Bij mij werd vorig jaar ‘gevochten’ om een monstera, een leuke mok, theelichthouder en een tijdschriftenpakket).
Ik ben op zoek naar tips voor jongens van 14,11 en 7 die van gamen, Feyenoord en voetbal houden en die van 7 ook van buitenspelen. Budget is ong 15-25 pp.
Mijn zoon is 5 maanden dus totaal niet thuis in wat oudere jongens leuk vinden
Mijn neefjes zijn altijd superblij met een cadeaukaart voor de playstation store!
Ik zoek een cadeau voor ongeveer 15 euro voor een emo/goth meisje van 14 jaar. Heb al zwarte glitter nagellak en een thriller-boek. Iemand nog ideeen? Ik probeer een coole tante te zijn maar de realiteit is dat ik een suffe oma ben
Een zwart leren armbandje of een armbandje van zwarte kralen? Een riem, zonnebril, goth T-shirt, muts ( gelijk handig voor de winter), ketting met kruisje oid.
Oh god, ik ben ook maar oma merk ik
T-shirt van haar favoriete band is misschien wel leuk.
En ik weet niet of dit tegenwoordig nog zo is, maar vroeger kon je bij Large wel cadeaus kopen voor categorie emo/goth/alto. Ook veel band merch en random dingen zoals skeletten knuffeltjes enzo
Maar ik weet niet hoe cool dat is
Nightmare before christmas was vroeger ook wel emo cool
Haha ik had vandaag precies hetzelfde. Ik
moest een cadeautje hebben voor de neefjes van m’n vriend (15 en 17) en realiseerde me dat ik echt geen flauw idee heb wat die jeugd van tegenwoordig leuk vindt haha. Dus uiteindelijk maar een kaartje met geld gegeven. Niet echt origineel, maar ze waren er wel blij mee.
Binnenkort heb ik een verlate verjaardag/housewarming van een goede vriendin en haar vriend. Ik weet nou niet zo goed of ik 1 groot cadeau moet kopen of 2 verjaardagcadeaus en 1 housewarmingcadeau…
Ik vind het sowieso lastig dat ze nu samen hun verjaardag houden. Normaal zou ik hem geen verjaardagscadeau geven, maar als ze het zo samen vieren dan wel (dit is pas sinds vorig jaar, maar toen kon ik niet naar het feest komen).
Ik dacht zelf aan een cadeaubon van circa 50 euro van een tuincentrum en dan misschien nog iets kleins als een plantje of bonbons erbij. En dat dan voor hen samen.
Vind het maar lastig. Bij een aparte verjaardag en housewarming had ik misschien meer gegeven.Wat zouden jullie doen?
Ik zou denk ik voor een alles in een-cadeau gaan. De cadeaubon die je noemt heeft al een hoge waarde, zou dat niet al genoeg zijn denk je of zijn jullie iets anders gewend?
Ja misschien is het wel genoeg hoor. Normaal geef ik haar iets van 20-30 euro voor haar verjaardag. Wil dan nu wel iets extra’s doen omdat het ook voor hun housewarming is en dus ook nog eens voor zijn verjaardag. Ik vind het ook wel leuk om iets naast de bon te geven. Maar even kijken voor hoeveel ik dan in totaal doe, inderdaad.
Ik kom trouwens samen met mijn vriend naar de housewarming. Mocht dan nog iets uitmaken. Dus het cadeau is van ons samen.
Dat klinkt prima hoor! Je kan ook een setje met een theedoek/handdoek van Hema/Sissy-Boy/Dille & Kamille erbij geven.
Ohh ik was de Large een beetje vergeten, maar denk dat ik daar nu iets leuks heb gevonden. Dankje!
Wil deze even tippen
Heb m gegeven aan m’n nichtje van 5 en t is echt een grote hit! Ze valt ermee in slaap en ‘s ochtends als ze wakker is en t nog donker is zet ze m aan en dan komt haar grote zus van 7 bij haar in bed liggen om “naar de sterren te kijken”
Wil je voor de vriendin zelf of voor de baby? Anders een leuk rompertje misschien?
Een kruidenthee (en dan een die een zwangere kan drinken) of warme wollen sokken.
Een overslagromper met lange mouwen in maat 50 of evt 56.
Ze krijgt dan denk ik een zomerbaby dus ik zou niet te warme kleding geven. Een lange broek kan ook nog, of een mutsje voor de baby.
Of een bijtring voor de baby.
Hydrofiele doeken van de Hema. Heb je veel van nodig en Hema heeft leuke printjes.
Een voelboekje of contrastboekje is misschien ook leuk om te geven.
Dinsdag is mijn man jarig maar ik zie hem helemaal niet omdat ik avonddienst heb. Hij weet geen cadeau dus nu heb ik superveel cadeautjes gekocht waar hij ook wat aan heeft, maar het gaat er meer om dat er heel veel cadeautjes liggen wanneer hij thuis komt
Denk aan handschoenen, sjaal, losse thee, boek, kaarsen, december kraslot etc.
En dan wil ik s’morgens het hele huis versieren. Alleen nu twijfel ik of het niet stom is hahaha. Nou ja, het is ook al te laat om nu wat anders te bedenken.
Waarom zou dat stom zijn?! Vind het heel lief en leuk bedacht!