Cadeau inspiratie topic

Ik weet niet wat je budget is maar anders is een surprise me tripje misschien leuk. Geloof dat ze ook cadeaubonnnen hebben.

2 likes

Ik postte deze onlangs, doe 30 cadeautjes voor mijn vriend in december. Kan je misschien nog wat inspiratie uit halen @Fotorolletje?

Verder denk ik nog aan een museumpas/-bezoek of een 100% boekje van een stad die jullie samen willen gaan ontdekken.

3 likes

Dankje!

Dit doe ik niet, maar soms is het wel fijn om één batch te maken ipv elke maaltijd weer te gokken hoe de verhouding ook alweer moest van 6 kruiden. Ik wil zelf dus kruidenpotjes maken voor enkele gerechten maar zoek nog een inspiratiebron :nerd_face: Ga eens kijken of ik het boek tweedehands kan vinden!

2 likes

Argh, ik heb een wat groter en luxer cadeau voor kerst voor mijn vriend maar meer gewoon omdat het huidige stuk is. Nu wil hij iets van soortgelijke waarde teruggeven voor kerst maar ik echt geen idee :exploding_head:

1 like

Kaartspel/bordspel
Tijdschrift (misschien over bier)
Scheurkalender
Muts /sjaal

Leuke ideeën heb je verder al!

2 likes

Ah thanks, leuke ideeën hebben jullie ook :smiley:

1 like

Ik heb mijn vader eerder dit jaar een heel mooi boem gegeven met autoroutes in NL, inc tips voor eten, overnachten etc bij dje routes.Hij heeft een oldtimer en maakt daar met zn vriendin graag weekendtripjes mee. Met oog op de pandemie voor een boek met tips in NL gegaan (ze gingen daarvoor paar keer per jaar naar het buitenland met die auto).

Misschien is er ook wel zoiets met mooie wielrenroutes?

5 likes

Zelf wielrennen of ook wielrennen kijken? Voor wielervolgers is de muur (soort tijdschrift) altijd wel leuk

3 likes

Zo’n landkaart/wereldkaart waarin je kan bijhouden in welke landen/steden keer bezocht hebt?

1 like

Vind dat altijd de moeilijkste cadeaus om te halen. Wij halen allemaal 2 cadeaus van €10. Ik heb het spel Valse Motten als 1 cadeau gekocht. Voor het tweede cadeau moet ik nog wat verzinnen.

1 like

Gezelschapsspel, puzzel of puzzelboekjes
Luxe losse thee of bepaalde koffie
Bon van de bakker in hun buurt
Mooie thermosmokken of ander gerei om uit te drinken

1 like

Voor in de categorie ouders heb ik nog de volgende ideeën, misschien heeft iemand er wat aan:

Van birdwise

Puzzelboek van de grote bosatlas

Apparaatje waarmee je leidingen in de muur kan vinden voordat je gaat boren

Treatwell bon voor massage/kapper/manicure

8 likes

Een grappige bidon of gelletjes oid voor het wielrennen? Of een nieuw wielrenshirtje. Sokken met fietsen erop?

1 like

Ja het is een soort naslagwerk van 1000 pagina’s, met bijv alle bekende designstoelen en hun historie. Iig een aanrader voor iemand die gek is op design en de achtergrond daarvan!

1 like

Jeetje, mag ik jullie vriend zijn? Die worden goed verwend! Zoveel cadeautjes :partying_face:

4 likes

Dit hebben wij ook gedaan en dan eventueel gecombineerd met dingen uit de tweedehandswinkel of nieuw. Voor max 10 euro moesten we drie cadeautjes kopen die ook voor iedereen leuk waren en dat was op deze manier goed te doen. Tweedehands kan je ook echt veel spelletjes vinden of puzzels en mokken, boeken, vazen weet ik het. Genoeg wat voor iedereen leuk kan zijn.

(wij hadden oa een koffiepakketje met twee mokken, lepeltjes en een potje oploskoffie en snelfiltermaling (in mini hakpotjes), pakketje tijdschriften (een met donaldducks en vergelijkbare dingen en een met lindas enzo) , dvd pakket, spelletjes pakket, heel veel pennen, hondenkoekjes, opvouwtasje, vogelvoer)

1 like

Wij deden ook wel eens een ‘zoldercadeau’ bij alle dobbel cadeautjes. Maar uiteindelijk kwam daar altijd een hele fitty over want niemand wilde ‘die troep’. En dan ging bijvoorbeeld iemand naar huis met 3 zoldercadeaus en een ander had 3 nieuwe dingen. Ik ben zelf van mening dat die net zo leuk kunnen zijn, of dat het spel nou eenmaal is dat je ook met minder naar huis kan gaan. Maar vriendinnen willen telkens alles super eerlijk verdelen. Dus degene die meer dan 3 cadeaus hebben aan t einde moet alsnog de rest afstaan.

1 like

Dit deden wij ook, ik had oa een stapel mooie tijdschriften mee en setjes gemaakt vanflesjes nagellak die ik niet meer gebruikte. Of een goed boek dat je al uit hebt.
Was echt heel leuk en iets minder geconsumeerd, toch iedereen blij :relaxed:

3 likes

Heeft er iemand leuke/lekkere ideeën wat ik kan laten bezorgen. Ze woont in Amsterdam, dus misschien weten jullie wat vanuit haar woonplaats gebracht kan worden :hugs:

Koekemannetje!

2 likes