Cadeau inspiratie topic

Bioscoopbon of kleding? Als je een wat groter cadeau wil geven een koptelefoon?

Ik denk dat ik wel een gericht uitje moet geven anders blijft het denk ik weer eeuwig liggen! Maakt dan niet zoveel uit of hij het met mij doet of iemand anders.

@Krekel Ohja! Dat zijn denk ik wel veilige opties. Anders wordt het maar zoiets

Scooter huren of uit eten?

1 like

Mooie agenda, een chillpak voor als ie thuis is en moe van werk (was mijn “eerste-baan-cadeau haha), een chilly-fles, laptophoes, mooie notitieboekjes

1 like

Een portemonnee om al zijn moneys in te bewaren?

1 like

Een duurzaam uitwisbaar notitieboek? Zoals Bambook?

1 like

Voor volgend jaar misschien! Thanks, haha. Heb nu trouwens ‘gewoon’ een zonnebril gegeven

1 like

Hebben jullie ideeën voor kleine cadeautjes die ik mijn vriend kan geven? Hij wordt binnenkort 30 en op de vraag wat hij voor zijn verjaardag wilde, kreeg ik “30 cadeautjes”. Op zich vind ik dat echt een superleuk idee en ik heb al een paar grotere dingen gekocht. Nu zoek ik alleen nog wat echt kleinere dingetjes. Heb bijvoorbeeld al wel een paar kaartjes waar ik dingen op zet als waardebonnen voor een massage enzo.
30 dingen bedenken is opeens wel heel veel :joy:

1 like

Misschien een paar foto’s laten afdrukken, een gedichtje uittypen en z’n lieverlings snoep of drinken?

3 likes

Mijn vriend wordt volgend jaar ook 30 en ik ben nu al begonnen met een lijstje in mn telefoon haha, zo kan ik steeds als ik iets bedenk/tegenkom/opvang uit dingen die hij zegt, daarin zetten.
Als kleine dingetjes heb ik nu:

• een zakje van zijn lievelingssnoepjes
  • een flesje speciaalbier
  • een sleutelhanger
  • een tijdschrift, bijv. over autoracen oid
  • iets voor de bbq, bijv. van die rook snippers
1 like

En @Krekel thanks! Hier kan ik nog wel wat inspiratie uit halen!

2 likes

Mijn ouders zijn volgende maand 40 jaar getrouwd en zou ze hiervoor iets leuks willen geven maar weet niet goed wat?

Ik weet niet eens wat ik voor m’n eigen verjaardag moet vragen. Mijn vriend kan 't hele jaar door van alles opnoemen wat ie wil, maar ik weet gewoon niks. Zo kut

Dit heb ik ook altijd!!! Dus ik heb er een speciaal notitie mapje voor aangemaakt op men iphone. Ik zet er dingen bij dat ik graag zou kopen maar twijfel omdat ik het toch wat duur vind. Wanneer familie/vrienden me dan vragen wat ik graag als kado wil, kan ik gewoon wat dingen uit men lijstje opnoemen.

1 like

Slim. Beetje jammer dat ik over vier dagen al jarig ben. Verjaardag 2021 here I come!

1 like

Ah jammer :pensive: misschien iets leuk/luxe voor je sport/hobby, of een plant, iets van huidverzorging of make up, een bon voor kledingwinkel, iets deco/meubel voor in je huis? Ik ben maar wat dingen aan het opnoemen van men eigen lijstje :sweat_smile:

1 like

Ik dacht er net aan dat ik ooit nog een Philips wake up light wilde, dus ga me daar eens op oriënteren. Had al sportkleding bedacht maar dat vind m’n vriend stom :roll_eyes:

1 like

Oeh lastig is dat he. Misschien is een couple shoot iets? En dan als extraatje dat ze een foto namaken van hun trouwdag. Of een weekendje/nachtje weg. Etentje.

Of voor een kleiner budget een persoonlijk fotoalbum maken met verhalen erbij van vroeger. Wat je geleerd hebt van je ouders over de liefde. Of je maakt een boekje met van die vragen die je ouders aan elkaar kunnen stellen. En als je al die antwoorden bij elkaar zet je als lezer een beeld hebt van veertig jaar huwelijk (en verkerigtijd)
Of je maakt een boekje met waardebonnen waar kleine date ideeën op staan. Die kunnen de het hele jaar door inzetten en die betaal jij dan.

1 like

Ik heb ook een wakeup light en ik vind het zoo chill wakker worden met de radio en dat daglicht :)!! Aanrader dus.

2 likes

Zit alleen te dubben of 't niet vervelend voor m’n vriend is met dat licht

2 likes