Cadeau inspiratie topic

Ik zoek een nieuw gadget om cadeau te doen aan mijn vriend. Hij heeft al veel maar ik dacht een soort weerstation of iets van een bluetooth knop om muziek mee te bedienen op je bureau. Maar eigenlijk hebben we gewoon zo’n Google home ding waar we alles aan vragen. Mocht iemand iets weten wat handig of leuk is dan hoor ik het graag.

Misschien een plantsensor zodat je in een app kunt tracken of je plant water/licht/voeding nodig heeft?

2 likes

Misschien een Netatmo slim weerstation. Is een binnen en buiten unit en meet van alles. Eventueel uit te bereiden met regensensor. En via telefoon kan je alles uitlezen.

Een goede vriendin van mij is jarig en nu heeft ze als cadeautje iets heel praktisch voor in de keuken gevraagd. Dat heb ik gekocht maar nu heb ik toevallig ook laatst een satisfyer pro 2 gekocht die ik zelf niet ga gebruiken omdat ik van mijn date een vibrator cadeau heb gekregen met Valentijnsdag haha. En ik twijfel nu om de satisfyer ook aan haar cadeau te geven. Zouden jullie dat leuk vinden om te krijgen als cadeau van een vriendin of niet echt gepast/ongemakkelijk? We hebben het eigenlijk niet zo vaak over seks maar ze is wel nuchter dus dacht misschien kan het wel.

5 likes

Ik heb hem zelf ook gekregen van mijn vriendinnen, mijn ouders waren er gewoon bij toen ik hem kreeg, was niet ongemakkelijk en ik geef hem zelf ook regelmatig!

1 like

Afhankelijk van de situatie, in een kringverjaarsag zou ik het niet zien zitten om een vibrator uit te pakken :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Haha goed punt! Er is geen andere visite

2 likes

Ah dankjewel, ik ga het gewoon doen denk ik! Heb de bon nog dus ze kan er altijd wat anders leuks voor kopen haha.

2 likes

Ik heb geld ingezameld voor een collega die lange tijd ziek thuis zit, om bloemen te kopen en we hebben er een kaartje bij.
Maar nu heb ik zoveel ingezameld… dat ik het bijna zonde vind om dat aan bloemen te besteden…
Wat kan ik er nog bij geven?

Het moet vrij last minute allemaal…

1 like

brownies/koekjes per post?

1 like

Ik breng het bij haar langs, maar misschien is het wel leuk om iets van een bakkerij erbij te doen idd…

4 likes

Bloomon abonnement? Of een thuisbezorgd bon, grote bos bloemen en iets lekkers van de bakker.

Wat een goed idee van een Bloomon abonnement! Die ga ik onthouden. Ik heb nu een grote bos bloemen met iets van de vegan bakker gebracht, kon ze erg waarderen, thanks allemaal!

4 likes

Ik wil de gasten na onze minibruiloft zon tasje meegeven net zoals je vroeger na een kinderfeestje kreeg. De tasjes heb ik al.
We hebben oostenrijk/ bergen thema.

Ik wil er een pakje kaiserschmarrn indoen, hartjesballon en een flügel of kleiner feigling shotje. Maar ik zoek eigenlijk nog iets kleins erbij. Heeft iemand miss een idee?

3 likes

Mozartkugeln? Vind die zo lekker :grin:

11 likes

Een bierpul(lletje) als shotglaasje of sleutelhanger?
Een mini jampotje voor bij de kaiserschmarrn
Milkareep
Radler
Blik Goulashsoep :sweat_smile:

3 likes

@Nysmn
Door jou kwam ik op t idee van milka idd, dat ga ik er nig bij doen. En idd miss ook een kleine appelmoes en jam voor bij de kaiserschmarrn.

Thanks beide! Kan ik er mooi mee verder!

1 like

Milka komt toch uit Zwitserland? Niet dat ik als gast zou klagen als ik chocolade zou krijgen hoor, dat is altijd goed.

Van oorsrpong wel, maar er staat een fabriek in Bludenz, iets te vaak geweest. Dat weten onze gasten ook wel, nam altijd veel mee uit de fabrieksverkoop dus past wel in ons thema.

7 likes

Ah dat wist ik helemaal niet, wat leuk dat het zo precies in jullie thema past! Weer wat geleerd :slight_smile:

2 likes