Cadeau inspiratie topic

Karten of hoogteparcours

Ik ken haar zelf helemaal niet eens, heb 2 kinderen nog wel…

Ja eens wb J&J, en het meer ook nostalgisch voor mijzelf dat ik het ook mijn kinderen heb voorgelezen…
Maar misschien is het iets minder oubollig vertaald?

Ik ga voor J&J of Miffy dan idd, thanks voor het meedenken allemaal

1 like

Ik weet ook niet hoe bekend zij is hoor. Veel kinderboeken van nu zijn niet zo bekend bij het publiek.

Zou goed kunnen dat het minder oubollig vertaald is, durf ik niet te zeggen. Het is nog steeds wel echt populair dus je doet er niet verkeerd aan als je het wel geeft. Ik ben benieuwd hoe je collega het cadeau vindt!

4 likes

Haha ik dacht dat dit nog over Annie MG Schmidt ging, ik was al geschokt. Die kennen mensen toch nog wel??

@Nova ik vind het met Jip en Janneke ook altijd leuk om bij het boekje iets anders van J&J te geven van de hema zoals een klein speelgoedje of kinderbestek. Dan zien ze de figuurtjes ook nog ergens anders terug dan alleen in het boekje. Alleen als je er budget voor hebt en ruimte in het pakket natuurlijk, alleen een boekje is ook al een heel leuk cadeautje.

2 likes

Ik heb een lijstje bijgehouden met alle webshops waar ik afgelopen jaren cadeautjes heb gekocht die succesvol waren. Mocht er iemand inspiratie nodig hebben:

Coco&Sebas.nl

Hoefijzergeschenk.nl

Eenbeetjegeluk.nl

Kop-op.nl

Snoepzoet.be

Psikhouvanjou.nl

Annouks.nl

Martingijzemijter.nl

Ikpakjein.nl

Reneoskam.nl (vooral de optie eigen keuze uitgetypt gedicht)

Miisha.nl

Heyhej.nl

Studiozomooi.nl

Woetenwoel.nl

Deonbekendeboekhandel.nl

Zeeplokaal.nl

Sapedi.nl

25 likes

Voor diegene die van fancy friandises houdt

Voor mensen met hele groene vingers

3 likes

Wbt zaden van over de hele wereld, het is beter voor de biodiversiteit om juist inheemse planten in je tuin/op je balkon etc te zetten! Inheemse planten in je tuin? Doe het! – Sprinklr

Dit is trouwens naast een interessante blog ook een hele leuke (duurzame) webshop, qua cadeautjes ook :slight_smile:

6 likes

Mijn vriend werd afgelopen 2 januari 25. Naar aanleiding van een eerdere post van iemand in dit topic heb ik vrienden en familie gevraagd om filmpjes op te nemen om hem te feliciteren. Dit bleek in schot in de roos, hij was tot tranen toe geroerd! En was het meest blij met dit cadeau. Super!

19 likes

De moeder van mijn man is binnenkort 10jaar geleden overleden. Ik zou graag iets moois willen geven om haar te herinneren. Nu heb ik het volgende bedacht: Mijn man heeft geen foto van hem samen met zijn moeder. Weet iemand een bedrijf/iemand die van twee foto’s 1 mooie kan maken? En zal ik dan een foto van mijn man van 10jaar geleden gebruiken of een recentere?

Of weet iemand iets anders moois? Alvast bedankt voor jullie hulp :blush:

4 likes

Ik ga kijken! Thanks!

2 likes
3 likes

Een oud klasgenootje is haar eigen schoonheidssalon begonnen en ik wil eigenlijk een cadeautje voor haar meenemen als ik naar haar toe ga. Iemand die leuke ideeën heeft ?

3 likes

Een plant (orchidee) of een bloemstuk wat langer staat wordt vaak gewaardeerd :blush:

1 like

Wat geef je iemand die 96 wordt, niet goed meer kan zien, vrij doof is en eigenlijk dr dagen slijt in t bejaardenhuis. Volgens mij zit ze behalve eetmomenten echt alleen maar in dr stoel.

2 likes

Iets waarmee ze gemakkelijk muziek kan luisteren? En dan zorgen voor veel liedjes uit haar tijd.

3 likes

Iets lekkers te eten of misschien iets om aan te voelen / met haar handen te doen?

1 like

Ja of een hand/voetmasseur laten komen die lekker haar handen en voeten insmeert en masseert!

8 likes

Zelf gebakken cake.

4 likes

Ja denk dat t een orchidee wordt, daar houdt ze wel van. En idd iets lekkers. Maar ja is ook zo standaard. Maar ze is ook niet uitgesproken qua dingen die ze leuk vind ofzo dus dat maakt t wel lastig.

1 like

Een luxe stoel, met afstandsbediening waarmee ze zichzelf omhoog kan helpen. Wel duur I realize, maar misschien met anderen samen te geven

1 like