Smart Max safari was en is hier nog steeds een dikke hit
Haha ik wist dat dit zou komen, maar meer van: voor vaders is het over het algemeen moeilijker om een cadeau te bedenken dan voor vrouwen. Bedoelde er niets specifieks voor mannen of vrouwen voor
Ja vind ik ook heel leuk! En hier is de hape baby Einstein piano een hit, wil ook graag de trommels.
Grimms sorteerbord
Een vormenstoof is ook leuk.
Deeeeze zijn zooo chill. Doe je ze ook cadeau aan jezelf?
Bij de Lidl hebben ze nu HP merchandise, bijvoorbeeld pennen in de vorm van een toverstaf
Als hij boeken leest: er bestaat een leeslampje om aan je boek te klikken in de vorm van de golden snitch of een sfeerlamp in de vorm van Hedwig.
(Ik koop elk jaar een HP cadeau voor een goede vriendin )
Iemand een tip voor een alternatief voor een Rituals pakket? Ik zoek nog wat leuks voor bij het grote cadeau voor mijn man. Het liefst dus in een setje oid. Geen budget.
Een set van Marie Stella Maris? Ze hebben hele lekkere geuren
Body Shop, Clinique, Kneipp, Douglas?
Mijn man heeft echt de stomste cadeautips gegeven😩:
- items voor thuisbar (hij heeft al van die houders voor glazen en drankdispensers gekocht, wtf wil je nog meer);
- kabelorganisors (leuk cadeau maat);
- van die chille truien (Oja die…);
- van die chille broeken (hij heeft nu een chino van Jack and Jones en die vindt ie chill)
Pfffffff wat een stomme vent zeg. Vind het allemaal niet leuk om te geven, dus tips zijn welkom
Onderzetters laten personaliseren
Cocktailshaker als hij die nog niet heeft
Een luxe ijsemmer
Ik zou het ook in de cocktailhoek zoeken met deze lijst.
Drank soorten die nog ontbreken in de collectie
Fles laten personaliseren van een drank die ie altijd drinkt
Crushed ice machine
Cocktailboek
Hysterische cocktailglazen (ananassen ect ;))
Muddler, bar spoon, maatje (maar zal ie dan al wel hebben).
Ijsklontjes vormen (bv voor grote ijsklonten, of specifiek glas)
Van die toffe whisky glazen zoals deze?
Hahahaha.
Maar voor cocktails kan je wel genoeg bedenken! Van aparte likeurtjes/ bitters/ siropen tot speciale ijsvormen (van die grote ijsballen of heel grote vierkante ijsblokken vind ik echt top). O en heeft hij al een limoen/citroen/ etc pers? Je hebt ook nog een nog grotere voor sinaasappels/ grapefruit etc. Echt zo top.
En dit kost geen reet, maar echt mijn favo maatje voor cocktails haha. OXO GOOD GRIPS - Meten - Maatbeker 0,06l 7cm | bol.com
Qua cocktailboeken vind ik Raising the bar wat recent is uitgekomen wel echt een aanrader (lag ook bij mij bij de Bijenkorf). Luxe cocktailglazen. Als hij ook houdt van lezen vind ik The New York times book of cocktails er ook wel leuk uit zien. Zag ik ook bij Bijenkorf.
Drinking French van David Lebovitz is 1 van mijn favoriete boeken ook. Wel echt heel Frans georiënteerd.
Vind gezichtsverzorging van Kiehls bijv ook altijd wel een leuk cadeau. Ik koop trouwens niet de mannenlijn want dat vind ik echt een dom concept.
Wat zijn zijn favoriete cocktails trouwens?
Ook voor een thuisbar misschien leuk, als je man van gin-tonic houdt tenminste, een doosje met allerlei kruiden en specerijen. (Ik heb dit ooit zelf gegeven en een houten thee doos gekocht en de kruiden en specerijen los gekocht en gevuld). Met mooie glazen, gin en tonic.
Ik weet niet of die thuisbar prominent in de kamer is, maar je zou ook mooie aankleding oid kunnen geven. Mooie kaarsen, vaas, plant, die richting op als je dat leuker vindt om te geven.
Ja dit is dus hilarisch, hij drinkt letterlijk alleen maar baco en een cocktailshaker etc hebben we al wel, die gebruik ik in de zomer om Amaretto sours mee te maken en ligt voor de rest in de kast haha.
De thuisbar is nu een klein aanrecht in een hoek waarin ook een koelkast zit. Er staat een koffieapparaat en er zit een gootsteen in. Hij is niet prominent in de kamer aanwezig, maar er hangen nu twee bovenkastjes en die gaat hij vervangen voor natuurhouten planken met daaronder rails om glazen op te hangen en dus zo’n dranken dispenser.
Iemand nog tips voor een oma die niet leest, niet drinkt, niet van uiterlijke verzorging etc. houdt? (Rituals pakket of parfum valt bijv. al af)
Kerststukje, kerstster of ander plantje, puzzel of puzzelboekje, een uitje (bv samen lunchen), chocolaatjes…
Hahaha ik vind dit echt genieten, gewoon een hele baco station. Je had een tijdje van die speciale coca cola mixers (spicy, woody en nog eentje dacht ik). Maar die heb ik al een tijdje niet gezien dus zal wel LE zijn geweest.