Cadeau inspiratie topic

Ja ze heeft dus nergens trek in, maar ik zal even peilen of ze dat wat zou vinden!

2 likes

Ik heb voor mijn vriend de 2 puzzelboeken van De Grote Bosatlas gekocht (van denksport). Groot succes!

3 likes

Heb daar ook al mee in de handen gestaan (voor mijzelf). Maar heb denk ik te weinig algemene kennis om het zonder Google in te kunnen vullen :rofl: Zag er wel heel vet uit.

1 like

Idee voor mijn oma die 90 wordt en écht alles al heeft?

Digitaal fotolijstje?

2 likes

Die ene fotolijst waar iedereen op afstand z’n foto’s op kan uploaden.

4 likes

Ik had een keer een oorkonde gemaakt voor mijn toen 92 jarige oma, met een gedicht erop en een foto enzo.
Zoiets:
https://www.yoursurprise.nl/woondecoratie/oorkondes/oorkonde-maken?artikelcode=131004
Vond ze erg mooi😊

1 like

Ja soms is er wel behoorlijk algemene kennis nodig! Maar je komt ook best ver met behulp van kaarten enzo die dan bij de puzzels zitten. Of het is al duidelijk wat antwoord is en dan kun je “terug puzzelen”. Wel echt een aanrader vind ik ook leuk dat het een boek is.

2 likes

Ik heb wel eens een oude krant aan mijn opa gegeven, viel erg in de smaak.
Een bloemstuk laten maken bij de bloemist is ook altijd goed volgens mij.

2 likes

Valse motten valt hier goed in de smaak

3 likes

Hoorde dat Monopoly deal erg leuk moet zijn

3 likes

Cahoots, echt super simpel en leuk!

1 like

Nou een fles prosecco :joy::joy:

Edit: of champagne glazen

Misschien een tasting menu van verschillende Prosecco’s. Er zullen vast van zulke mini flesjes zijn

Dus zoiets
https://www.tastingcollection.com/nl/grappa-tasting-collection-6-tubes-in-gift-box.html

7 likes

Mooie glazen voor wijn/cocktails/prosecco?

2 likes

Een mandje sinaasappels (met mooie glazen en een fles zoals eerder genoemd) om mimosa’s mee te maken, leuk receptkaartje erbij, done.

3 likes

Over een paar weken is de trouwdag van mijn ouders dus ik begin alvast met bedenken wat ik nu weer moet geven. :sweat_smile:
Vorig jaar was een bijzonder getal dus hebben ze een weekend weg gekregen en een persoonlijk cadeautje plus een bos bloemen.
Wat is leuk om dit jaar te geven dat niet overdreven duur is maar wel iets leuker dan een bos bloemen, chocola of fles drank?

3 likes

Wel chocolade maar ik heb mijn ouders een giftbox van Coco & Sebas gegeven. Niet extreem duur en ziet er heel fancy uit.

2 likes

Mijn vriend en ik zitten in quarantaine met zn verjaardag ( = over een paar dagen). Ik heb wel al een cadeau, maar ik zou ook groots gaan koken want er zouden twee vrienden van hem komen eten, maar dat gaat dus niet door. Iemand een leuk idee hoe ik de avond nog speciaal kan maken? Ik heb het gevoel dat we in alle lockdowns zo ongeveer alles al hebben geprobeerd qua leuke binnen-uitjes.

Hij is nu ook ziekig, en ik weet nog niet hoe hij zich dan voelt. En hij moet de dag erna mogelijk weer online werken dus ik kan niet iets te wilds plannen haha.

Een binnen picknick? Is ook niet al te ingewikkeld met eten maken en toch een hele andere sfeer want je eet op de grond.

1 like