Cadeau inspiratie topic

Ik neem binnenkort afscheid op mijn werk, hebben jullie leuke cadeautips? Het gaat om ongeveer 12 collega’s. Ze allemaal iets kleins geven is misschien wel leuk, maar ik kan ook iets groters voor op kantoor geven. Maar ben echt helemaal blanco, dus hoop op jullie hulp :pray:

2 likes

Een plant?

4 likes

Tosti-ijzer?

5 likes

Ja dacht ik ook meteen aan

Altijd goed ja! Behalve dat we heel slecht zijn in planten in leven houden dus ik denk niet dat ik ze er een plezier mee doe :grimacing: maar thanks voor het meedenken

@Kraanvogel heel leuk idee maar hebben we al. Maar zet me wel aan het denken, we hebben bijvoorbeeld nog geen melkopschuimer op kantoor en denk dat ik sommige daar een groot plezier mee doe (maar weer niet iedereen drinkt koffie). Lastig lastig

1 like

Koffie/thee pakketje? Dus allerlei theezakjes en wat lekkers voor bij de thee/koffie

2 likes

Ik had ooit een hele grote weckpot gekocht bij de action en die gevuld met mini marsjes etc. En daarnaast voor mijn directe 5 collega’s een mini weckpotje met een persoonlijk berichtje erin. Vonden ze heel leuk. Eentje moest zelfs huilen, aaw :blush:

2 likes

Een oud collega heeft een keer een verjaardagsbox achtergelaten. Dit hield in: een box met daarin vlaggetjes, feesthoedjes, ballonnen etc zodat er altijd versierd kan worden als iemand jarig is. Vond ik een erg leuk cadeau.

17 likes

Heeft iemand een originele cadeautip voor een man die 60 wordt?
Hij drinkt graag een biertje (geen speciaal bier), heeft een soort van eigen privé bar aan huis en is bezig met het bouwen van een nieuwe woning.
Budget is ongeveer max. 100 euro.

3 likes

Gepersonaliseerde koffie & theemokken? Wij drinken allemaal thee en hebben ooit van een stagiare theemokken met onze naam gegraveerd gekregen. Topcadeau want er kunnen 2 porties water uit de automaat in (minder thee halen ;)) en niemand jat onze mokken meer. (We hadden ooit al grotere gekregen van een andere stagiair maar daar ging het hele kantoor mee aan de haal ;)).

2 likes

Je hebt ook wel van die reclameborden van (oude) biermerken, misschien is dat iets?

Of een dartbord?

1 like

Leuke ideeën @Hectometer en @Kaasje! Thanks :hugs: Even kijken waar enigzins makkelijk aan te komen is, aangezien ik nog 1 week de tijd heb.

1 like

Neon bord met de naam of achternaam ofzo als decoratie voor de bar?

1 like

Ik zoek een cadeau voor mijn ouder die met pensioen gaat (docent mbo). Helaas een stuk eerder dan gewenst vanwege ziekte, en er is daarom ook geen afscheid op het werk. Ik wil iets speciaals geven, maar het kan geen uitje zijn vanwege de gezondheid, en ik heb eerder al een boekje gemaakt met foto’s en teksten van collega’s. Hebben jullie nog leuke ideeën?

3 likes

Wat voor kleinigheidje dat je bij de supermarkt kunt kopen is leuk om te geven als bedankje aan iemand die je niet goed kent? Behalve afgezaagde merci

3 likes

Tony Chocolonely

Dit misschien? (even klikken, dan zie je specifiek wat ik bedoel)
Je hebt er heel veel varianten op (klik).

2 likes

Bloemen/plantje is altijd goed?

3 likes

O ja dit is wel leuk!

En @floreales ook een goede, alleen gaat nu niet ivm vakantie vd ontvanger, dus dat zou zonde zijn

1 like

Ik heb deze laatst gegeven. Vond ze heel schattig. Bij de AH gekocht

7 likes

Deze ga ik sowieso voor mezelf kopen als ik ze zie🤩

3 likes