Elke ochtend word ik rond 6u gewekt door een blaffende hond, ergens vanuit een tuin. Het is zó irritant. Ik heb geen flauw idee waar het vandaan komt. Hij gaat echt flink te keer en het klinkt als een groot/middelgroot beest. Ik ben het zooo beu.
Ook echt met deze bloed hitte een vuur gaan maken. Naast de stank overlast ook totaal onnodig gewoon.
Dit is vast een mega impopulaire mening maar ik vind het feit dat mensen zo’n piepding hebben eigenlijk niet aan hen te wijten maar aan mensen die hun kat in andermans tuin laten schijten. (Dat rijmt, haha.)
Althans, ik heb geen tuin maar er is toch niet echt een andere manier om ze buiten te houden?
Ja ik snap het ook niet? Koelt het eindelijk af, ga je het zelf weer warm maken
“laten schijten” is het ook niet helemaal. Als je dieren buiten laat kakken ze nu eenmaal alles onder. (Niet dat ik daar achter sta, want ik laat mijn kat ook niet naar buiten gaan omdat ik bang ben dat iemand hem wat aan doet als hij in iemands tuin poept)
Ja ik weet dat deze discussie al duizend keer is geweest en ik weet nog steeds niet echt hoe ik daar nu insta. (Eigenlijk vind ik dat je dan moet zorgen dat de kat alleen in je eigen tuin komt maar ik weet te weinig van katten om te bepalen of dat kan en goed is.)
Ik vind alleen niet dat het dan de schuld is van degene met zo’n piepding dat hij dat ‘moet’ gebruiken, zeg maar.
Ik heb ook zo’n hele fysieke reactie op bepaalde geluiden, voor mij helpt het om dan meteen m’n noise cancelling hoofdtelefoon op te zetten. Zou je dat misschien kunnen proberen? M’n vriend moet altijd lachen om hoe snel ik dan van super geërgerd naar helemaal zen ga
Ja ik snap wat je bedoelt hoor. Lijkt me lastig om een tuin te hebben, zoveel dingen om over na te denken
Zeker, maar het zijn niet mijn katten en ik ben wel degene die er last van heeft en bij ons schijten ze niet. Schijnbaar ligt er wat aantrekkelijks.
Aldus de flatbewoners die nu al minutenlang een klein stukje gras aan het sproeien zijn. Het gaat zo onweren waarom zou je dan nu gaan sproeien?
Edit: ze zijn nog steeds bezig met die plantjes te sproeien. Het is 2 bij 1 meter. Doe normaal joh!
Ik haat mijn buren zo erg. Ze roken constant in de tuin. Ze bbqen ELKE dag in de zomer. We zitten de hele dag in de stank door die mensen. Kan ik verder ook nergens van zeggen want het is hun tuin maar waait zo bij ons naar binnen en in de tuin zitten kunnen we zeker niet.
Een van hun komt elke ochtend om 6:00 keihard thuis aangereden met een scooter.
En dat mens is zo vreselijk zuur, ze klaagt meteen als mijn zoontje wat speelgoed op de parkeerplaats laat liggen of als de baby huilt maar ondertussen heb ik de hele dag overlast van hun.
Ik wil echt gewoon verhuizen alleen door ze.
Kun je niet vragen of ze aan de andere kant van de tuin kunnen roken? Of de bbq op een andere plek? Dat kan misschien al wat schelen qua stank overlast
Ik zag vandaag iemand zijn buitentrap besproeien?? Misschien om het te koelen maar what the fuck. Plantjes die je met veel liefde hebt geplant af en toe besproeien vind ik nog nét kunnen, maar je trap?? Grappig want de andere buurman stond er naast met zo’n zuinige sproeikop wel zijn plantjes te besproeien, heel nauwkeurig dat er niets naast ging.
Ik snap dat die dingen water nodig hebben, maar een halfuur lang sproeien? Nah
Oh ja ik ben het met je eens, plantjes hoeven maar een halve minuut gesproeid te worden inderdaad, nergens voor nodig om dat zo lang te doen.
De buitentrap besproeien als er watertekort is is wel echt next level aso zeg.
Ik heb denk ik nieuwe buren. En die zijn sinds 08:00 aan het boren, maar zo onzeker aan het boren. Druk dat ding gewoon door. En nieuwbouw hier dus geen idee waar het vandaan komt. Klinkt alsof het naast mij is maar mijn buurvrouw is niet thuis. Nu moet ik toegeven dat ik helemaal niets kan hebben door deze hiite en thuiswerken.
Gisteren was het eindelijk aan het afkoelen buiten en begon het te regenen, dus ik snel de deur en de ramen wagenwijd open gezet… maar toen gingen dus ook de buren weer buiten roken. Meteen weer die stank binnen dus ik raakte al helemaal geïrriteerd en zei tegen m’n man: ik wil FRISSE lucht ja!
Blijkbaar zei ik het hard genoeg want daarna gingen de buren naar binnen
Van boven naar beneden gevallen van het wasrek?