Los van corona lijkt mij dat gewoon altijd irritant. Ik had vroeger ook zo’n buur. Als ik eens een dag thuis was, zag ik die mens sowieso 2 of 3x per dag. Volgens mij ging hij ook altijd opzettelijk in de gang als hij hoorde dat er iemand anders was. Heb mij er echt dood aan geërgerd. Tuurlijk mag hij daar staan, maar voelde mij altijd zo bekeken.
Echt love dit.
Wat een hinderlijke reactie dit. Ja omdat ik me van geen kwaad bewust ben stel jij je aan.
Hahaha “ze vonden al dat”, dus ze hebben het ook al uitgebreid lopen analyseren tijdens het wandelen. Hoe vermoeiend!
Haha het is even door mijn gedachten geschoten! Alleen hebben we helaas geen balkons hier.
Haha en wij hebben geen galerij maar wel toevallig dat het bij ons allebei 2 teckels zijn! Jammer want normaal vind ik teckeltjes zo’n leuke beestjes om te zien.
Onze buurvrouw luistert ons af. Ik heb pijn aan mijn tanden en mond door een aft en erg slaap tekort. Ze ving dus wat geklaag op denk ik, gaat ze vervolgens om het hoekje zitten wachten tot mijn man de hond uit gaat laten met de vraag, iedereen gezond? Je kan je laten testen he??
Wij zitten zoveel thuis, weken geleden toen het net mocht 1x uit eten geweest, de rest heel beperkt of met veel afstand buiten, dezelfde mensne ook en alleen winkels wat echt nodig is.
Zelf ontvangen ze paar keer per dag, hele dag door verschillende mensen.
Mijn man zei nee gaan we niet doen, valt mee en we zijn straks paar dagen weg. Klachten zijn ook anders.
Waar bemoeit ze zich mee. Zal wel goed bedoelt zijn maar meteen zo overtrokken reactie terwijl ze zelf niet aan de regels houden.
ik las “IK PROBEER TE TWERKEN” :’-)
Ik kwam hier om te klagen over mijn luidruchtige buren maar dit spant wel de kroon. What the fuck, waar bemoeit ze zich mee. Dit is echt niet goedbedoeld hoor, gewoon schijtirritant. Ik zou expres de hele dag heel hard nephoesten.
Oh hemel er wordt hier carnavalsmuziek gedraaid in de straat. Inclusief vals dronken gebral. Whyyyyyyyy
Luistert ze jullie af als jullie in de tuin zitten of zelfs door gehorigheid binnen? Wat extreem zeg
In de tuin denk ik. We wonen vrijstaand, door de muren heen hoor je niks.
Maar we hadden het erover in de keuken en de keukendeur stond open.
Maar dan moet je wel echt goed luisteren om te kunnen horen.
Ik hoor ze vaak ook als zij in de tuin zitten maar moet dan echt stilstaan (op de gedeelde oprit en niet in eigen tuin) en bewust gaan luisteren om te horen wat ze zeggen. En dan ben ik nog jong en zij zijn gepensioneerd.
Oh man vannacht is hier fittie geweest in de straat, iemand heeft een bloempot gegooid vanaf een verdieping hoger naar de buurman die in z’n tuin stond, rakelings gemist, 3 politiewagens vervolgens etc., en ik heb er gewoon doorheen geslapen helaas. En vanmiddag gingen ze praktisch met elkaar op de vuist en is er ingebeukt op een auto, en ik was niet thuis. Zo jammer dat ik de sensatie mis.
Zooo
Serieus er is weer een feestje in de straat? Er staan echt 20 fietsen voor de deur. En ik zit in een superburgerlijke straat in een dorpje. Echt Corona who?
Een andere buur heeft ook een kruiwagen met bakstenen zomaar op de oprit geplaatst, het staat niet in de weg, maar dat is niet netjes toch? Of is het mierenneuken?
Op jouw oprit? Dat vind ik niet nietjes.
Gisteren om 23u ging iemand hier een half uur boren. Dat hoor je door de hele flat en gaat echt door merg en been. De muren zijn hier van beton en je kon gewoon horen dat diegene er niet doorheen kwam met zijn schijtboor. Leen aub een klopboor van de woningbouw en boor op een christelijk tijdstip aub. Helaas kun je nooit goed horen waar het vandaan komt, anders had ik het in zijn/haar gezicht geskreeuwd ipv hier geklaagd.
Mensen in de straat hebben een deel tuin afgegraven en de grond in de plantsoentjes in de straat gedumpt. Er liggen dus echt grote hopen aarde overal langs de weg (was echt veel grond) en dat staat heel lelijk. De beplanting is al kapot aan het gaan en na een regenbui drijft de modder de weg op. Bestel gewoon een container om die grond af te voeren? Ik wil eigenlijk de gemeente bellen maar moet me “rustig houden” van vriend om gezeik te voorkomen.
Nou daar zou ik zeker wel voor bellen. Wat een onzin om je eigen zooi gewoon door de straat te verspreiden. Tegenwoordig kan je zelfs grond via de weggeefhoek weggeven dus dat kost precies 0 moeite.
Echt leuk dat mijn nieuwe buren op zondagochtend al om 7 uur beginnen met hameren en boren. Love it. En natuurlijk begint morgen mijn vakantie en zijn ze nog wel twee weken bezig met klussen.