Cadeau inspiratie topic

Een van m’n vrienden is vrijdag jarig. Hij wil graag Bol bonnen om een nieuwe game te kopen. Helemaal prima, maar dan lijkt het me wel leuk de bon een beetje leuk/origineel te verpakken. Ik ben echter hoogzwanger nu, en kan weinig energie opbrengen om iets te knutselen oid. Iemand een leuk en makkelijk idee? Hij houdt van gamen, bordspellen, strips, films, toneel en snoep.

1 like

Verstoppen in huis en zeg ‘ga maar zoeken’

4 likes

Het verpakken in een doosje met allemaal (geprint) monopoly geld?

1 like

Heel eenvoudig bij (in?) een zakje snoep?

1 like

In zo’n gamer snoep doosje is wel geinig

3 likes

Onderin een weckpot met snoep.

3 likes

Heeft ze nog bepaalde interesses/hobby’s?

Leuke sokken en/of pantoffels, bedrukt kaartje van jullie samen, nagellak, puzzel, losse thee met mok, kaarsen, chocolade proeverijtje van tony, armbandje, plantje, boek, tijdschrift, kussenhoesje, zelfgemaakt tegoedbon voor een dagje samen uit, sleutelhanger, parfum mini’s, kraslot, storytel abonnement, cameralens voor op de telefoon. Zoiets?

1 like

Misschien van die magneetfotolijstjes voor op de koelkast ofzo?

1 like

Iets werk gerelateerd ? En anders chocolade of iets dergelijks

2 likes

Een getekend gezinsportret? Genoeg mensen op insta en Etsy die dat aanbieden

2 likes

De hema doet iig puzzels

1 like

Misschien helemaal niet passend, maar ik roep maar wat: 2 badjassen met Mr. [achternaam] en Mrs. [achternaam]? Een grote vaas/bloempot (echt zo een van 1 meter hoog)? Of gouden/emaille naambordje bij de deur met voor- en/of achternamen van ‘t hele gezin?

2 likes

Boompje voor in de tuin, gezinsshoot, gezinsabonnement voor iets

3 likes

Goeie fles wijn die zou oud is al het jubilieum?
Of jezelf als oppas aanbieden voor de kinderen zodat ze met zn tweeën iets leuks kunnen doen?

2 likes

Een leuke cadeaubon? Dat heb ik toen gekregen en vond ik fijn want kon ik zelf iets kiezen.

3 likes

Een juffenmok? (dus zo’n 400 cc ding). Heb ik toen gehad met een dekseltje en die was top. En later had ik gewoon zo’n blond Amsterdam mok gekregen en die was ook heel fijn.

2 likes

To go beker

2 likes

Deze blijft wel echt vreselijk slecht warm vind ik :sweat_smile:.

1 like

Heb je een aanrader misschien voor een goede? Of heb je daarna geen beker meer gekocht?

3 likes