Cadeau inspiratie topic

Ik wist niks voor mijn vader maar heb nu een oesterzwammemkweekset (scrabble!) gekocht, bedankt voor de inspiratie :raised_hands:t3:

1 like

Heeft er iemand cadeautips voor een meisje van 5 jaar? Ze vindt eigenlijk vanalles leuk. In de voorgaande jaren hebben we haar een tipi (4 jaar), rugtas/rolkoffertje met knutselspulletjes erin (3 jaar) en een skippykoe (2 jaar) gegeven.

Skeelers? Mijn nichtje ging echt door het dak toen ze die kreeg en m’n neefje laatst ook weer

3 likes

Skeelers waren hier ook altijd een dikke hit, tegenwoordig heb je varianten die veranderd kunnen worden naar schaatsen.

Een speelgoedkeuken, een staande krijt/tekenbord, klei set van playdo of verkleedkleding. Als ze van poppen houdt is een poppenhuis ook leuk!

3 likes

Verstelbare rolschaatsen incl bescherming.
Iets van Lego (Friends)
Knutselspullen (volgens mij is topmodel of O.M.G. nog steeds een ding)
Vtech kidizoom
Vtech kidi super star dj studio nog iets

2 likes

Ik doe altijd bierpakket of rituals/baardspul.
Een cafe in mijn dorp maakt nu mooie speciaal bierpakketjes met glazen, opener en snacks, had ik mijn pa cadeau gedaan en vond ie geweldig. Misschien is dat ook bij jou in de buurt.

3 likes

Telefoonhouder, kralenarmband, sokken, bierpakket, wiskeyproeverijtje, bierglazen, douchegel etc.
Beetje de standaard dingen eigenlijk. :sweat_smile:

2 likes

Als ze een gezin / vrouw hebben en ze houden van gezelschapsspelletjes: beverbende

1 like

Een boek of bordspel? Of een mooie kaasplank met kaasmesjes en wat borrelhapjes en drankjes.

Bij de Xenos! :relaxed:

1 like

Dit ga ik denk ik ook maar voor mezelf doen… wat een goed idee. Gewoon een mooie serie van villeroy en boch kiezen dan loop je ook nooit het risico dat ie eruit gaat

Wel extreem suf maar ik zou er blij mee zijn en mensen willen toch cadeaus geven

Ja wij wilden dit ook voor onszelf doen. Prachtig servies uitgekozen 10 jaar geleden ook van Wedgewood met het idee dat we daar nog jaren stukken bij konden kopen. Bleek onze lijn niet populair en ging ie er een jaar later uit :woman_facepalming:t2: Dus wij hebben toen snel nog vanalles bijgekocht, maar let er dus wel op wat iets is wat misschien ook al lang bestaat. Wij hadden een nieuwe lijn en dus geen geluk haha.

2 likes

Mn vriend is begin januari jarig en ik zag te denken om hem een activiteit te geven maar eh ja… Ka rona. Dus heeft iemand hier misschien een leuk idee haha.

Speurtocht? Maar in januari is het vaak kloteweer

2 likes

Avondje weg in eigen huis! https://www.lastdaysofspring.com/2021/02/lockdown-koken-op-reis-tijdens-pandemie/

Eerste verjaardag van mijn vriend in lockdown was alles gesloten en heb ik zoiets gedaan, bij een restaurant in de buurt allemaal eten besteld, muziek opgezet en later film gekeken uit dat land. Was een land dat voor hem veel betekende.

6 likes

misschien een weekend centrerparks? zag op hun site best goede last minutes.
weet niet of dan het zwembad enzo allemaal dicht is maar samen zijn in een huisje en sushi bestellen (of zelf maken!!) kan ook leuk zijn

2 likes

Een mini kerstpakket maak ik voor een aantal niet werkende vriendinnen. Een douchegel plus een zakje magnesiumvlokken, theezakjes erbij en misschien nog iets lekkers. Want ook al werk je niet een kerstpakket is voor iedereen leuk :grinning_face_with_smiling_eyes:

29 likes

Ahhh dit is echt heel lief!

2 likes

Superlief! Vorig jaar had mijn broer voor kerst een kerstpakket voor me gemaakt omdat ik toen niet werkte door ziekte en dat vond ik echt zo zo lief. Een van de meest memorable kerstcadeaus eigenlijk wel. Had ook nooit gedacht dat hij over dat soort dingen nadacht, zo zorgzaam en zoveel contact hebben we eigenlijk niet. Voelde bijzonder. Je vriendinnen zullen dat vast ook zo voelen!

21 likes

Cadeaubon voor zijn favoriete sportmerk

3 likes