Markeerstiften, een mok, leuke pennen
Kamille of andere rustgevende thee, een mooie mok, een geurkaars, gezichtsmasker
Een fijne pen? Schrijfwarentopic
Maar hoe lief is dit joh, wow!!! Superleuk dat je dat doet.
Ja mn collega’s hebben allemaal geld gedoneerd hoor, ik stel het alleen samen!
Super lief van jullie allemaal dan!
Ik heb net alle kerstcadeaus voor mijn vriend klaar.
- Sokken
- Waterflesje van glas
- Whiskeyglazen set
- Apple AirTag
- Falke Cosyshoe slofsokken
- Toetsenbord en muis
- Beddinghouse At Home Corderoy groen dekbed voor ons samen
Wilde ook nog graag iets van Harry Potter maar dat kon ik nu niet vinden. Zocht een leuk iets van Dobby ofzo, maar helaas. Op Etsy wel leuke dingen, maar te laat voor Kerst denk ik.
Ik heb een algemene tip, vooral voor vaders wellicht een goede. Je hebt een top2000 puzzelboek.
Voor vaders!!! Ik heb deze op mijn lijstje
Ik hoop ook zo dat ze passen. Heb 45/46 voor 46 gehaald en lees overal dat ze vrij krap vallen.
Ik wil ze zelf ook wel.
Wat is nu echt hip en leuk voor een jongen van 5-6 jaar en een meisje van 7-8? Liefst iets dat ze samen kunnen gebruiken, misschien een gezelschapsspel of zo?
Jaa spelletjes zijn leuk. Misschien regenwormen of zoomin?
Smart Max safari was en is hier nog steeds een dikke hit
Haha ik wist dat dit zou komen, maar meer van: voor vaders is het over het algemeen moeilijker om een cadeau te bedenken dan voor vrouwen. Bedoelde er niets specifieks voor mannen of vrouwen voor
Ja vind ik ook heel leuk! En hier is de hape baby Einstein piano een hit, wil ook graag de trommels.
Grimms sorteerbord
Een vormenstoof is ook leuk.
Deeeeze zijn zooo chill. Doe je ze ook cadeau aan jezelf?
Bij de Lidl hebben ze nu HP merchandise, bijvoorbeeld pennen in de vorm van een toverstaf
Als hij boeken leest: er bestaat een leeslampje om aan je boek te klikken in de vorm van de golden snitch of een sfeerlamp in de vorm van Hedwig.
(Ik koop elk jaar een HP cadeau voor een goede vriendin )
Iemand een tip voor een alternatief voor een Rituals pakket? Ik zoek nog wat leuks voor bij het grote cadeau voor mijn man. Het liefst dus in een setje oid. Geen budget.
Een set van Marie Stella Maris? Ze hebben hele lekkere geuren
Body Shop, Clinique, Kneipp, Douglas?