Cadeau inspiratie topic

Een massage
Een dagje sauna
Een pretparkbezoek
Een dierentuinbezoek
Een museumbezoek
Een dagje strand of bos met terras

Edit: Ik had over origineel heen gelezen.

Wandelen met alpaca’s dan. :sweat_smile:

2 likes

Wat is niet te duur?

1 like

Maar voor wie is het? Of lees ik daar overheen?

1 like

Voor diegenen die ook in een vergelijkbare situatie zitten (een geliefde jarig die in quarantaine zit) misschien een leuke tip. Ik heb ook nog last minute bedacht dat het leuk zou zijn als hij gebombardeerd zou worden met kaartjes, dus ik heb een paar van zijn vrienden en familieleden een berichtje gestuurd met de vraag of ze een kaartje zouden willen sturen en of ze ook het bericht zouden willen doorsturen naar anderen. Bam zo 20 kaartjes op de mat, mijn vriend stond versteld en vond het echt heel erg leuk ( “HUH zelfs een kaartje van Jóhn, nou die stuurt echt nóóit kaartjes” haha echt heel lief).

26 likes

Ik kan geen tekenen / creatief topic vinden, dus dan maar hier omdat ik op zoek ben naar een cadeau-idee. Het gaat om een jongen die net leert tekenen. Hij heeft al wat basisdingen en heeft het nu over een soort gum waar hij mee kan blenden, maar het zegt me niks. Weet iemand hier wat het zou kunnen zijn? Of wat zijn andere ideeën om cadeau te doen?

1 like

Hier misschien?

1 like

Hoezo komt dit topic niet omhoog als ik tekenen intyp? Ik dacht al dat ik het topic eens gezien had, maar kon het niet terugvinden. Dankjewel voor je moeite!!

1 like

Als je alleen op titel hebt gezocht kan het zo zijn omdat het woord ‘tekenen’ niet lost staat maar vast hangt aan de andere woorden.

2 likes

Wat een leuk idee! Hoor dit wel vaak in combinatie met ziek zijn, maar dit is ook een leuk kaart moment. Ga ik onthouden. Hoe vond hij je cadeau met raadsels?

1 like

Oehhh scherp! Even opnieuw proberen.

Edit: Ik geef het op maar bedankt voor het meedenken :hugs:

1 like

Jaa dat vond hij echt heel leuk. Hij heeft er twee uur over gedaan haha echt heel fanatiek. Dus het was toch wel een geslaagde dag.

1 like

Ik heb een collega in de UK waar ik het heel goed mee kan vinden, ze heeft een kindje gekregen en nu vind ik het leuk om haar een kleinigheidje op te sturen (ik moet sowieso een pakketje voor haar opsturen) wat zou dan leuk zijn? Zit bv te kijken naar een boek van Jip en Janneke in het Engels, zoiets ofzo…

Misschien iets van Nijntje als dat in het Engels bestaat? Is wel echt typisch Nederlands.

2 likes

Nijntje is echt wereldwijd bekend! Maar dan wel onder de naar miffy!

2 likes

Beschuitrol en een pakje muisjes.

Je kan ook een prentenboek van Charlotte Dematons doen. Ze heeft een over Nederland, maar dat is misschien iets too much. Haar abc alfabet boek is echt prachtig en zonder tekst. De gele ballon is volgens mij ook zonder tekst en heel mooi getekend.

Jip en Janneke is natuurlijk ook heel leuk. Zelf vind ik alleen de verhaaltjes iet wat achterhaald maar dat is denk ik persoonlijk. Je kan ook iets van takkie ofzo doen van de Hema erbij.

Echt lief dat je een pakketje opstuurt!

3 likes

Deze??

Ik vond als kind jip en janneke echt geweldig. Nijntje is wel voor de echte kleintjes.

1 like

Jaa of Pluk van de Petteflet! Tow-Truck Pluck heet-ie in het Engels. @Nova

4 likes

Of Minoes ! :smile_cat:

3 likes

Karten of hoogteparcours

Ik ken haar zelf helemaal niet eens, heb 2 kinderen nog wel…

Ja eens wb J&J, en het meer ook nostalgisch voor mijzelf dat ik het ook mijn kinderen heb voorgelezen…
Maar misschien is het iets minder oubollig vertaald?

Ik ga voor J&J of Miffy dan idd, thanks voor het meedenken allemaal

1 like