Burenergernissen (Deel 1)

De buren die onder mij wonen hebben eens in de zoveel tijd een repetitie voor een band (?) lijkt het wel. Ik hoor in ieder geval heel duidelijk drums en fluit. Maar dat vind ik overdag niet eens zo erg, maar het is aaaltijd dat het pas om half 12 begint en doorgaat tot 1 uur terwijl ik dan allang wil slapen :weary: Het is wel maar eens in de zoveel maanden maar voel me nu weer helemaal kut omdat ik te weinig slaap heb gehad.

Ik ben wel iemand die bang is om aan te bellen of politie te bellen maar ik denk altijd ā€˜waarom hebben die mensen ernaast er geen last van/bellen zij niet aan??’

1 like

Huh dat is toch ook gewoon een aso tijd om te oefenen met je band? Weet je wel welk adres het is? Anders een keertje gewoon aan bellen van ik hoor al een paar keer een repetitie en het is best wel laat op de avond. Dan hoef je ook op dat moment niet je bed uit

4 likes

Nee weet ik niet zeker! De mensen onder hebben gewoon daar hun voordeur en ik moet eerst naar binnen en dan met de lift/trap naar boven. Weet dus niet of het de mensen zijn die precies onder ons wonen of nog meer opzij.

Zou sowieso niet gauw op het moment zelf heengaan, dan zou ik helemaal me aan moeten kleden en daarheen moeten lopen met een vermoeid hoofd :joy:

Ik las reparatie voor een band en dacht al huh daar komt toch niet zoveel geluid vandaan en wat hebben drums en een fluit daarmee te maken :joy::joy:

6 likes

Of een keer wat brieven door de bus doen bij de onderburen met ā€œweet niet of u het aan u gericht is, maar wij ondervinden veel last van het drummen etc. Willen jullie hier rekening mee houden svpā€.

2 likes

Iemand heeft broden op het dak gegooid en nu zitten er allemaal meeuwen te schreeuwen/krijsen maar het brood eten ze niet op :@

Staat hier al een uur lang (03:18) een auto geparkeerd met keiharde muziek aan. Het is het einde van de weg omgeven door huizen dus de bass galmt ook nog lekker door. Hoezo zijn mensen zo asociaal en wat doe je zo lang in de auto :triumph:

Dat met die hark zijn mijn buren meerdere avonden per week :cry:

1 like

Echt er is overal weer lawaai. De bovenburen zijn weer aan het stampen, de buren hiernaast zitten buiten hard te praten en kutmuziek te luisteren. Zo klaar mee, gelukkig bijna weg hier.

Mijn buren draaien Chacarron op repeat. Ik kan dit niet aan :cry:

Edit 40 min later:
NEU NUUUU NU NUU NU NUNUNU NU NUU NU NU NU NUNUNU
:weary:

3 likes

:cry:

1 like

Hebben ze wellicht iemand ontvoerd en zijn ze die nu aan het martelen? Ik zou anders niet weren waarom je dit 40 minuten luistert

1 like

Ze zijn beiden verslaafd aan een verscheidenheid aan verdovende middelen. Hoop dat dit hun hersencapaciteit dermate heeft aangetast waardoor dit ze een goed idee leek. Dan hoef ik mijn vertrouwen in de rest van de mensheid nog niet helemaal op te geven.
Of ze waren inderdaad met een martelplan bezig. Wellicht die van mij

1 like

Kun je er niet zo’n bamboerolgordijntje voor doen op de muur die je demonstratief omlaag doet als je last van ze hebt? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mijn buren hebben een soort live muziek feestje??? Hoor de hele tijd viool en dwarsfluit en djembee :face_with_monocle: probeer te slapen hallo

Wat een spannende combinatie van instrumenten

28 likes

Haha ja he. Verbaast me verder niks dat zij zo’n maf feestje hebben, buurtjes zijn ook een beetje gekkies :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik heb echt een maf mysterie in de buurt hier. Al een aantal maanden lang gaan ong. 1 keer per week op een doordeweekse nacht echt een keiharde vuurwerkbom af. Maar echt zo hard dat alle scooteralarmen in de straat spontaan af gaan, echt zo’n luchtdrukgolf. Het is elke x rond 3 a 4 uur in de nacht en je hoort dus ook niemand daarna wegrennen, of schreeuwen of lachen. Het is echt al 6x gebeurd en elke x dacht ik dat er een plofkraak was ofzo. De buren slapen allemaal aan de achterkant van het huis dus horen het minder goed maar wij waren de eerste die de wijkagent heeft ingelicht…
Naast alle dronken mensen, muziek en scheurende auto’s snachts dus ook deze ellende er nog bij😫 We gaan morgen onze slaapkamer ook maar verhuizen naar de kleinere slaapkamer aan de achterkant van het huis.

Je hoeft je excuses niet aan te bieden voor je rant. Je hebt echt 100% gelijk dat dit irritant is. Kan je niet bij de verhuurder of een verhuurdersvereniging terecht? Kan toch niet de bedoeling zijn dat dit nog langer doorgaat?
Hopelijk komt er snel een oplossing

Mijn buurman schreeuwde vannacht de buurt wakker met dat corona bullshit is en dat alleen oude mensen eraan sterven. Hij heeft in verhouding inderdaad minder te vrezen van corona. De kans dat hij wordt omgebracht door mij wordt namelijk elke dag groter

56 likes