Heel herkenbaar. Ik raakte als kind volledig in de war als ik bij klasgenoten over de vloer kwam en ik hoorde iemand van de trap afkomen… maar er kwam niemand van de trap af. Bleek het bij de buren te zijn.
Mensen die met dit weer een vuurkorf aanzetten (of überhaupt een vuurkorf aanzetten) verdienen in mijn ogen de eeuwige jeuk en korte armen.
Hier verderop heeft iemand ook keiharde muziek aan. Zet lekker je tyfusherrie uit, iedereen wil gewoon kunnen luchten zonder dat ze jouw muziek horen. Snap dat echt niet.
Hahah zelfde hier, ben opgegroeid op een boerderij in de heerlijke stilte. Nu moet ik ook zeggen dat ik heel erg ongeluk heb met mijn buren maar kan niet wachten om later in een vrijstaand huis te wonen ben echt 100% overtuigd dat ik geen buren direct naast me wil hebben
Ze zijn ergens in een tuin ruzie aan het maken. Lig helemaal opgefokt in bed
Een jongen uit de buurt is volgens mij alleen thuis. Wat een grafmuziek
Dit is echt de enige reden dat ik een grotere tuin wil: verder weg van de buren!!!
Wij hebben nu een klein tuintje en onze achterburen hebben ook een vrij kleine tuin. Telkens ze hun schuifdeur open doen maakt het een ‘trrrrr’ geluid, ik word daar gek van. Ook die man heeft standaard een luide stem dus kan hem constant horen praten.
En sinds Corona hebben ze plots een hond en roepen ze heel de dag: Nee Charlie!!! NEE CHARLIE.
Ik hoop echt dat hun directe buren doof zijn (oudere mensen) want ik zou knettergek worden.
H😇
Er zijn nu ergens in de flat mensen aan het verhuizen. Op de 8e etage. Ze houden de enige lift in het pand nu bezet en hebben een auto met aanhangwagen voor de ingang met het belplateau geplaatst zodat je alleen nog maar via de ingang aan de andere kant naar binnen kan waarvoor je een sleutel nodig hebt. Bezoek kan dus niet meer aanbellen nu en andere bewoners moeten met de trap. Andere buren hebben er al wat van gezegd, maar ja het moet he want ze moeten spullen inladen en willen de auto niet verplaatsen.
De hond van mijn buren heet ook Charlie. En daar gaat het hetzelfde want Charlie blaft de hele dag!
zelfde maar dan hebben de buren TWEE honden en TWEE kinderen en de behoefte om constant te videobellen met anderen.
ben zo blij met ons huis maar de buren. uwlch.
gelukkig zijn ze met vakantie!!!1 ineen chilen wij elke dag in de tuin terwijl we eerst alle deuren dichthielden tegen het lawaai van hun
Ik word compleet gestoord. De buren draaien elke dag keiharde muziek vanaf een uur of 11:00 tot 01:00 of later. Het is zo hard dat het door dichte ramen, een rolluik en een noise cancelling koptelefoon heen komt.
En als klap op de vuurpijl zijn andere buren in de straat een tegen campagne begonnen door hun kinderen om 6:30 de tuin in te sturen of gewoon van 6:30 tot 8:30 CONSTANT een wekker af te laten gaan.
Aanbellen heeft geen zin want ze wordt er alleen maar agressief van. Mens is 35 en zit constant in de tuin ook te bellen en te schreeuwen over de buren die maar aan haar moeten wennen, maar oordoppen in moeten doen en dat ze ons wel even wat gaat leren. Politie heeft ze ook al aan de deur gehad (dankzij andere mensen) en daar geeft ze ook mij de schuld van.
Ik kan echt niet meer, ben zo ontzettend moe.
Oh wat ellendig! Heb je er al over gedacht om een melding bij de politie te maken @chiren? Dit is toch niet normaal.
Ja, maar ik ben bang dat ze dan nog meer gaat zieken. Woonde hier zo fijn tot dit takkewijf hier kwam wonen
Hm. Zou toch bellen, nu is het ook al superkut door haar aso-gedrag. Het mag niet zo zijn dat ze ermee weg komt puur omdat ze een grote bek heeft.
Dat is wel waar. Veel kutter kan het niet worden. Twijfel ook weer heel erg of ik overdag ga bellen of dat ik tot vanavond na 22:00 uur wacht. Dat is wanneer het hier stil moet zijn van de apv.
@Nikkie86 ja, maar die is op vakantie helaas. Heb wel een melding gedaan afgelopen week en het wordt zodra hij terug is pas opgepakt.
Heftig zeg! Vooral wel de politie bellen. Is het een huurhuis? Misschien kun je dan nog de woonbedrijf benaderen over haar.
Wat kut! Heb je toevallig enig idee of andere buren waar je beter contact mee hebt hetzelfde ervaren? Kunnen jullie eventueel samen aanbellen, samen sta je immers sterker.
Idd bellen en de precieze tijden bijhouden. Vraag aan de politie of ze je anoniem willen houden
Nou het probleem is voor vandaag opgelost want de andere buurvrouw is net volledig uit haar plaat gegaan Waarbij ze gesteund werd door de familieleden van die lawaaibuurvrouw, die is nu ook kwaad weg
Maar ik ga wel de tips van jullie gebruiken! @Vaiana dat logboek bijhouden ga ik doen en de volgende keer gewoon bellen, wist niet dat het ook anoniem kan!