Cadeau inspiratie topic

Ik zag deze pas bij de spirituele boekenwinkel hier in de stad liggen en vond het er wel mooi en interessant uitzien. Er zitten wel opdrachten in geloof ik dus dat moet wel haar ding zijn natuurlijk.

https://www.bol.com/nl/p/kintsugi/9200000095348801/?Referrer=ADVNLGOO002008P-G-56741762070-S-440038685449-9200000095348801&gclid=CjwKCAiA4t_iBRApEiwAn-vt--KrYqXEvTkf6aMTbhPVlYt6uxGKcf_ofp6LM--4RJ7rn0nBVv7DzhoC1TYQAvD_BwE

En verder weet ik niet wat jouw verhouding tot haar is maar je zou misschien ook kunnen kijken naar een (sieraad met) een edelsteen die qua eigenschappen aansluit bij haar persoonlijkheid of huidige situatie?

1 like

Een doe-cadeau? Zowel een bon voor iets doen (etentje, bioscoop, dagje uit) als samen iets met haar doen als cadeau?

2 likes

Mijn zus is klaar met haar tweede master en nu helemaal afgestudeerd. Dus ik zoek een cadeau voor haar afstuderen.
Ze is best een ‘‘standaard’’ meisje en ze vindt make-up, parfum, sieraden etc. allemaal leuk. Alleen wil ik voor haar afstuderen wel iets specialers kopen dan een Rituals pakket of iets dergelijks.
Hebben jullie misschien een goed idee?

Misschien een leuke ring? Eventueel met een tekstje erin. Of een horloge?

2 likes

Deze maar even afstoffen voor Moederdag. Mijn moeder heeft laten doorschemeren dat ze een legpuzzel zou willen en aardbeienplantjes. Heeft iemand een leuk idee voor die legpuzzel?

Die van Jan van Haasteren vind ik altijd erg tof

3 likes

Een persoonlijke sierraad is dan idd erg leuk en speciaal, ik kreeg dit ook voor mijn 18e verjaardag en 21e verjaardag, ik denk er nu nog steeds terug aan wanneer ik deze sieraden draag.

Haha dit is inmiddels ruim 2 maanden geleden, maar het is inderdaad een armband geworden :stuck_out_tongue:

1 like

Haha jaa zag het net, sorry daarvoor! Was zelf opzoek naar inspiratie… :sweat_smile: maar heel leuk een armband

1 like

Een klein taartje bakken, is dat leuk of een beetje kinderachtig? Voor moederdag

Ik vind het leuk! Ik ga voor mijn moeder ook haar lievelingsgebak maken. Vind moederdag stiekem ook een beetje onzin haha.

Haha ik heb precies hetzelfde!

1 like

Een dagje met hem weg naar bijvoorbeeld museum Oorlogsmuseum Overloon/ Verzetsmuseum/ Nationaal Militair Museum?

2 likes

Ter aanvulling: dagje spoorwegmuseum. Ik heb dat een keer met mijn vader gedaan en dat was zo leuk!! Hij vond het leuk om al die oude treinen te zien (m’n vader is niet per se een treinnerd, al hadden we vroeger wel zo’n klein treintje thuis haha). Maar zelf vond ik het ook super leuk, het is echt een tof museum met allerlei oude treinen waar je in kan, een monorail, een simulator en een verborgen dorpje. Bijna Efteling-achtig!

2 likes

Voor de vaders die van Tour de France houden, mijn vader krijgt elk jaar dit pakket:

image

En een fles drank die hij graag drinkt met een (goedkoop) luchtje.

1 like

Ik wil een klein cadeautje kopen voor een stagiair, die 10 weken stage heeft gelopen en goed werk heeft gedaan. Ik ken haar buiten werk om niet echt, ik weet dat ze van dansen houdt, een vriend heeft en dat ze een jonger zusje heeft. Niet echt bijster goede aanknopingspunten dus… heeft iemand een ideetje? (Mijn back up plan is een boek uit mijn vakgebied, maar ik vind het wat saaiig…)

Ik kreeg bij mijn vorige stage een abonnement op een tijdschrift (uit mijn vakgebied) en dat vond ik zo leuk! Het is ook echt een leuk tijdschrift, maar ruim 10 euro geef ik niet zo snel uit aan een tijdschrift, en nu kreeg ik 4 edities.

Zoek nog een vaderdag cadeau voor mijn moeilijke vader waar ik amper een band mee heb. Geurtjes zijn niks, geen hobbies, geen geduld om überhaupt goed naar het cadeau te kijken. Weet niks, wil stiekem ook niks kopen maar voelt alsof ik moet.

Lekkere koffiebonen?

2 likes

Leuk boek of tijdschrift met iets lekkers waarvan hij houdt?

1 like