Op zaterdag vind ik tot 1 uur wel kunnen. Ga dan ook vaak slapen en beneden met tv aan hoor ik het niet zo. In slaapkamer dan wel, ookal zit alles potdicht.
Ik had keer tot half 5 hier, maar wist niet waarvan dus ze konden niks doen.
Op zaterdag vind ik tot 1 uur wel kunnen. Ga dan ook vaak slapen en beneden met tv aan hoor ik het niet zo. In slaapkamer dan wel, ookal zit alles potdicht.
Ik had keer tot half 5 hier, maar wist niet waarvan dus ze konden niks doen.
Kind van de bovenburen is al heel de dag aan het rondrennen, ga buiten spelen ofzo.
Zou het nog een optie zijn om een ventilator vanuit jouw huis naar buiten gericht aan te zetten? Als het goed is kan de rooklucht dan niet naar binnen!!
Containers worden hier elke week geleegd, maar nooit 2 keer achter elkaar dezelfde. Je mag je container vrijdagochtend buiten zetten en je moet hem diezelfde dag weer weghalen. Wat al genoeg geroddel oplevert
Maar er is ook 1 vrouw die laat hem altiijd een paar dagen staan, maar hij staat op de stoep aan de andere kant van de weg. De man die aan die stoep woont kijkt elke dag wel een paar keer boos naar die container, er wordt echt uitgebreid geanalyseerd waarom hij er nog staat en dat met zoveel mogelijk mensen. Af en toe als het hem echt te gortig wordt dan brengt hij hem naar de stoep aan de overkant maar dan net niet voor haar huis. Nu is het vrijdag en staat haar container van vorige week er nog, sinds corona is dit gewoon het hoogtepunt van live entertainment voor mij.
Erger me wel aan het niveau van roddelen hier, echt vuil.
Lol, als ik die buurman was had ik die container verstopt ergens zodat die buurvrouw hem kwijt is
Ik heb een buurvrouw en zij zet altijd vuilniszakken bij haar voordeur, gerust een hele dag en de nacht voordat ze een keer haar luie reet de deur uit werkt om die zak weg te gooien. We hebben sinds kort notabene posters in de galerijen hangen dat er geen vuilniszakken neergezet mogen worden. Ik neem me elke keer voor om een klacht in te dienen bij het bestuur(?) maar het komt er maar niet van. Ik heb geen zin om aan te bellen en er wat van te zeggen maar misschien hang ik een keer een anoniem briefje bij haar op.
Moet hierdoor denken aan buren die ik ooit had. Ik woonde in een appartement met een inpandige gang (hoe noem je dat? Geen galerijflat dus). Die buren zetten heel vaak vuilniszakken in de gang die daar dan soms echt wel een dag of vijf stonden. In de zomer werd het superwarm in die gang en dan rook je die vuilniszakken ook, echt heel vies. Ik heb toen een keer aangebeld en gevraagd of ze die zak wilden weggooien (snapte sowieso niet dat ie er nog stond, buiten stond zo ongeveer voor de deur een container). Zij werd toen heel boos op me, ik moest me vooral met mijn eigen zaken bemoeien, etc. Terwijl ik wel dagelijks thuiskwam in de stank van hun vuilniszakken. Zo blij dat ik nu buren heb die nooit vuilniszakken op de gang zetten
Omg ja dat is ook smerig. Mijn buur heeft dat een paar jaar terug ook een keer gedaan. Eerst 1 zak. Toen een tweede erbij. Ging stinken en lekken ook, bah! Oké dit is een biecht: ik heb uit “protest” toen meerdere keren de zakken van naast naar voordeur naar letterlijk voor de voordeur geplaatst en na 2 dagen mijn eigen vuilniszak erbij geplempt. Dan heb je toch een bord voor je kop als je ziet dat je buren de zakken tegen je deur aanzetten of je alsjeblieft het wilt opruimen, maar nee hoor, mevrouw zet ze 50cm opzij en gaat verder met haar dag.
Volgens mij heb dat ook een keer gedaan! Komt bij me naar boven nu. Heb volgens mij een keer de vuilniszak tegen hun voordeur laten aanleunen. Had volgens mij vrij weinig effect haha
Haha heel herkenbaar inderdaad
Ik had een hele tijd een stampende bovenbuur man en na klagen was dat eindelijk gestopt. Hij is nu al uren met meubels aan het gooien lijkt het (aan de herrie te horen) en weer flink aan het stampen door het huis. Ik zit mezelf weer helemaal op te vreten
Het is half 5 en ik word wakker van een groep mensen die luid praten en lachen in hun tuin en ondertussen hoor ik een wasmachine centrifugeren. Echt deze straat
Voorheen was hier de afvalcontainer altijd netjes, mensen zetten er geen afval naast tenzij het aangemeld was bij grofvuil en het dezelfde of de volgende dag ophaalt wordt. Nu gewoon in 10 dagen twee keer melding gemaakt bij de gemeente van afval dumping, dit keer ook planken met uitstekende spijkers. Het ziet er niet uit en is nog gevaarlijk ook.
Blijkbaar heeft een buurman hier zoveel last van het studentenhuis naast hem dat hij briefjes bij de hele buurt heeft achtergelaten met daarin de oproep of we willen klagen op de site van de gemeente
Mijn buurvrouw kwam net een cadeautje langs brengen: een papieren kinderboekje dat ze beneden uit de papierbak gevist had, nadat een van de buren het weggegooid had. “Echt heel zonde, echt iets voor jullie. Er ligt nog veel meer moois, je moet echt even gaan kijken.”
Je zou wel een opmerking kunnen maken over het schreeuwen onder jullie raam. Hier doen de kids dat ook. Heb de kids er zelf op een nette manier op aangesproken dat wij het vervelend vinden. Waren kinderen van verschillende leeftijden ergens tussen 4 en 16. Dat begrepen ze gelukkig en staan nu ergens anders.
Nou is toch lief.
Joa, opzich wel maar ik vond na het gesmolten ijsje ook een cadeautje uit de vuilnisbak wel een beetje teveel van het goeie…
mijn moeder zei gewoon “met een ander heb ik niks te maken!!!1!!1”
“Als de buurjongen in het kanaal springt, spring jij er dan ook in?”
en dan altijd met “ja” antwoorden