Cadeau inspiratie topic

Bij mijn stage kreeg ik een tegoedbon, een boek uit vakgebied en een plantje. Vond het erg leuk

Ik heb net familie uitgenodigd en krijg direct de vraag of ik nog wensen heb… iemand nog leuke ideeën?

1 like

Als je van lezen houdt, boeken of een bon? Je kan iemands lievelingsboek vragen.
Een lekkere geurkaars?

1 like

Een mooie plant? Parfum (tester set bijvoorbeeld als je niet weet wat je lekker vindt)? Adventkalender?

1 like

Morgen verjaardag van een vriendin en ze wil iets voor haar toekomstige huis. Ze woonde met haar ex samen en nu tijdelijk bij haar ouders. Volgens mij heeft ze wel bijna alles bij haar ex gelaten maar heb geen idee wat ik kan kopen. Geen plant elk geval want haar planten haalt ze nog bij hem op :sweat_smile:

Van die spullen die je altijd ‘vergeet’; kaasschaaf. Knoflookpers. Garde. Spatels. Flesopener. Ovenwanten. Vergiet.
Of mooie placemats? Of iets voor kaarsjes als je weet welke kleuren ze beetje in huis heeft?

2 likes

Inderdaad keukenspullen zijn altijd handig. Of iets van een wijnrek/mooie glazen/kaasplank? Een deurmat met leuke tekst vind ik ook leuk maar daar moet je wel van houden.

1 like

@Unquestionable en @pesto bedankt voor de tips! Ga wat keukenspullen inslaan :ok_hand:

Je kan ook nog een vaas geven, dat hebben mensen vaak nog niet. Eventueel met een boeketje erin zodat ze ook een cadeautje heeft waar ze nu ‘iets aan heeft’. Of de vaas vullen met de andere spullen die je koopt :smiley:

2 likes

Het kindje van mijn beste vriendin wordt 1. Ik heb meer de rol van tante voor hem. Voor zijn geboorte heb ik heel persoonlijke dingen gegeven. Maar nu weet ik echt even niet wat te kopen… Iemand een idee?

zoiets leuk?

3 likes

Dit is niet mijn (en mijn vriendin haar) smaak. Maar op zich is het idee van een gepersonaliseerde spaarpot wel heel leuk.

Als hij van bier houdt? Speciaalbiertjes. Maar een snackpakket klinkt ook erg leuk.

1 like

Bij lucardi heb je veel zilveren spaarpotten.
Je kan er eventueel ook iets in laten graveren.

1 like

Onze lootjes zijn getrokken voor kerst en ik heb mijn schoonvader. Ik heb hem 2 jaar geleden ook getrokken en toen wist ik ook al niet goed wat hij graag zou krijgen. Help? :sweat_smile:

Hij werkt graag in de tuin en hij is graag bezig met zijn handen.

Kweekt hij kruiden? Ik heb m’n schoonvader eens zo’n bak gegeven om kruiden in te planten, maar dan op hoge poten zodat hij zich niet steeds hoeft te bukken (hij heeft een zwakke rug). Als hij graag klust is een trolley voor zijn klusmateriaal misschien ook handig?

1 like

Stekjes, super leuk. Zijn goed te koop op marktplaats. Doe er wat leuke potjes bij en je vader kan goed uit de voeten

2 likes

Beide, hij is elektricien! Merci voor de tips al.

Mijn achternicht is binnenkort jarig en wordt 25. Ze houdt van fotografie, mode, yoga, fitness en koken. Ze is ook creatief (photoshop, illustrator) Van (kook) boeken heeft ze echt wel genoeg.(helaas :pensive: )

Wie weet een super leuk of origineel cadeau? We willen het met een aantal mensen geven dus budget is groot.

1 like

Een fotografieworkshop? Of een kookworkshop? En dan niet de standaardworkshop, maar meer een speciale waarin de focus ligt op een bepaald onderdeel van het koken of de fotografie en dus voorbij de basiskennis gaat die ze waarschijnlijk al heeft.

1 like