Nee, ze horen hem zelf niet. Dus ik bedacht me vannacht inderdaad dat ik hem dan zelf uit kan doen als ze hem toch niet horen
@NInja nou inderdaad. Maar mijn man is van de lieve vrede. Ik ging gisteren echt tekeer (ik wijt het maar aan de zwangerschapshormonen), dat had sowieso een burenruzie opgeleverd
Nou echt dit hoor. Je kan ook gewoon geen lawaai maken!?
Ik heb nu ruzie met de buren, omdat ze vinden dat ik ook maar elke keer moet aanbellen als ik overlast ervaar. Ehm nadat ik al ontelbare keren heb aangegeven dat ze niet midden in de nacht moeten schreeuwen, is het wel een keertje klaar hĆØ. Ze hebben nu een officiele waarschuwing gehad van de verhuurder en geven mij daar de schuld van. Moet je maar niet je buren elke dag om 4uur ās ochtends hun bed uit schreeuwen
Mijn buren zijn weer terug van vakantie dus er wordt weer de hele dag keihard gerend op de trap door die kinderenš
Merk nu echt weer wat een rust het was zonder hen en snap echt niet waarom die ouders dat nou toelaten altijd. dat wil je toch zelf ook niet de hele tijd in je huis?
Oh ja dat snap ik wel hoor! Mijn ene buren zijn heel luid, maar de andere kant hoor je echt bijna nooit dus als ik weet dat zij buiten zijn of de deur open hebben staan, dan voel ik me al bijna bezwaard als ik een keer moet hoesten.
Mijn bovenbuurvrouw is begin mei bevallen en die baby heeft zān slaapkamer boven die van mij. Nu zijn het jaren 30 woningen maar voorheen hoorde ik haar nooit, nog geen stofzuiger, geen schoenen.
Maar die baby kan krijsen, dat is ongelooflijk. Het klinkt alsof ie adem tekort komt, heel opgejaagd klinkt het. En zodra die begint met huilen schiet ik in de āstressā want het duurt ook gerust 20 minuten en ik word zo zenuwachtig van dat geluid
Het is voor haar natuurlijk ook super rot want niemand wilt een huilbaby maar ik ben zo āon edgeā erdoor, constant alert of die baby huilt
En dat laatste snap ik dan weer niet van mezelf want waarom ben ik alert? Is niet mijn baby
Er is ook niks van isolatie in dr huis dus het klinkt
zowat alsof ie naast me ligt ik vind het zo kut want ik kan hier ook niks mee? Maar ik weet ook niet zo goed hoe ik het los kan laten/negeren
Edit: oh en zān slaapkamer is boven die van mij maar je hoort het door het hele huis.
Mijn bovenburen hebben ook twee kleine kindjes en die rennen echt de hele dag heen en weer. Die ouders hoor je nooit lopen, dus zo gehorig is ons appartement niet, maar echt verbazingwekkend wat een gedreun die kleintjes kunnen veroorzaken. Laatst waren ze met vakantie en het was zo heerlijk rustig. Ik mocht vroeger van mān ouders ook nooit binnen rennen, dan zeiden ze altijd als je wil rennen ga je maar naar buiten. Maar goed dit is op een appartement en ze zijn nog te klein om zelf buiten te spelen. Alsnog vraag ik me weleens af of die ouders er zelf ook niet gek van worden.
Vorige week om 22:50 geboor en nu net om 22:20. Ik heb een berichtje in de fsceboekgroep geplaatst tussen alle andere zeikberichten. Zo irritant
Migado de achterbuurvrouw zit op standje luidspreker haar dag te bespreken. Hou je bek en sodemieter op naar binnen, mensen moeten ook gewoon werken morgen.
De puberdochter van de overburen (ik kan in hun tuin kijken) zitten nog in het zwembadje fucking veel lawaai te maken met vriendinnen. Hou je mond en ga naar binnen?! Mensen moeten gewoon werken morgen en ramen dicht is geen optie die paar korte uren dat het buiten minder heet is dan binnen
Normaliter zou ik oordoppen in doen maar omdat letterlijk elke deur en raam wijdopen staat durf ik dat nietā¦
Diezelfde buren met dat piepding voor katten, zitten nu gezellig met zijn allen te zingen. Donder ooohooop. Je kunt niet zingen.
De oude bewoners van mijn appartement flikkerden wel eens bierblikken naar de tuin (okok, dat waren wel echt idioten). Maar die neiging krijg ik nu ook bijna HA HA. Verder mag ik niks klagen, maar dit is wel even een ergernis met die hitte en na elven. Kom op, vind echt dat ouders er wat van mogen zeggen. Die tuin grenst aan de straat, dus niks blokkeert het geluid ook.
Ik heb hier echt een soort kumbaya beeld bi
Klopt ook wel. Deze mensen zijn heel erg #blessed #circleoflife #decirkelisrond. Op het (insta)perfecte af. Krijg er altijd jeuk van.
Gisteravond rond 00:30 begon het opeens extreem naar vuur en hout te stinken in de slaapkamer. Ramen stonden open natuurlijk dus iemand was een vuurtje aan het maken in de tuin. Geur bleef mega hangen en uiteindelijk het raam dichtgedaan. Wie doet dat nou nu?
Elke ochtend word ik rond 6u gewekt door een blaffende hond, ergens vanuit een tuin. Het is zó irritant. Ik heb geen flauw idee waar het vandaan komt. Hij gaat echt flink te keer en het klinkt als een groot/middelgroot beest. Ik ben het zooo beu.
Ook echt met deze bloed hitte een vuur gaan maken. Naast de stank overlast ook totaal onnodig gewoon.
Dit is vast een mega impopulaire mening maar ik vind het feit dat mensen zoān piepding hebben eigenlijk niet aan hen te wijten maar aan mensen die hun kat in andermans tuin laten schijten. (Dat rijmt, haha.)
Althans, ik heb geen tuin maar er is toch niet echt een andere manier om ze buiten te houden?
Ja ik snap het ook niet? Koelt het eindelijk af, ga je het zelf weer warm maken
ālaten schijtenā is het ook niet helemaal. Als je dieren buiten laat kakken ze nu eenmaal alles onder. (Niet dat ik daar achter sta, want ik laat mijn kat ook niet naar buiten gaan omdat ik bang ben dat iemand hem wat aan doet als hij in iemands tuin poept)
Ja ik weet dat deze discussie al duizend keer is geweest en ik weet nog steeds niet echt hoe ik daar nu insta. (Eigenlijk vind ik dat je dan moet zorgen dat de kat alleen in je eigen tuin komt maar ik weet te weinig van katten om te bepalen of dat kan en goed is.)
Ik vind alleen niet dat het dan de schuld is van degene met zoān piepding dat hij dat āmoetā gebruiken, zeg maar.