Sowieso aso
Aso van je buren.
Ja m’n pa was wel thuis, dus er was niet aangebeld en hij denkt dat het idd gewoon een gast is geweest die het gedaan heeft. Vond het zo gek toen ik thuis kwam hahaha
Haha ik zou er niet eens over twijfelen om die ballonnen terug te gooien. Ook als het gewaaid had. Komt toch overduidelijk van de buren af? Kunnen ze zelf toch opruimen. Snappen ze zelf ook wel. Ik andersom wel iig.
Ik erger me kapot aan mijn nieuwe onderburen. Ze waren vanmiddag al 2 uur aan het zingen. Vervelend, maar goed, leefgeluiden. En nu zijn ze weer aan het zingen?! Om half 12 op zondagavond Denken zeker dat iedereen doof en oud is en het niet hoort. Geen idee ook wie het zijn verder, hebben zich niet voorgesteld ofzo. Gisteravond hadden ze de tv al op standje doof.
Ik ben nu al een paar keer wakker worden van m’n seksende buurvrouw. Ik ben dan telkens van 2 tot 4 wakker en als ik even in slaap kom, word ik later toch weer wakker van haar geschreeuw. Zouden jullie hier wat mee doen? Briefje op de deur oid? Ik weet dat er al over haar is geklaagd door de onderbuurman ivm harde muziek en toen de woningbouw met haar kwam praten reageerde ze behoorlijk laconiek. Ze zegt ook nooit hallo op de gang, dus heb er weinig vertrouwen in dat het iets zal uitmaken…
@Echo Jij had een vergelijkbare situatie, hoe is dat bij jou gegaan uiteindelijk?
Ik wil niet aankloppen en dit mondeling aankaarten
Ben niet van plan om een passief agressief briefje op te hangen trouwens.
Ohh wat vervelend, ik weet precies hoe het voelt. En hier ook vaak rond 3 uur’s nachts en dan absurd luid echt alsof ik er zelf bij ben.
Ik wilde mijn buurman er gewoon op aanspreken als ik hem rond het appartement zag. We hebben een gezamenlijk washok, garages naast elkaar en ik zie hem vaak met zijn honden. Maar ik heb hem gek genoeg sinds de vorige keer dat ik wakker werd niet meer buiten gezien. En aanbellen vond ik dan weer zo… confronterend ofzo. En nu is het al weken stil dus ik denk dat ik maar afwacht tot het weer een keer gebeurt. Ik zit te twijfelen over een briefje maar ik vind het dan lastig dat ik niet zijn reactie kan zien. Maar als ik moet kiezen tussen aanbellen of een briefje dan liever een briefje denk ik.
Gelukkig is het nu incidenteel maar toen hij een relatie had werd ik wel meerdere nachten per week wakker.
Ik zit echt gebroken achter m’n laptop nu
Haha alsof hij je aan het ontlopen is. Ik kom die meid zelden tegen helaas en vind haar houding sowieso niet zo fijn, dus doe het liever schriftelijk (@Mexi).
Ben nu maar een zo vriendelijk mogelijk briefje aan het schrijven.
Ik weet niet of je een briefje op de deur wil plakken, maar dat lijkt me een slecht idee met dit probleem als iedereen het dan kan lezen haha.
Nee, dat kan niet! Per twee huishoudens zit er een klapdeurtje voor, dus alleen één andere buur zou het kunnen lezen, maar heb het briefje ook dubbelgevouwen en net opgeplakt.
Hmm, ik weet niet of dit de beste benadering is… heeft ze geen brievenbus? Ik denk dat ik me best wel aangevallen zou voelen met een briefje op de deur geplakt…
Hopelijk reageert ze goed en heb je snel je rust weer!
Shit, heb 'm nu al erop geplakt. Heb het wel vriendelijk verwoord verder.
Komt vast goed dan!
Het is vooral niet slim. Wanneer je dus toch geen vergunning krijgt, betekent het dat je alles weer terug naar de oude staat moet brengen.
Als je echt petty wil doen kan je bij de gemeente aangeven dat je het er niet mee eens bent en bezwaar maken.
god ik deed net de deur van de badkamer heel zachtjes met beleid dicht en jahoor de buurman gaat weer keihard op de muur bonken. Echt deze man
Zorg voor wat meer isolatie aan je eigen kant. Ik mag gewoon naar mijn badkamer gaan als ik wil.
Mn buren kunnen hier niks aan doen want die zijn pleiten maar de woningbouw is nu geloof ik het hele huis aan het strippen en MIJN GOD wat een herrie. Echt niet te doen. Ze zijn nog 20 min bezig en heb nu al koppijn
Ik hoop dat het hard gaat regenen. Die klus lui zijn er weer met die radio. Had gehoopt dat ze klaar waren.
Straks belangrijk gesprek en je hoort het gewoon in huis ookal hebben ze het ‘zachter’ gezet.
We hebben hele leuke buren. Alleen nu zijn ze even minder leuk want ze begonnen al om 6.30 met klussen. Heb gvd vakantie, wil uitslapen