Cadeau inspiratie topic

Ik heb mijn ouders dit boek cadeau gegeven met allerlei uitstapjes net over de grens. En al wonen ze in de buurt van de grens (Achterhoek) stonden toch ook voor hen weer nieuwe dingen in. En misschien een bon om ergens lekker te gaan eten in Nijmegen? Geloof dat de Millinger Theetuin best populair en leuk is maar ben ik zelf nog nooit geweest.

1 like

Een (luxe) wandelarrangement met lunch en eventueel overnachting?

1 like

Ik moet nu denken aan het boek Expeditie Achtertuin, misschien is dat iets?

2 likes

Mijn man vindt het boek heel leuk! Bedankt voor de tip.

3 likes

Leuk om te horen :blush:!

3 likes

Ik weet niet in hoeverre het duurzaam is qua eten, maar wellicht de dinner train? Zag dit laatst bij kennissen voorbij komen en zag er echt leuk uit + is vanaf verschillende plekken dus ook vast iets in hun buurt. Je maakt dan een treinreis en krijgt ondertussen een 3-gangenmenu.

5 likes

Ik ga vertrekken bij mijn huidige baan en daarom ben ik op zoek naar een afscheidscadeautje die ik aan mijn favoriete collega kan geven. Ik zat zelf te denken aan een gelukspoppetje en een tijdje terug had ik van een vertrekkende collega het boek dank je wel baan Toon Tellegen gekregen. Dat vond ik ook een heel attent cadeau. Heeft er nog iemand een ander leuk idee? Budget is max. 20 euro.

1 like

Wil voor m’n vader een toilettas voor vaderdag geven. Zag online wel lederen en gepersonaliseerde, maar vind ik niet direct wat voor hem. Zoek er eentje die hij mee kan nemen op vakantie (ze gaan graag met de camper op pad) en vooral praktisch veel zijvakjes heeft. Ben echter niet mega thuis in de mannen-toilettassen wereld dus mocht iemand een aanrader hebben? Graag!

Met een haakje is inderdaad een goede. Ga ik eens op zoeken, thanks!

1 like

Die van reisenthel vind ik er altijd heel handig uit zien. Ook met haakje.

1 like

Ik zoek een cadeau voor iemand (70+) die net verhuisd is naar een fijn huisje. Haar tuin wordt toevallig rond haar verjaardag aangelegd maar ze houdt wel heel erg van tuinieren. De basics heeft ze dus sowieso al wel maar ik dacht misschien iets fijns voor in de tuin? Beetje vaag maar heb zelf geen tuin

1 like

Mooi vogelhuisje of een vogelbad misschien? Bloempotten zijn ook altijd goed denk ik.

2 likes

Insectenhotel, een boompje (zie ook geefeenboompje.nl), iets om in de tuin te zetten in de categorie tuinkabouter, een rozenstruik, mooie buitenkaars/lantaarn om op de tuintafel te zetten.

2 likes

Tomaten- of een aarbeienplantje?

4 likes

Pfoe ik heb ook weer een lastige. Verjaardag van een vriendin die haar fulltime baan heeft opgezegd en weer studeert. Ze heeft al laten vallen dat ze alles op haar laptop doet dus een mooie pen oid wordt ‘m niet.
Ze huurt samen met wat huisgenoten een flat zonder tuin/balkon, heeft weinig om mode en draagt geen make-up. Houdt wel van reizen maar dat staat op een laag pitje door dr studie. Heb vorig jaar al twee boeken gegeven dus wil liever wat anders

Iets (luxe) lekkers om te eten, een die cadeau of een thuisbezorgd bon?

1 like

Een mooie plant in pot/bureaulamp die ze op haar bureau kan zetten?
Een restaurantbon?

Een laptop desk voor op de bank?

Een mooie laptop tas?

Was het dit?

6 likes