Cadeau inspiratie topic

Superlief! Vorig jaar had mijn broer voor kerst een kerstpakket voor me gemaakt omdat ik toen niet werkte door ziekte en dat vond ik echt zo zo lief. Een van de meest memorable kerstcadeaus eigenlijk wel. Had ook nooit gedacht dat hij over dat soort dingen nadacht, zo zorgzaam en zoveel contact hebben we eigenlijk niet. Voelde bijzonder. Je vriendinnen zullen dat vast ook zo voelen!

21 likes

Cadeaubon voor zijn favoriete sportmerk

3 likes

Heeft iemand ideeën voor een cadeautje voor mijn lieve schoonmoeder? Ik zou het leuk vinden als het iets van een uitje voor ons tweeën zou zijn. Misschien ietsje bijzonderder dan “gewoon” samen lunchen, en het kan ook iets zijn voor als dingen weer open zijn qua maatregelen. Maar dan ook weer niet iets dat de hele dag kost aan tijd. Het mag best wat kosten, aangezien het een bedankje is dat ik mee mag op vakantie met hen.

1 like

Ik ga hem een dagje circuit racen geven (idee uit dit topic!) en dat zullen we dan moeten plannen als de maatregelen weer wat soepele zijn.

2 likes

Samen een workshop volgen? Of naar een voorstelling/tentoonstelling?

1 like

pedicure/manicure?

1 like

Mn vriend heeft nu een lang weekend vrij genomen en we gaan elke dag wat leuks doen gewoon kleine dingen. En ik ga ws seen trui voor hem maken en 30 (zo oud word hij) coupons met daar op dingen zoals “Deze inleveren voor een massage” enzo.

6 likes

Ok ik kan iedereen aanraden om dus de leeftijd van je partner in cadeautjes te doen. Ik vind t zo leuk en we hebben al de hele dag plezier met geven en uitpakken :blush:

9 likes

Wat leuk! Ik ben dit ook aan het regelen :grin::grin:

Edit; oh jij was degene die mij tips gaf hahaha

1 like

Ik zou denk ik dan op een gegeven moment een pak hagelslag inpakken. Man, wat een hoeveelheid cadeaus!

7 likes

Gefeliciteerd! Superleuk.
Ik heb nog 11 maanden om zoveel cadeautjes bij elkaar te verzinnen. Ben alvast begonnen :grin:

4 likes

Ohja effe voor de duidelijkheid: er zitten bv. ook zijn lievelingssnoepjes tussen, een paar oordopjes om mee te slapen, een lekker biertje, kruiden die hij graag wil, … dus veel is echt niet per se iets wat ik anders echt als ‘cadeau’ zou geven, maar anders zou het effectief te duur worden hahaha

2 likes

Een luxe high tea?

2 likes

@kali @Mees @jojo leuke ideeen! Manicure zou zij zeker leuk vinden, maar vind ik om te gruwen. High tea een superleuk idee, liever hartig dan zoet voor haar maar dat moet te regelen zijn. En een kookworkshop zou zeeeker leuk zijn, ga ik ook uitzoeken. Dank allemaal!!

2 likes

Misschien vinden anderen dit nog een leuk (last minute) idee. Ik ga het vanmiddag maken, dus weet nog niet hoe succesvol het is haha, maar:

Zelfgemaakte pindakaas! Ik lees dat het heel simpel is. Pinda’s even in de oven, daarna de keukenmachine in. Optioneel nog iets van een smaakje toevoegen. Ik ga voor honing en wat zeezout.

7 likes

Een vriendin (en haar man én haar baby) hebben corona dus ik wou een cadeautje naar haar opsturen… maar ze ruikt en proeft dus niet. Dus eten is onhandig, ik dacht aan lush bodylotion en maskertje ofzo maar ja dat ruikt ze dus ook niet?! Ik weet het niet zo goed.

1 like

Ahh lief! Misschien iets van een puzzel(boek) of een spel?

4 likes

Een klein spelletje of een puzzelboekje, tijdschrift ofzo?

5 likes

@June ja misschien leuk maar hoop dat ze daar tijd voor heeft want ze zit nu dus voor dr hele gezin te zorgen terwijl ze zelf ook ziek is.
Maar misschien juist wel goed signaal van denk aan jezelf!!

3 likes

Thuisbezorgd bon zodat ze iig niet hoeft te koken?

12 likes