Een van m’n vrienden is vrijdag jarig. Hij wil graag Bol bonnen om een nieuwe game te kopen. Helemaal prima, maar dan lijkt het me wel leuk de bon een beetje leuk/origineel te verpakken. Ik ben echter hoogzwanger nu, en kan weinig energie opbrengen om iets te knutselen oid. Iemand een leuk en makkelijk idee? Hij houdt van gamen, bordspellen, strips, films, toneel en snoep.
Verstoppen in huis en zeg ‘ga maar zoeken’
Het verpakken in een doosje met allemaal (geprint) monopoly geld?
Heel eenvoudig bij (in?) een zakje snoep?
In zo’n gamer snoep doosje is wel geinig
Onderin een weckpot met snoep.
Heeft ze nog bepaalde interesses/hobby’s?
Leuke sokken en/of pantoffels, bedrukt kaartje van jullie samen, nagellak, puzzel, losse thee met mok, kaarsen, chocolade proeverijtje van tony, armbandje, plantje, boek, tijdschrift, kussenhoesje, zelfgemaakt tegoedbon voor een dagje samen uit, sleutelhanger, parfum mini’s, kraslot, storytel abonnement, cameralens voor op de telefoon. Zoiets?
Misschien van die magneetfotolijstjes voor op de koelkast ofzo?
Iets werk gerelateerd ? En anders chocolade of iets dergelijks
Een getekend gezinsportret? Genoeg mensen op insta en Etsy die dat aanbieden
De hema doet iig puzzels
Misschien helemaal niet passend, maar ik roep maar wat: 2 badjassen met Mr. [achternaam] en Mrs. [achternaam]? Een grote vaas/bloempot (echt zo een van 1 meter hoog)? Of gouden/emaille naambordje bij de deur met voor- en/of achternamen van ‘t hele gezin?
Boompje voor in de tuin, gezinsshoot, gezinsabonnement voor iets
Goeie fles wijn die zou oud is al het jubilieum?
Of jezelf als oppas aanbieden voor de kinderen zodat ze met zn tweeën iets leuks kunnen doen?
Een leuke cadeaubon? Dat heb ik toen gekregen en vond ik fijn want kon ik zelf iets kiezen.
Een juffenmok? (dus zo’n 400 cc ding). Heb ik toen gehad met een dekseltje en die was top. En later had ik gewoon zo’n blond Amsterdam mok gekregen en die was ook heel fijn.
To go beker
Deze blijft wel echt vreselijk slecht warm vind ik .
Heb je een aanrader misschien voor een goede? Of heb je daarna geen beker meer gekocht?