Helaas spreek ik hem niet meer, anders had ik navraag kunnen doen!
@Echo Vraag het hem als je hem ooit nog ziet haha
@Lemongrab De mensen met een theorie vinden het gewoon ff geinig om dat te delen toch, denk niet dat iemand heel serieus is
Helaas spreek ik hem niet meer, anders had ik navraag kunnen doen!
@Echo Vraag het hem als je hem ooit nog ziet haha
@Lemongrab De mensen met een theorie vinden het gewoon ff geinig om dat te delen toch, denk niet dat iemand heel serieus is
Achterburen hebben de hele dag al feest met keihard muziek aan. Hoor nu ook van dat hooligan gejoel. Ben benieuwd of ze zich aan de avondklok gaan houden als ze nu al schijt aan de regels hebben.
Oh dat is echt mn nachtmerrie, om even in je ondergoed naar buiten te lopen en dan buitengesloten te worden…
Ah jammer ik vond de versies van mij en @Beutyschooldropout wel spannend!
Wel sneu voor de buurman als hij zichzelf had buitengesloten. Sta je al kwetsbaar in je string buiten en dan ook nog de politie in je nek!
Vervolg, ik zag eerst 2 politie auto’s langsrijden en nog steeds muziek daarna en geschreeuw en toen vlak voor 21 uur de laatste keer nog een auto en toen eindelijk de muziek weg.
Iemand heeft denk ik gebeld.
Godverdomme zeg. Blijkbaar staat er iemand (of meer) steeds voor mijn appartement te roken maar deze aso buur laat nu al drie dagen steeds zijn/haar peuken gewoon voor de deur achter. Wtf man. Ik lijk nu dus zelf de aso met al die smerige peuken onder het raam/voor de deur. Maar nu moet ik dus de hele dag ‘posten’ in mijn slaapkamer met de inbetweens dicht en dan hopen dat ik hem/haar betrap want ik heb dus geen idee wie het is. Maar ik vind het gewoon asociaal. Ruim je zooi op man en laat het niet bij een ander voor de deur achter.
Er wonen mannen boven mij in mijn nieuwe appartement en het is echt niet normaal hoe erg ik dat zware gebulder door de muren heen hoor. Ik woon aan een drukke weg maar daar heb ik minder last van dan van hun gesprekken. Maar goed, ik kan moeilijk zeggen dat ze niet mogen praten in hun eigen huis.
Volgens die discussie van laatst:
Over het balkon met afschermdoek, dit is dus een balkon achter mijn huis. Dat zou dan niet mogen eigenlijk zo?
Dit mag wel, want het is (denk ik aan de foto te zien) meer dan 2 meter van de perceelgrens.
Als ze nou een uitbouw zouden doen tot de perceelgrens met een dakterras erop, dan zou jij daartegen bezwaar mogen maken (en gelijk krijgen), omdat ze dan rechtstreeks jouw tuin in kijken. Dan kunnen ze verplicht worden een hoge schutting/muur/watdanook om hun dakterras te bouwen.
Wauw mijn buurvrouw waar ik geen hele innige band ofzo mee heb heeft een briefje opgehangen dat al haar pakketjes ook bij mij mogen gebracht? Stond hier net een bezorger met drie pakjes voor haar. Ben even gaan kijken en inderdaad. Goed die trek ik er vanavond even af. Als je geeneens het fatsoen hebt om dat even te vragen.
Wow wat asociaal! Je bent toch geen pakketpunt zeg komop.
Neem aan dat je de pakketjes ook hebt geweigerd?
Nee want ik de sukkel vind dat dan weer lullig voor de bezorger. Meestal is ze ook te beroerd om ze op te komen halen maar daarin ga ik nu wel eens dapper in wezen en ze niet langsbrengen.
Oh wauw ik zou ze inderdaad mooi aan huis laten totdat ze ze zelf komt halen hoor. En dan ook direct melden dat dit niet de bedoeling is. Wat asociaal om dat niet even normaal te vragen !?
En snap de meerwaarde ook niet. Door mijn werk zit ik vaak aan de telefoon dus zet ook als ik zelf niets verwacht de bel uit. Maar zit me al weer veel te kwaad te maken. Wil best af en toe pakketjes aannemen maar niet op deze manier.
Zou haar even aanspreken op het briefje en vragen of het de volgende keer in overleg kan. Mijn moeder was op gegeven moment echt het pakketpunt voor de hele buurt en toen is ze pakketjes gaan weigeren. Lullig voor de bezorger, maar heel de hal stond vol met dingen die na een week een keer gehaald werden. Zo hadden we ook een keer een Hello Fresh box gehad… die in de koelkast moest… ja doei, niet gedaan, was de buurman weer boos. Tja, moet je maar gewoon thuis zijn…
Hier staat soms een Hello Fresh box bij de buren gewoon de hele dag van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat voor de deur. Toen het koud buiten was ging dat nog wel maar ben benieuwd hoe dat straks gaat als het warmer buiten wordt?
Mijn onderbuurvrouw heeft dus ook hellofresh maar ze is heel vaak niet thuis. Nu staat er ook zo’n doos voor haar deur. Echt facking irritant, ik neem het niet meer aan. Vind het wel lullig voor de bezorgers maar er komt zo wat iedere dag iets voor haar terwijl ze er 9/10 keer niet is.
Zelfde ergernis hier. Heb echt een gekke buurvrouw waar ik een hekel aan heb (en die ik al meermaals heb aangesproken op haar rare gedrag), die heeft gewoon het adres van ons opgegeven voor haar pakketje zonder te vragen?
Heb het uit principe niet aangenomen. Blijf lekker zelf thuis of zorg zelf dat je op tijd je nest uit bent (heb meermaals klachten van aannemers enzo gehad dat zij gewoon in bed lag terwijl ze aan het werk waren in haar slaapkamer enzo, of dat ze gewoon niet open deed voor haar afspraak omdat ze lag te slapen - vandaar deze opmerking ).
Wij hebben bovenburen die regelmatig spullen via marktplaats verkopen en dat dan al klaar leggen op de trap voor de mensen die het op komen halen. Laatst belde er dus iemand bij ons aan ‘Ja ik kom voor de boeken’. Dus ik zeg ‘Oké dan moet je bij de bel hierboven aanbellen’. Zegt diegene: ‘Ja ze hadden gezegd dat het op de trap ligt en ik wel bij de buren aan kon bellen!’ Ik wist van niks en vond dat ook zo raar. Als je het van tevoren even overlegd prima (kennen de buren verder ook niet veel beter dan groeten en sporadisch kort praatje in het trappenhuis), maar ik heb er echt geen zin in dat er onverwachts allerlei mensen bij me aanbellen voor marktplaats deals. Dacht ook en wat nou als die mensen straks niet betaald blijken te hebben ofzo? Sowieso gebeurt het best vaak dat er per ongeluk bij ons aangebeld wordt doordat zij alleen een bordje hebben met zijn naam erop en zij onder haar voornaam (bijv Marieke) spullen verkoopt op marktplaats en mijn naam ook met de M begint en op ons naambordje dus M. Achternaam staat en dat vind ik ook altijd irritant.