Wat een heerlijk first world problem. Ik teken ervoor
Haha inderdaad een heerlijk luxeprobleem maar toch. Heb je nu niks aan, maar voor een volgende verjaardag: als ik wat leuks voorbij zie komen, zet ik het alvast in een lijstje. (Nu kom ik blijkbaar vaak iets leuks tegen want kwam dit jaar met een verlanglijstje aan zoals vroeger na het doorbladeren van het intertoysboek)
Omdat je een tijdje weggaat, mocht het een reis zijn: bon voor ereader of boeken abonnement, decathlon bon, reisspullen, rugzak, reisgids, notitieboek?
En anders: boeken, spellen, bladcadeau, puzzelboek, podiumkaart, kook/bakspullen, activiteit (escaperoom, uit eten, kookworkshop, iets actiefs), douchegel/bodylotion set, planten - maar dat laatste is misschien niet zo handig als je een tijd weg bent.
Absoluut.
Eigenlijk heb ik geld nodig, maar dat vind ik stom als cadeau, ditto voor mijn omgeving. Al lijkt het er toch op dat ik dat moet gaan vragen
Of een nieuwe koelkast/ vriezer maar dat ga ik niet krijgen
Ja gewoon bijdrage voor je reis vragen dan toch?
Een coolblue of mediamarkt cadeaubon voor koelkast/vriezer?
Iets voor je reis? Heb je al packing cubes?
Ik heb morgenmiddag een borrel bij onze nieuwe buren. Dus ik wil wel iets meenemen maar weet niet zo goed wat. Bosje bloemen? Fles wijn?
Bloemen of een plantje! Als ze een kat hebben: geen lelies.
Wijn/alcohol is lastig als je ze nog niet goed kent. Misschien drinken ze niet
Als je weet dat ze van een andere stad komen iets lekkers van jou eigen dorp of stad, iets lokaals
Wij zijn laatst naar de buren gegaan met een zak appels van onze lokale kweker. Kost bijna niets, is heel lekker (want megavers nu natuurlijk) en direct een tip want ze kwamen hier inderdaad niet uit de buurt.
Een goede vriend van mijn man en mij wordt binnenkort 40. Ik heb al een cadeau maar er nog iets grappigs bij doen wat beetje met de leeftijd heeft te maken maar kan niet echt wat leuks bedenken. Iemand nog een idee?
Een fles wijn oid uit zijn geboortejaar of iets op een doos/glazen laten graveren?
Een debiel tegeltje? ![]()
Ja ik dacht ook iets wat zou oud is als hem. Wijn, port, balsamico azijn?, whiskey (wel vaak drank haha).
Of zo’n krantje uit je geboortejaar, ook wel beetje cheesy misschien?
De Playboy of Panorama uit zijn geboortejaar hahaha
Hahah deze is wel heel leuk, maar helaas te laat binnen. Ben voor de fles wijn gegaan uit het geboortejaar. Bedankt voor de tips!