Cadeau inspiratie topic

Bij ons in de straat is inderdaad heel leuk! De kinderen op m’n werk zijn er ook gek op. Verder lees ik deze ook veel voor, komen ook dieren met hun eigen namen etc in voor: Garage Gust. De Gruffalo is ook erg leuk, en op mn eigen lijstje staat nog De grote vijf.

2 likes

Waar is Wally!
Altijd een goede klassieker

3 likes

Ik heb helemaal je bericht gemist! Bedankt voor je ideeën. Ze was dit weekend niet thuis, dus ik zit eraan te denken om het alsnog te doen. Dank je wel!

Ik moet een kerst cadeau bedenken van 30-40 euro maar ik weet niks, alleen maar duurdere dingen

Een aroma diffuser, elektrische deken voor op de bank, leuke kussens, kerstdecoratie, lekkere drank met of zonder alchohol, melkopschuimer, bordspel zoals 30 seconds of sequence, kookbook, cadeaubon voor je favoriete restaurant ( om af te halen wel :sweat_smile:), dekbedovertrek.
Misschien kan je hier iets mee?

3 likes

Ik weet niet wie er boomer ouders heeft die gadgets leuk vinden en vaak foto’s op whatsapp willen van je vakanties en je huisdieren en kinderen en weet ik het, maar voor jullie een ongevraagde tip: mijn moeder en haar man hebben nu een Frameo digitale fotolijst in de woonkamer hangen die continu een slideshow speelt. En alle kinderen hebben de code van die lijst en kunnen vanaf hun telefoon foto’s naar de lijst sturen, en die komen dan plots langs in de slide. Een GROTE hit.

47 likes

Die lijst ligt onder de boom voor mijn vader hahaha

3 likes

Er worden inmiddels ook flauwe memes naar gestuurd die ze niet snappen en bijv nep berichten dat de batterij leeg is :joy:

12 likes

Wat een leuke dingen, ik dacht even dat ik in het show je laatste aankopen topic zat en dacht wat heb je leuke dingen gekocht!

3 likes

De boeken van Rotraut Susanne Berner zijn heel leuk, met terugkomende ‘personages’, en dingen die je op de pagina moet gaan zoeken.

1 like

Ik heb een keer Sjoerd en de Stapelstad gegeven, daar staan achterin allemaal figuurtjes (een vogel / hoed etc.) die je dan op elke pagina kan gaan zoeken. Het verhaal zelf heeft wel een link met Zaandam / Zaanstad dus ik weet niet of je dat leuk vindt.

1 like

Wat een fantastisch idee voor m’n jarige vader eind december. Ben je eeuwig dankbaar en het cadeau probleem voor dit jaar is weer opgelost :pray:

2 likes

Weet iemand een mooi mannen horloge merk? Beetje in de stijl van komono en en daniel wellington (leren bruine band, simpele klok), prijs max 100 euro.

1 like

Ik ga vanavond op ziekenbezoek bij een vriendin en ik wil een verwenpakketje meenemen omdat ze aan bed gekluisterd is (gebroken rug). Ik heb al chocolade, een tijdschrift, geurkaars, gezichtsmaskertje, douchegel en een kaartje. Iemand nog leuke ideeën wat ik er nog bij kan stoppen? Ik wil sowieso nog wat extra snacks halen maar zoek ook iets ter vermaak eigenlijk.

1 like

Och wat een ellende een gebroken rug, dan ga je ook niet puzzelen/borduren/lego doen. Misschien voor een maandje een abo op Storytel oid waarmee ze boeken kan luisteren?

3 likes

Dit ding heeft mijn leven echt verbeterd haha, dus goede tip!

Ik heb meerdere malen in deze situatie gezeten. Een abbo op Netflix/Videoland/Disney/Spotify oid als ze dat nog niet heeft. Een chille, mooie drinkfles met zo’n rietje. Je mag/kan niet vaak rechtop zitten en zo kan je toch veel blijven drinken. Een mooie pyjama of lekkere trui of broek om in te liggen. Fluffy sokken zijn ook altijd fijn.

3 likes

CLUSE?

1 like

Ik ben in charge voor de kerst presentjes voor personeel in de toerisme branche dit jaar. Er komt sowieso een cadeaubon van een nieuw geopend zaakje met smoothies, sap etc. bij. Maar nu ben ik opzoek naar aanvulling. Vereiste is ook nog dat het semi duurzaam is :weary: Iemand een tip?

1 like

Misschien Fairtrade chocola/wijn/thee van de wereldwinkel oid?

Of een Dopper / herbruikbare wattenschijfjes / bee wax papier (= herbruikbaar aluminiumfolie) / zo’n boterhammen zakje die je in de vaatwasser kan doen

4 likes