Glowgolf
Voorstelling cabaretier
Ik had voor mijn vriend kaartjes voor hang youth gekocht voor kerst; nu kwam ik er dit weekend dus achter dat hij al kaartjes heeft Ik wil ju graag iets anders verzinnen maar ik kom niet verder dan een weekendje weg (dat is helaas boven budget)
Hebben jullie misschien ideeën?
Wat vindt hij verder leuk? Heeft hij hobby’s? Of loopt die theatertour van Abel nog, dat is misschien ook wel leuk als hij fan is van hang youth?
Sjoelbak voor in de kantine?
Zijn al leuke ideeën gegeven maar als het een beetje buitenmensen/actieve mensen zijn zou je ook nog aan een overnachting op een waddeneiland kunnen denken en dan wadlopen of mountainbiken ofzo daar
Misschien een (bijzonder) etentje ervoor (of erna, weet niet hoe laat het begint) of 1 nachtje hotel aansluitend? Dat is denk ik goedkoper dan een heel weekend weg
Ahja dat is wel handig om er bij te zetten natuurlijk hij houdt zich veel bezig met het draaien/produceren van drum ‘n bass, gamen (rocketleague) en festivals verder houdt ie veel van IPA’s haha
Als hij ook met vinyl draait misschien een toffe slipmat? Hij zal wel al goede gehoorbescherming hebben of niet? Voor sommige soorten/merken kan je volgens mij ook wel extra mooie of custom doosjes krijgen. Of als hij veel naar meerdaagse festivals gaat zo’n goeie powerbank op zonne-energie?
Of een dagje weg naar een stad met een brouwerij en dan daar een rondleiding, of ergens een bierspijswandeling? Kan met een overnachting maar als het niet al te ver weg is kan zonder ook prima.
Kan iemand misschien meedenken?
Een collega van me gaat een pittige vervolg opleiding doen, ik wilde voor haar een Pakket samenstellen met allemaal dingen ter ontspanning/ondersteuning tijdens deze opleiding van 2 jaar. Ik dacht zelf al:
- mooi notitieboek (wilde ze zelf)
- thuisbezorgd bon
- massage bon
- stressbal
- filmkaartjes
Hebben jullie nog andere ideeën?
Markeerstiften, een mok, leuke pennen
Kamille of andere rustgevende thee, een mooie mok, een geurkaars, gezichtsmasker
Een fijne pen? Schrijfwarentopic
Maar hoe lief is dit joh, wow!!! Superleuk dat je dat doet.
Ja mn collega’s hebben allemaal geld gedoneerd hoor, ik stel het alleen samen!
Super lief van jullie allemaal dan!
Ik heb net alle kerstcadeaus voor mijn vriend klaar.
- Sokken
- Waterflesje van glas
- Whiskeyglazen set
- Apple AirTag
- Falke Cosyshoe slofsokken
- Toetsenbord en muis
- Beddinghouse At Home Corderoy groen dekbed voor ons samen
Wilde ook nog graag iets van Harry Potter maar dat kon ik nu niet vinden. Zocht een leuk iets van Dobby ofzo, maar helaas. Op Etsy wel leuke dingen, maar te laat voor Kerst denk ik.
Ik heb een algemene tip, vooral voor vaders wellicht een goede. Je hebt een top2000 puzzelboek.
Voor vaders!!! Ik heb deze op mijn lijstje
Ik hoop ook zo dat ze passen. Heb 45/46 voor 46 gehaald en lees overal dat ze vrij krap vallen.
Ik wil ze zelf ook wel.
Wat is nu echt hip en leuk voor een jongen van 5-6 jaar en een meisje van 7-8? Liefst iets dat ze samen kunnen gebruiken, misschien een gezelschapsspel of zo?
Jaa spelletjes zijn leuk. Misschien regenwormen of zoomin?