Cadeau inspiratie topic

Ik hou het hele jaar door een verlanglijstje bij, ook voor mezelf om niet impulsief vanalles te kopen, maar eerst op het lijstje te zetten en dan later nog eens opnieuw te evalueren. Dit staat er momenteel op:

Warme hardlooplegging
Grillpan
Stoommandje
Specifiek espresso apparaat
Badjes
Gordijnen
Specifieke items voor verschillende sporten
Wollen sokken
Meerbeurten kaart voor mijn sport
Museumpas
Cineville (cinema abonnement)
Micropane rasp
Rijsmandje (brood)
Kersenpitkussen
Projector
Rode loop HAY poten
(Kook)boeken
Sfeerlampen voor op m’n terras

3 likes

Ik heb m’n vriend laatst een ‘ouderwetse’ camera cadeau gegeven dus zonder schermpje maar wel dat je ‘m gewoon met je tellie of laptop kan verbinden om de foto’s later te bekijken. Je hebt dan echt gewoon hele leuke en goede kwaliteit digitale foto’s maar het proces van maken is lekker ouderwets en “analoog”. Zoveel leuker om in het moment te zijn en niet afgeleid te worden door meldingen op je telefoon, de neiging te hebben foto’s uitgebreid te gaan bekijken en eindeloos opnieuw te maken want ‘niet goed’ of om ze direct op insta te gooien/door te sturen in een groepsapp. Maar pas savonds of later kan je de foto’s uitgebreid bekijken. Ben er echt razend enthousiast over en tip het aan iedereen sindsdien :joy::heart::camera: Dus dat is mijn tip! Heb de link even niet bij de hand maar het is zoiets als Campsnap!! (Ik heb alleen een ander merk gekocht via bol)

6 likes

Ik vind campsnap echt geen goede kwaliteit digitale foto’s maken, weet niet welke jij dan hebt?

Ik ben ook heel benieuwd! Dit klinkt echt perfect, zeker als de kwaliteit ook leuk is.

2 likes

K&L! En dan de Pro versie. Ik weet niet hoe goed je de kwaliteit wilt hebben hoor en kan het ook niet vergelijken. Vond het voor gewoon een vakantiefoto op een PC helemaal prima en leuk maar heb ze nog niet afgedrukt gezien of hoe het zal zijn als je ze vergroot boven je bed wilt hangen zeg maar :grin:

1 like

Ik vind de Murdle boeken leuk om te doen. Zijn van G.T. Karber. Kun je wegleggen als het moet.

4 likes

Welke daarvan zou je aanraden aan iemand die dat niet kent?

1 like

Ja eens! En murdoku ook! @DikkeKip

3 likes

Gewoon de eerste van de reeks om mee te beginnen.

1 like

Wat kan ik iemand sturen die langere tijd ziek is? Ze krijgt denk ik al veel boeketten en ze is altijd aan de lijn dus iets lekkers wil ik ook niet sturen. Max 25 euro

1 like

Iets te puzzelen of lezen?

3 likes

Good old fruitmandje? :kiwi_fruit::tangerine::banana::lemon:

4 likes

Afhankelijk van hoe goed je haar kent kan je een persoonlijke kaart sturen met wat leuke herinneringen van jullie samen ? Kan fijn zijn om tijdens een baalmoment te lezen. Verder misschien iets van verzorgingsproductjes zodat ze zichzelf in de watten kan leggen.

3 likes

Als ze thee drinkt: je kan een pakket met ingredienten voor verse thee opsturen. Daar zit dan munt, kaneel, etc in (afhankelijk van je pakket). Ik heb zon pakket een keer ontvangen en vond dat een succes!

1 like