Ohh ik was de Large een beetje vergeten, maar denk dat ik daar nu iets leuks heb gevonden. Dankje!
Wil deze even tippen
Heb m gegeven aan m’n nichtje van 5 en t is echt een grote hit! Ze valt ermee in slaap en ‘s ochtends als ze wakker is en t nog donker is zet ze m aan en dan komt haar grote zus van 7 bij haar in bed liggen om “naar de sterren te kijken”
Wil je voor de vriendin zelf of voor de baby? Anders een leuk rompertje misschien?
Een kruidenthee (en dan een die een zwangere kan drinken) of warme wollen sokken.
Een overslagromper met lange mouwen in maat 50 of evt 56.
Ze krijgt dan denk ik een zomerbaby dus ik zou niet te warme kleding geven. Een lange broek kan ook nog, of een mutsje voor de baby.
Of een bijtring voor de baby.
Hydrofiele doeken van de Hema. Heb je veel van nodig en Hema heeft leuke printjes.
Een voelboekje of contrastboekje is misschien ook leuk om te geven.
Dinsdag is mijn man jarig maar ik zie hem helemaal niet omdat ik avonddienst heb. Hij weet geen cadeau dus nu heb ik superveel cadeautjes gekocht waar hij ook wat aan heeft, maar het gaat er meer om dat er heel veel cadeautjes liggen wanneer hij thuis komt
Denk aan handschoenen, sjaal, losse thee, boek, kaarsen, december kraslot etc.
En dan wil ik s’morgens het hele huis versieren. Alleen nu twijfel ik of het niet stom is hahaha. Nou ja, het is ook al te laat om nu wat anders te bedenken.
Waarom zou dat stom zijn?! Vind het heel lief en leuk bedacht!
Super leuk juist! Misschien is een taartje of zijn liecelingsgerecht in de koelkast ook nog wel leuk
Als je nog inspiratie zoekt natuurlijk
Daar heb ik ook aan gedacht
Je man vindt het vast fantastisch die verrassing
Ik zoek een leuk sinterklaascadeau voor mijn 2.5-jarige nichtje: liefs een doe-kado omdat ze al veel materialistische zaken krijgen. Vorig jaar had ik 5 lessen peutermuziek gegeven & samen met haar gedaan (was een hit). Voor mijn nichtje van 5 vind ik het stuk makkelijker maar 2.5 nog lastig qua leeftijd mm. Iemand een idee?
Misschien een dagje museum? Ik ben met m’n neefje naar het Nijntje-museum geweest toen hij ruim 2,5 was en dat was echt een hit. Het kinderboekenmuseum in DH is ook fantastisch leuk voor kleine kids. Erheen met de trein is ook een hele beleving (vond m’n neefje nog leuker dan het museum zelf maar ok ) (dit doet me er aan denken dat het Spoorwegmuseum ook een goede zou kunnen zijn maar wellicht voor net iets oudere leeftijden).
Misschien dit theaterstuk? Het is voor 3+ maar ik weet niet hoe strak dat is.
Peuteryoga of een dagje zwemmen is ook leuk. Of een treinrit/met het ov en dan bijv een korte wandeling. Picknicken, wel koud nu maar met dikke kleren en niet tr lang is dat wel te doen. Voorlezen is ook leuk. Dan kan je misschien drie boekjes kopen en dan drie keer samen lezen. Logeren en dan tenten bouwen. Iets met beestjes in de tuin/bos. Samen koken of bakken en dan bijv samen naar de supermarkt en dat je nichtje mag betalen en spullen verzamelen.
Het hoeft niet echt groot te zijn. Voor kinderen is de markt al een groot avontuur.
Super dankje voor de tips! kan ik zeker wat mee. Klopt inderdaad helemaal dat het niet groot hoeft te zijn maar omdat het het sinterklaascadeau is - ze krijgt verder niets van ons - voelt het toch wel zo, al is ze nog klein natuurlijk.
Ja dat snap ik wel! Maar ik denk dat dat toch meer ons volwassenen perspectief is. Ik ging toen ik 9 was met naar Schiphol een dagje. Met de trein en dan mensen kijken, vliegtuigen spotten, eten en drinken. Hele leuke herinneringen aan. Dat je met je nicht wat doet is al helemaal leuk!
Zijn er nog meer forummers toevallig zelf een adventkalender aan het maken? Ik ben er zelf niet zo van, maar een vriendin van mij is er dol op. Iemand nog inspiratie voor kleine cadeautjes, wat niet gelijk te duur, of te troeperig is?
Wat ik nu oa heb:
- kerstboomhanger
- kerstster (papieren, hele leuke van sostrene grene, niet zo’n plantje)
- jam
- chocola op een stokje om chocomel te maken
- speciaalbiertje
- granola van de bakker
- gelukskoekje
- gluhweinmix
Losse thee als zij daarvan houdt.
Favoriete tijdschrift
Huisgemaakte koekjes/snacks
Lekker handcrème
Lippenbalsem
Bruisbal voor in bad/voetenbad
Douchegel
Geurkaarsje, minidouchegel, lippenbalsem, handcrème, chocolaatjes, thee, een waardebon om samen koffie en een taartje te doen,