Ik heb (weer!!) een luchtje van jo malone gekregen. Niet super blij mee want weet hoe duur die luchtjes zijn en het is niks voor mij maar m’n moeder vindt ze zelf geloof ik heel lekker. Ik draag het wel maar zou het liever niet gekregen hebben.
Ik heb een leuke roze vaas gelezen van gerecycled glas, blij mee!
En nog een oogschaduw pallet van Mac met 12 kleuren. Super blij mee, was ik zelf niet opgekomen en had nog nooit wat van Mac gehad dus extra leuk.
Een lipstick van Charlotte tilbury in mi Kiss (volgens mij) zou ik zelf nooit gekozen hebben, hou meer van nude en roze maar het is best een mooi kleurtje
Ook een egelhuisje, vind ik leuk want we hadden laatst een egel in de tuin en dat vond ik geweldig. Hoop dat ie terugkomt en bij ons blijft.
Van mijn geliefde heb ik een bon gekregen voor een kapper/wellnes hier in de buurt waar ik graag kom. Er staat voldoende op voor een massage + pedi. HEEL blij mee
En van hem nog een luchtje van Guerlain en een bronzer van Charlotte tilbury. Dat heeft ie niet spontaan bedacht hoor maar is gewoon precies wat ik wilde dus zeker ook heel blij mee.
En van twee vriendinnen nog droogbloemen, is ook heel schattig en ben ik ook heel blij mee.
En voor mezelf nog een moleskin agenda gekocht als cadeau.
En wat ik heb gegeven: douchegel met mandarijngeur, zo’n edelsteen gezichtsroller, kussentjes van teddy stof, speciaal zeezout van waddenwier, een gedroogde worst, een trui van de suitsupply… misschien vergeet ik nog wat