Misschien een leuke sleutelhanger met een ( symbolische) sleutel van de paardenbox, aangezien ze daar straks alleen mag zijn en jij haar vertrouwd? Zoiets:
Aye aye!
@DelilahBard Die fineliners zijn altijd goed! Als ze bezig is met een verhaal misschien een bujo boekje? Die vind ik zelf altijd heel fijn voor ideeën omdat je er ook in kan tekenen.
Was echt heel tof geweest erbij, als ik niet een cijferslot op de zadelkast had gehad ipv een sleutel
En @LeviOHsa thanks voor je toevoeging! Ga kijken wat ik voor leuks kan vinden
Of gewoon een sleutelhanger met een foto van het paard?
Dit is hem geworden voor de nieuwsgierigen trouwens! Samen met een inside joke die ik geborduurd heb en ingelijst, maar die is natuurlijk voor thuis. Hij vond het echt heeel leuk.
Heb een mooie samenstelling gemaakt van foto’s van ons groepje van 4, sentimentele foto’s van hem met onze baby’s en foto’s waarop ie compleet laveloos is. Hij zegt dat ie hem meeneemt en nu al zin heeft in de ongemakkelijke gesprekken die hieruit gaan komen
Heeft iemand een tip voor leuke cadeaus voor een meisje van 5? Ze houdt van knutselen. En ja er is zoveel en ik wil ook nooit met het zoveelste standaard cadeau aankomen.
Oh ja ik heb 2 meiden die enorm van knutselen houden. Wat zij nu bijv heel leuk vinden is pompoms maken. Heb een vriendinnetje van hun laatst een mooie doos met wat verschillende kleurem wol, pompommakers en een schaartje gegeven. Zo had ze alles bij elkaar en kon ze gelijk aan de slag.
Ik vind het zelf ook altijd fijn als ze knutseldingen krijgen die op gaan zoals stickers etc. Zodat het niet zo ophoopt haha.
Ah ja dat is wel een leuk idee! Ik heb haar al van alles gegeven qua knutseldingen, dus ik dacht misschien aan kralen rijgen ofzo maar dat heeft ze volgens mij ook al. Of misschien smeltkraaltjes, maar ik dacht misschien is ze daar weer net te jong voor? Heb je dat bij een speelgoedwinkel gekocht?
Die pompommakers heb ik bij pipoos gekocht. Ze hadden daar ook allemaal kleine bolletjes wol. De doos bij sostrene grene en schaartje ook.
Volgens mij hebben ze ook bij zeeman etc pompommakers, die zijn wat simpeler en iets moeilijker te gebruiken.
Edit: voor smeltkraaltjes heeft ze een ouder nodig (en die moeten een strijkbout hebben) maar mijn kinderen vinden dat wel heel leuk om te doen!
En @Jumpsuit ik zag laatst aquabeads, volgens mij zelfde idee maar dan ‘smelten’ de kraaltjes samen door water toe te voegen. Klinkt nogal bijzonder, maar wie weet werkt het haha
Oke dankje! Ja ik vond smeltkraaltjes vroeger zelf heel leuk om te doen en ook heel veel gedaan. Ik had hele dozen vol. Het is voor mn nichtje en haar ouders of mijn ouders of ikzelf kan haar daar dan wel bij helpen. We hebben wel allemaal een strijkbout.
@hallodaar oh daar heb ik nog nooit van gehoord, zal eens kijken.
Een vriendin van mij gaat verhuizen met haar 2 kinderen wegens scheiding. Ik wil ze alledrie iets kleins geven. Voor mijn vriendin weet ik het wel, maar hebben jullie leuke ideeën voor de kinderen? Het is een meisje van net 7 en een jongen van 4.
Edit: ik wil dus iets specifiek voor thuis/hun nieuwe kamers.
Ik heb niet echt een idee behalve boeken en/of spelletjes en dat is niet specifiek voor hun kamer, hoe dan ook, wil vooral kwijt dat ik het een attent gebaar vind van je! Lief
Edit: moet nu ook denken aan een lampje of die sterrenstickers van vroeger
Wat lief dat je daar aan denkt. Ik kwam toevallig deze nachtlampjes tegen in de Lidl folder, verkrijgbaar vanaf vandaag. Lijkt me voor beide leeftijden nog leuk.
Leuk ja! Ik zal eens kijken als ik bij de Lidl ben Een spelletje vind ik ook leuk @Twijfelaar!
Bij de Aldi zag ik gisteren een sterrenlampje, ook nachtlampje maar met projectie. Dat is miss ook leuk.
En daar hadden ze ook leuke dekbedovertrekken met glow in the dark en evt bijpassend sierkussen, miss vind je zoiets leuk.
Leuke aparte kerstbal misschien? Geurkaars? Hangt inderdaad ook af van je gezelschap
Wat is het budget?
Van de kringwinkel: ovenschaal, vaas, kandelaar, kookboek, fotolijstje met foto van lieveling van de familie, (gekke) mok, serveerschaal, kunstwerk… En een lekkere kerststol of saucijzenbroodjes.
Edit: en de hazenootpasta van dille en kamille (€6)
Traumatisch voor de rest van de gezinsleden wel