De hema doet iig puzzels
Misschien helemaal niet passend, maar ik roep maar wat: 2 badjassen met Mr. [achternaam] en Mrs. [achternaam]? Een grote vaas/bloempot (echt zo een van 1 meter hoog)? Of gouden/emaille naambordje bij de deur met voor- en/of achternamen van ‘t hele gezin?
Boompje voor in de tuin, gezinsshoot, gezinsabonnement voor iets
Goeie fles wijn die zou oud is al het jubilieum?
Of jezelf als oppas aanbieden voor de kinderen zodat ze met zn tweeën iets leuks kunnen doen?
Een leuke cadeaubon? Dat heb ik toen gekregen en vond ik fijn want kon ik zelf iets kiezen.
Een juffenmok? (dus zo’n 400 cc ding). Heb ik toen gehad met een dekseltje en die was top. En later had ik gewoon zo’n blond Amsterdam mok gekregen en die was ook heel fijn.
To go beker
Deze blijft wel echt vreselijk slecht warm vind ik .
Heb je een aanrader misschien voor een goede? Of heb je daarna geen beker meer gekocht?
Erna niet, maar ik had daarvoor de contigo en die bleef echt heel lang heel erg heet. (maar ben die kwijtgeraakt)
Retulp of Stanley. Ik heb ze allebei. De retulp blijft wat langer warm maar nadeel is dat je de hele deksel eraf moet schroeven om te drinken. De Stanley is handiger voor een slokje tussendoor of om uit te drinken terwijl je beweegt.
corkcicle blijft echt niet normaal lang heet
Is natuurlijk ook een to go beker en geen thermosbeker
Oh ik zie het, stom dat ik daar niet op gelet heb.
Bonbons van de bonte koe?
Macarons van smaakaron?
Chocoladebezorgd.nl vind ik ook een aanrader mooie verpakkingen ook.
Patisserie Tout?
Bontom, quint patisserie of bloemreep.nl