Begin oktober krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en zijn ongeveer tegelijk ook 3 jaar getrouwd.
Ik kan echt geen leuk cadeau bedenken. Het liefste wil ik iets wat op allebei slaat, maar zo echt niet weten wat?
Een naambordje hebben we al.
Begin oktober krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en zijn ongeveer tegelijk ook 3 jaar getrouwd.
Ik kan echt geen leuk cadeau bedenken. Het liefste wil ik iets wat op allebei slaat, maar zo echt niet weten wat?
Een naambordje hebben we al.
Misschien een lijnportret van jullie met jullie nieuwe huis? Of gewoon een leuk portret van jullie? (Eventueel in bruidskleding?)
Portret.van.tet (insta) vind ik erg leuk of lala.lines (iets heel anders)
Verjaardagspakket? Dus vlaggetjes, slingers en ballonnen om op te hangen als iemand jarig is
Bij ons rookt (bijna) iedereen dus we hebben ooit een “stink niet uit je bek” pot gekregen met allemaal smintjes en pepermuntjes etc erin. Vond ik ergggg grappig en creatief
Weet iemand wie er tekeningen van een huis maken? Ik weet dat er meerdere mensen hier al eens gedeeld zijn maar kan het niet terug vinden. Wil het graag cadeau doen aan m’n moeder.
Wat is een leuk cadeau voor een volwassene in herfst of Halloween thema?
Als diegene een bad heeft, de Halloween collectie van Lush! Er zit een glow in the dark bubble bar bij hahaha
Als diegene van thee houdt, kun je een kruidige herfstthee geven. Ik denk dat in de herfst- en theetopic wel tips staan.
Een warme zachte deken kan ook nog
Zulke hot chocolate spoons, maar misschien is dat al te winters
Zo’n pineut flesje, maar die kun je makkelijk zelf diy’en
En verder zou ik in de herfsttopic kijken voor inspiratie
@Bakkes Ik ken deze mensen niet (goed), dus ik heb geen idee of ze een bad hebben. Maar ik heb wel een bad dus ik ga die bubble bar voor mezelf bestellen haha. Ziet er heel cool uit, dus ben heel benieuwd!
@Schaakmat Hot chocolate spoons zijn een goeie, daar maak je iedereen wel blij mee. En een DIY-pakket is ook een leuk idee!
Dank jullie wel voor de tips
Ik ken echt nul mensen die backpacken, maar een goede vriend gaat volgende maand voor 6 maanden naar Thailand en Vietnam oa. Wat is nou een leuk cadeau om te geven als ‘afscheid’?
We komen op het moment oprecht niet verder dan een Backpacken voor dummies boek.
Misschien een (klein, er wordt tenslotte gebackpackt) boekje met herinneringen aan thuis? Foto’s, tekstjes etc voor als iemand zes maand weg is. Of een mooi/handig zakmes (al weet ik niet of je dat het vliegtuig inkrijgt).
Een notitieboekje waar hij iedereen in kan laten schrijven die hij tegenkomt. Ik heb zo’n boekje en het is echt een van de leukste dingen die ik heb.
Ik heb dat vroeger wel gedaan, ik zou eigenlijk niet iets geven wat mee ‘moet’. De echt nodige dingen heeft hij waarschijnlijk toch zelf al gekocht. Ik had toen ook wat foto’s en boeken gekregen, maar wilde die eigenijk niet al die tijd meenemen (want hoe minder spullen hoe beter). Ik weet niet of je vriend van plan is steeds in goedkope hostels te slapen, maar mij had je echt mega blij gemaakt met een keer een nacht in een wat duurder, luxe hotel, of een leuke activiteit wat eigenlijk wat te duur is voor het budget zoals een duikles ofzo.
Nee hij heeft hier wel flink wat geld voor aan de kant staan. Hij gaat ook oa een week op stilteretraite enzo.
Weet ook niet of ik iets wil geven wat hij mee moet sjouwen inderdaad.
Ik had voor backpacken altijd nog wel iets nuttigs nodig, maar dat zou je echt aan hem moeten vragen. Laatste keer backpacken heb ik zelf bv nog een dunne hamamdoek gekocht en bamboe besteksetje. Een dwarsligger boek, (klein/licht) notitieboekje of bol.com cadeaukaart voor eboeken zou ook welkom zijn geweest. Of anders geld voor een activiteit/lunch/luxe nacht
Ik heb die gekregen van mensen die katholiek zijn en heb hem met veel genoegen in m’n tas bij me gehouden! Vond het iets heel moois.
Geld alvast wisselen voor de lokale munteenheid, of een bijdrage voor een specifiek doel daar. De eerste cocktail, een bepaalde activiteit.
Ja lastig, over het algemeen zit je niet te wachten op extra spullen, ik had zeker geen behoefte aan (schrijf)boekjes e.d. om mee te nemen en het is heel persoonlijk wat je al hebt natuurlijk. Dit zijn wat praktische dingen die klein maar altijd handig zijn om (extra) te krijgen om mee te nemen, ook al heb je je eigen spullen al voorbereid:
-een heel klein opvouwbaar tasje, te gebruiken als waszak of boodschappentas of voor van alles
-een klein hangslotje met een cijfercombinatie
-sleutelhanger met een flessenopener voor bierflesjes
-mini flesje handgel
-klein zakje snacks/snoepjes