Cadeau inspiratie topic

Gepersonaliseerde koffie & theemokken? Wij drinken allemaal thee en hebben ooit van een stagiare theemokken met onze naam gegraveerd gekregen. Topcadeau want er kunnen 2 porties water uit de automaat in (minder thee halen ;)) en niemand jat onze mokken meer. (We hadden ooit al grotere gekregen van een andere stagiair maar daar ging het hele kantoor mee aan de haal ;)).

2 likes

Je hebt ook wel van die reclameborden van (oude) biermerken, misschien is dat iets?

Of een dartbord?

1 like

Leuke ideeën @Hectometer en @Kaasje! Thanks :hugs: Even kijken waar enigzins makkelijk aan te komen is, aangezien ik nog 1 week de tijd heb.

1 like

Neon bord met de naam of achternaam ofzo als decoratie voor de bar?

1 like

Ik zoek een cadeau voor mijn ouder die met pensioen gaat (docent mbo). Helaas een stuk eerder dan gewenst vanwege ziekte, en er is daarom ook geen afscheid op het werk. Ik wil iets speciaals geven, maar het kan geen uitje zijn vanwege de gezondheid, en ik heb eerder al een boekje gemaakt met foto’s en teksten van collega’s. Hebben jullie nog leuke ideeën?

3 likes

Wat voor kleinigheidje dat je bij de supermarkt kunt kopen is leuk om te geven als bedankje aan iemand die je niet goed kent? Behalve afgezaagde merci

3 likes

Tony Chocolonely

Dit misschien? (even klikken, dan zie je specifiek wat ik bedoel)
Je hebt er heel veel varianten op (klik).

2 likes

Bloemen/plantje is altijd goed?

3 likes

O ja dit is wel leuk!

En @floreales ook een goede, alleen gaat nu niet ivm vakantie vd ontvanger, dus dat zou zonde zijn

1 like

Ik heb deze laatst gegeven. Vond ze heel schattig. Bij de AH gekocht

7 likes

Deze ga ik sowieso voor mezelf kopen als ik ze zie🤩

3 likes

Mijn beste vriendin heeft een nieuwe baan en ik wil een kleinigheidje kopen. Ze is verpleegkundige in de ggz. Iemand inspiratie?

Misschien zo’n riem met zak waar je sleutels/telefoon in en aan kunnen als je zelf geen zakken hebt? Bij mijn werkgever moet je daar zelf voor zorgen, maar dat wisselt wel.

2 likes

In de ambulante ggz niet nodig maar dit is wel een heel goed idee. Thanks.

1 like

Ik heb een 70jarige Turkse volkstuinbuurman die heel veel in mijn tuin heeft gedaan toen ik net bevallen was en ik wil hem graag een cadeautje geven. Ik weet alleen echt niet wat (flashbacks aan dat ik ook nooit wist wat aan mn opa te geven). Wie heeft een goede tip? Ik kom zelf niet verder dan een bon voor het tuincentrum maar dat vind ik ook zo standaard.

5 likes

Aah ik denk dat zoiets wel een heel goed cadeau is hoor, heel lief!
Misschien is er een lokale kwekerij waar je iets leuks kan halen? En eventueel een cake bakken om erbij te geven. Ik denk dat je buurman het sowieso een leuk gebaar zal vinden dat je hem zo wil bedanken.

9 likes

Ah dat is een goede! Ik doe de tuincentrum bon en iets zelf gemaakt of gebakken. Ga nog jam maken met fruit uit de volkstuin dus dat is wel leuk denk ik.

14 likes

Ik zoek een verjaardagscadeau voor een vriendin die ik van studie ken, maar het probleem is dat we elkaar niet zo vaak zien en spreken dus ik weet niet zo heel goed wat zich allemaal afspeelt in haar leven momenteel zegmaar. Ze houdt wel heel erg van koken en bakken, kan ze ook super goed. En doet altijd mee met de Vierdaagse in Nijmegen. Iets van bloemen of planten is echt uitgesloten in haar geval haha. Iemand ideeën?

1 like

Misschien een hele mooie of meer ongebruikelijke bakvorm? Bijvoorbeeld een tulbandvorm (nordic ware), madeleinevorm of bakringen. Ik weet niet hoeveel ze al heeft, maar met deze dingen zou je mij heel blij maken haha.

5 likes

Oh wauw ja dit kende ik niet eens, wat een goeie tip!

2 likes