Cadeau inspiratie topic

Oeh lastig is dat he. Misschien is een couple shoot iets? En dan als extraatje dat ze een foto namaken van hun trouwdag. Of een weekendje/nachtje weg. Etentje.

Of voor een kleiner budget een persoonlijk fotoalbum maken met verhalen erbij van vroeger. Wat je geleerd hebt van je ouders over de liefde. Of je maakt een boekje met van die vragen die je ouders aan elkaar kunnen stellen. En als je al die antwoorden bij elkaar zet je als lezer een beeld hebt van veertig jaar huwelijk (en verkerigtijd)
Of je maakt een boekje met waardebonnen waar kleine date ideeën op staan. Die kunnen de het hele jaar door inzetten en die betaal jij dan.

1 like

Ik heb ook een wakeup light en ik vind het zoo chill wakker worden met de radio en dat daglicht :)!! Aanrader dus.

2 likes

Zit alleen te dubben of 't niet vervelend voor m’n vriend is met dat licht

Je kan instellen tot hoe fel die gaat om wakker te worden. Maargoed mijn vriend staat 2 uur eerder op dan ik dus ik weet het niet.
Slaapt je vriend licht /is die gevoelig voor licht

Mijn ouders kregen van mensen een nachtje naar een sterrenkubus en vonden dat erg leuk!

2 likes

Een nachtje weg is altijd leuk! Ik zou alleen liever (ook) iets geven dat meer tastbaar is. Ik zit nu een beetje te denken aan een bronzen beeldje, daar vond ik online wel leuke van.

@Marquez mijn ouders zijn niet het type voor een foto shoot al vind ik dat namaken van een foto zelf echt een leuk idee! Een fotoalbum is tof maar daar heb ik te weinig tijd voor om dat nog op tijd te maken. Idee bewaar ik voor later. Bedankt voor je suggesties!

2 likes

Een vriendin wordt dertig, wij zijn het al. Wat is een leuk cadeau? Zat te denken aan een overlevingspakket met bijv anti-rimpelcreme, wat nog meer?

Een flesje advocaat, tena lady, ijsblokjes vorm in de vorm van kunstgebit, puzzelboekje, pantoffels, multivitaminen voor ‘de oudere vrouw’, een pincet ‘om de grijze haren eruit te plukken’

3 likes

Haha tof! Het pincet voor verdwaalde grijze haren en een puzzelboekje had ik ook al op m’n lijstje! Het flesje advocaat komt er absoluut bij op! De vitaminen vind ik ook leuk, thanks!

1 like

Ik heb uiteindelijk de wake up light gehad, vind 't heel fijn. Ook de in slaap val functie, wel jammer dat ik daar alleen zee of regen geluiden heb, moet ik meteen er plassen :sweat_smile:

2 likes

Iets luxer eten bestellen bij een cateraar of een traiteur en dat thuis opeten?

1 like

Ik ben op zoek naar een mooie uitgave van een woordenboek maar het lukt me niet om er online een te vinden, weet iemand hoe ik dat kan vinden? Ik kom niet verder dan Prisma pocketwoordenboeken. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik weet niet waar je woont. Maar ik was net in Deventer in een antieke boekwinkel en hij had echt prachtige exemplaren!

1 like

Onze gezinnen beginnen alweer over de cadeautjes voor kerst. Ik vind het altijd best lastig om leuke dingen te vragen als om leuke dingen te verzinnen (vooral voor onze ouders). Dus ik dacht ik haal dit topic weer eens omhoog.

In ieder geval op mijn lijstje:
Kaarsen
Bakspullen zoals een afkoelrek en ballet
Agenda
Dingen voor in bad.

Wat is het budget?

Hoger:

  • smartwatch
  • tablet
  • robot stofzuiger
  • mooi horloge

Gemiddeld:

  • bier pakket
  • koffie pakket
  • mooie gitaar standaard of ophang systeem
3 likes

@Paula ik denk dat je hier beter terecht kan, dan in het advent kalender topic :smile:

En om wat tips te geven:

  • een spel (beverbende/uno/regenwormen etc)
  • een rituals schuim
  • leuke sokken
  • een boek
  • een geurkaars
  • een luxe chocoladeletter
2 likes

Kijk dit had ik nodig in m’n leven! Bedankt!!!

1 like

@MadameMignon ik zag je post in het andere topic, misschien heb je hier iets meer succes met de cadeaus(tips)!

1 like

oh dankjewel! Ik was idd aan het zoeken en vond die andere maar deze nog niet :smiley:

1 like

Voor Sinterklaas moet ik drie cadeaus kopen voor €10,-
3 volwassenen en 3 kinderen waarvan er een 12 is.
Ik kom niet verder dan:

  • 1/5 staatslot;
  • frixion pen (zo’n uitgum pen);

Iemand andere ideeen?