Mijn buren die schijnbaar alles horen mijn vriend en ik zeggen. En daar dan ook over beginnen tegen ons.
Ze bedoeld het wel lief maar het is een beetje creepy ofzo?
Mijn buren die schijnbaar alles horen mijn vriend en ik zeggen. En daar dan ook over beginnen tegen ons.
Ze bedoeld het wel lief maar het is een beetje creepy ofzo?
Ja vast wel, maar als je het vastzet met wasknijpers zal het niet (snel) gebeuren.
Ik heb gisteren toen ik het zag, eens naar boven geroepen maar geen gehoor. Maar ik heb nog 10 etages boven mij dus kan van vele plekken komen.
Neerleggen in de centrale hal met een briefje erbij dat hij op je balkon is gewaaid?
Dat lijkt me inderdaad niet heel fijn zeg. Ook echt privé dingen of meer algemene dingen waar ze dan over beginnen?
Wat ze aanhaalde was niet prive maar in dat gesprek heb ik wel wat dingen gezegd die ze niet hoeft te weten.
Ze zei bijvoorbeeld: Ik hoorde dat je tegen “vriend” zei dat je volgende week het zwembadje wilt weghalen omdat je “peuter” niet in de gaten kan houden als je even met de baby bezig bent en je dat een eng idee vind. Maar je mag mij dan ook wel even roepen om op te passen hoor!
En: Ik hoorde je zeggen dat “baby” al uit veel kleding is gegroeid, ik wil zondag nog een cadeautje meenemen in welke maat zal ik dat doen? (Ze komen op kraamvisite).
Dus super lief bedoeld maar gewoon niet fijn dat ze alles kunnen horen want we zaten ook te praten of de bevalling en uitscheuren etc en we hadden het over wat geldzaken.
Wow! Gewoon echt niet oke dit
Ja, toch wel een beetje creepy?
@Calypso Nee, maar we zaten wel aan de andere kant van de tuin. Want hun zitten tegen het huis aan zeg maar en wij onder de overkapping aan de achterkant van de tuin. Dus daar zit sowieso 15 meter tussen ofzo. Ik hoor ook wel eens wat van de buren en af en toe “luister” ik ook wel eens mee. Ze hebben 2 pubers en moet altijd lachen om die ruzies . Maar kreeg nu wel echt het idee van afluisteren omdat we best zacht aan het praten waren en ze zo ver van ons vandaan zitten.
Wow dat vind ik wel echt een inbreuk op je privacy… je hebt dat gesprek met je vriend en niet met hun dus echt niet oké van ze om dat er zo bij te halen!
We hebben tijden afgesproken met onze rare buurvrouw waarop zij haar raam open mag doen. Ze heeft altijd haar televisie super hard en als ze praat is dat meer schreeuwen. En daar hebben wij last van. Dus tijden afgesproken. Prima. Alleen denkt zij dat wanneer de auto er niet staat, wij niet thuis zijn en zich dus niet aan die tijden hoeft te houden. Dus als m’n vriend weg is met de auto, zit ik alsnog in de herrie. Pff zo’n dom mens.
Bij ons zitten weinig mensen in hun tuin, of misschien zitten ze er wel maar zeggen ze niets? Maar daardoor heb ik soms het idee dat wij luidruchtig zijn. Terwijl we gewoon praten met elkaar en er een peuter rondloopt.
Gelukkig zijn er in de buurt wel meer kinderen, dus dan kan ik weer ademhalen als mijn kind ineens een bui heeft. Maar iets meer leefgeluiden zou soms wel fijn zijn.
Tegelijkertijd heb ik zo’n hekel aan de trampoline van een paar huizen verderop. Die hebben hun hele tuin betegeld, een trampoline en een kind van een jaar of 10 dat nooit met vriendjes speelt, maar daar de hele dag op springt. Zo irritant. Dat weerkaatst aan alle kanten. Gelukkig is de vakantie bijna voorbij.
Ja doe ik na mijn werk. Al vrees ik dat het niet bij de rechtmatige eigenaar komt maar gewoon meegenomen gaat worden door iemand.
Hehe als je een printer hebt een foto ervan ophangen?
Ik dacht echt even dat de onderbroek hier ook gearriveerd was, maar het lijkt een zakdoek te zijn.
P.s. het sigarettenstompje ( en de overige 10 op mijn balkon) is niet van mij.
Dit is mij ook zo vaak gebeurt. Gebruikte wel knijpers maar met afhalen ging het vaak mis.
Belandde gelukkig meestal gewoon op het grasveld
Ik heb een (brand)gat in mijn zonnescherm. Woon in een flat, dus gok van een roker die de peuk naar beneden gooit. Maar weet natuurlijk niet welke buur dat is geweest.
Ik heb ook af en toe een peuk in m’n bloembak, echt zo irritant? Wat is er mis met een asbak?
Dan moet je het alsnog zelf opruimen
Ben lekker m’n huis aan het luchten na een hittegolf, gaat er weer iemand een vuurkorf aansteken. Tieft aub op met je stank!
Wat is er met die vuurkorf mensen? De mussen vallen van het dak, iedereen leeft met ventilators en airco’s… hoezo zou je nu bij de hitte van een vuurkorf gaan zitten?!
Zodat je hele kleding kan meuren naar die rook