Cadeau inspiratie topic

Ik heb meerdere malen in deze situatie gezeten. Een abbo op Netflix/Videoland/Disney/Spotify oid als ze dat nog niet heeft. Een chille, mooie drinkfles met zo’n rietje. Je mag/kan niet vaak rechtop zitten en zo kan je toch veel blijven drinken. Een mooie pyjama of lekkere trui of broek om in te liggen. Fluffy sokken zijn ook altijd fijn.

3 likes

CLUSE?

1 like

Ik ben in charge voor de kerst presentjes voor personeel in de toerisme branche dit jaar. Er komt sowieso een cadeaubon van een nieuw geopend zaakje met smoothies, sap etc. bij. Maar nu ben ik opzoek naar aanvulling. Vereiste is ook nog dat het semi duurzaam is :weary: Iemand een tip?

1 like

Misschien Fairtrade chocola/wijn/thee van de wereldwinkel oid?

Of een Dopper / herbruikbare wattenschijfjes / bee wax papier (= herbruikbaar aluminiumfolie) / zo’n boterhammen zakje die je in de vaatwasser kan doen

4 likes

Argh ik moet voor 2 kindjes van 5 en een kindje van 1 een kerstcadeautje regelen. Pfff ik weet niks

Voor 1 (1.5 in ons geval)

  • Een houten fotocamera (was een grote hit!)
  • Zoekboek of uitvouwboek
  • Speelgoedautootjes

Voor 5:

  • Voorleesboek, ik had in een zw/k topic veel tips gekregen voor bv voorleesboeken die diversiteit aankaarten. Heb zelf De Neehoorn gegeven.
  • Iets om te knutselen
  • Krijtjes
2 likes

Waauuww de Neehoorn!!! Jij bent echt de beste, dank je wel :heart::heart:

Iemand nog tips voor cadeaus voor een dobbelspel? Ik wilde een kruik kopen maar daar worden de mannen niet erg blij van denk ik. Dus wil graag nog een cadeau wat voor iedereen leuk is maar wattttttt.

Budget is ongeveer 10 euro. Mijn vader koopt altijd praktische cadeaus zoals een multitool, een stekkerdoos met timer of een hoofdlamp :joy: maar ik wil ook iets leuks. Misschien iets voor in de keuken want ze houden allebei wel van koken. Of iets met paddenstoelen.

Een champignon of andere paddenstoel kweekset?

Heb ik al een keer gegeven haha

1 like

Dure olijfolie en bijvoorbeeld aardbei-rabarber azijn van zo’n delicatessenwinkel? Hier in de stad heb je zo’n winkel waar je zelf dingen kunt tappen. Dat vind ik te duur voor mezelf om zomaar te kopen, maar zou ik wel leuk vinden om te krijgen.

3 likes

Kraslot is bij ons altijd een gewild cadeau! Of lekkere koffiesiroop of zo?

1 like

Een klein spelletje zoals qwixx, the mind of lost cities? Iets eetbaars, luxe olijfolie, azijn, truffelolie? Van die ronde ijsblokvormen voor drankjes? Een hanger voor in de kerstboom? Iets van longdrinkglazen of waterglazen? Van die chille sokken voor thuis? Een puzzel?

2 likes

Catan dobbelspel vind ik zelf nog steeds het leukst, was ook verrast door Saboteur.

Ovenhandschoenen, keukenschort, whiskyglazen of speciaal wijntje/bier

1 like

Een dopper!

4 likes

De forum kaasschaaf natuurlijk!

Ze hebben best wat dingen tot 10eu. BOSKA Tools voor kaas – Pagina 2 – Boska.com

1 like

Ook al een keer gegeven haha. En de mannen onder ons houden niet van spelletjes :roll_eyes: maar bedankt voor alle tips, daar zit wel iets tussen!

heeft iemand een leuk cadeau idee voor mijn opa? hij is heel technisch, heeft heel vroeger op zee gewerkt en daarna bij een biotech bedrijf.
hij houdt van wielrennen en vind het leuk om aan fietsen te werken.

dus ik zat iets te denken waar hij lekker mee kan knutselen en fröbelen, meccano voor volwassenen ofzo haha :joy: ik dacht misschien nog zo’n schip dat je in elkaar kan zetten maar ik denk dat die onderdelen te klein zijn voor zijn leeftijd/net te veel precisie werk.

3 likes

Lego (technische) of modelbouw is misschien ook wel leuk. En heeft die ruimte voor iets van figuurzagen? Als ik me goed kan herinneren deden we dat op school altijd gewoon in het klas lokaal dus dat kan vast ook thuis. Een kennis van mij maakt zelf messen/handvaten en slijpt ook die dingen scherp. Of iets van snijden in glas.

1 like

ah vet is dat! ik vind het eng om hem iets met glas of een zaag te geven alleen. ik ga even zoeken naar modelbouw dingen!

2 likes