Cadeau inspiratie topic

Een chocolade puzzel is dan wel leuk! kan je zelf nog een tekst of afbeelding opzetten als je niet zo creatief bent en hem gewoon besteld online haha.

1 like

Bedankt allemaal, daar kan ik wat mee! Die puzzel van @Chesirecat had ik ook al gevonden :laughing: Ik ga even op zoek met deze ideetjes.

Ik zoek 2 cadeautjes voor vriendinnen (dobbelen) van 15 euro. Iemand een origineel idee?
Misschien een leuke partygame of iets uit het buitenland.

Ik vind iets van rituals of een geurkaars een beetje te standaard.

Heb amazon prime voor deze maand om cadeautjes in te slaan eventueel. Ik ben nogal van het online bestellen maar kom er even niet op :stuck_out_tongue:

Ik heb voor dit bedrag een klein fonduesetje met een bakje smeltchocolade gekocht!

Ik heb een keer met dobbelen als cadeautje een bloemenbon meegenomen! Was toen heel gewild tijdens t dobbelen

https://www.amazon.nl/Ravensburger-197477-Puzzel-Disney-Lion/dp/B06XGJXLJM/ref=mp_s_a_1_1?dchild=1&keywords=ravensburger+puzzel+1000&qid=1607286249&sprefix=ravensb&sr=8-1

Ravensburger puzzels doen het hier altijd goed en geurkaarsen!

2 likes

Een kortlopend tijdschriftabonnement?

1 like

Iets van prosecco pong als spel met een fles prosecco erbij? Zag bij de hema een hele leuke fles met lichtjes en een muziekje erbij :grin:

1 like

Spelletjes! Regenwormen of iets

2 likes

Je hebt van die ‘escape room’ spellen met raadsels oplossen enzo. Misschien is dag iets?

Wij doen dit jaar cadeaus voor jezelf haha, wat zouden jullie voor jezelf kopen? Kijken of ik er wat inspiratie uit haal :heart_eyes:

Een legpuzzel
Een boek (koop weinig boeken maar heb af en toe iets dat ik toch in mijn kast wil hebben)
Een legopakket, maar die zijn zo duur :sweat_smile:
Van die überwarme sok-sloffen
Dekbedovertrekset
Telefoonhoesje
Tijdschriften abbo

1 like

Een mooie puzzel
Een nieuwe agenda
Mooie bekers
Lekkere chocola of apart snoep
Favoriet eten bestellen

En ik zit zelf nog te denken aan iets van of voor een goed doel, niet echt een cadeau voor jezelf maar toch. Je kunt nu wel zelf een doel kiezen:)

1 like

Ik heb laatst een bon voor de autowasstraat cadeau gedaan, werd ook goed ontvangen (dat heb ik nog nooit cadeau gekregen!).

2 likes

Ik heb laatst van een vriendin een nagellak van Chanel gekregen. Dat is nou echt zoiets dat ik nooit voor mezelf zou kopen (is geloof
ik zo’n €20), maar voelde zo luxe om te krijgen.

En nog wat ideetjes:

  • Kleine spelletjes zoals bevervende, keer op keer, qwixx, regenwormen.
  • Kandelaar met kaarsen of een Lex pott twisted kaars, erg hip nu, €22, dus ook zoiets dat je (ik) niet zomaar voor jezelf koopt)
  • Een muts, sjaal of handschoenen (of set)
  • Een mooi koffietafelboek
  • Mooie lijst (bv van de kringloop) met een zelf uitgezochte foto / poster erbij. Ik heb vorig jaar een prachtig zware gouden lijst met glazen plaatje gevonden bij de kringloop voor €2 en en voor erin een bijzondere foto laten afdrukken. Heb je voor weinig geld een uniek cadeau
1 like

Een van de kerst cadeautjes voor mijn vriend is een Irish coffee pakket zelf gemaakt. In de cadeautjes zit:

  • jameson Irish whiskey
  • twee luxe Irish coffee glazen
  • espresso voor ons koffie apparaat
  • bonbons
  • mini stroopwafels in een leuke glazen pot
  • leuk klein potje met 2 gemengde soorten suiker die in dit recept horen
  • 4 luxe matte langere lepels
  • slagroom om te kloppen
  • bus gewone slagroom

En een zelf geschreven recept (volgens de jameson site). Heb het blaadje een beetje aangebrand en met een thee zakje “vies” gemaakt omdat ik dat er leuk uit vind zien :joy:.

Heb achterop de cadeautjes koffie quotes geplakt en alle cadeautjes genummerd op volgorde van het recept.

Vond het zelf wel leuk geworden dus ik dacht misschien heeft iemand hier wat aan voor inspiratie.

Foto’s pakketje

Achterkant

Voorkant


28 likes

Ik zoek een cadeautje voor de vriendin van mijn broer, maar ik vind het echt een lastige situatie. Hebben jullie tips?

Ze zijn nog niet zo heel lang samen. Zij heeft vorige maand gebroken met haar ouders door een moeilijke thuissituatie (waar ze toen inwoonde) en ze is fulltime op haar studentenkot gaan wonen. Ze heeft het financieel niet zo gemakkelijk hierdoor en ze werkt veel. Ze komt bij mijn ouders kerstmis vieren, omdat ze verder dus geen familie heeft waarmee ze het kan vieren.

Ik ken haar niet goed, ik heb haar maar één keer heel kort gezien. Ze is 23 trouwens.

Wij geven met ons gezin altijd royaal cadeaus, dus ik vind het lullig om voor haar niets te geven. Aan de andere kant heeft ze het financieel niet gemakkelijk, dus ze zal geen cadeautjes voor ons hebben, en ik wil ook niet dat ze zich bezwaard voelt daardoor. Daarom dacht ik aan iets kleins, maar wel iets nuttigs of iets leuks voor zichzelf.

Mijn ouders geven haar een bon van de Zara zodat ze iets leuks voor zichzelf kan kopen.

Als je haar beter wil leren kennen is misschien een cadeau voor lunchen ofzo ook leuk.
Moet ze even wachten nog maar is misschien ook leuk.

3 likes

Een lekker dekentje en van die sloffen voor op de bank? En/of misschien een leuke plant voor haar huis.

2 likes

@nello @keekie @Lort Leuke ideeën hebben jullie, dankjewel! :smiley:

1 like