Cadeau inspiratie topic

Erna niet, maar ik had daarvoor de contigo en die bleef echt heel lang heel erg heet. (maar ben die kwijtgeraakt)

1 like

Retulp of Stanley. Ik heb ze allebei. De retulp blijft wat langer warm maar nadeel is dat je de hele deksel eraf moet schroeven om te drinken. De Stanley is handiger voor een slokje tussendoor of om uit te drinken terwijl je beweegt.

2 likes

corkcicle blijft echt niet normaal lang heet

1 like

Is natuurlijk ook een to go beker en geen thermosbeker

Oh ik zie het, stom dat ik daar niet op gelet heb.

1 like

Bonbons van de bonte koe?

5 likes

Macarons van smaakaron?

1 like

10/10 would recommend @Shadina

3 likes

Chocoladebezorgd.nl vind ik ook een aanrader :slight_smile: mooie verpakkingen ook.

4 likes

Patisserie Tout?

4 likes

Bontom, quint patisserie of bloemreep.nl

2 likes

Weet iemand een leuk afscheidscadeau voor een hele lieve leuke jonge collega. Ze is helemaal fashionista en heeft een dure smaak en houdt veel van reizen en uit eten gaan.

Wat is het budget? Ik heb voor mijn afscheid een cadeaubon gekregen van srprs.me en dat vond ik echt geweldig!

2 likes

Bloemenreep moest het zijn

Bekenden van ons zijn 10 jaar bij elkaar en geven feest. Wij kennen ze vooral vanuit het verenigingsleven, privé trekken we niet per se veel met elkaar op. Ze gaan nooit trouwen maar wilde wel een keer feest geven. Nu wil ik wel iets leuks meenemen, maar weet echt niet wat.
Ze leven drukke levens met werk, hobbies en gezin, maar hebben daardoor vrij weinig tijd samen. Hij is meer voetbal, weekendjes met vrienden, bier. Zij: muziek maken, bier/wijn, houdt van (moes)tuinieren, naaien. Ik kan echt niets leuks verzinnen. Ze hebben dus ook geen ‘datum’ dus een houten plank ofzo graveren voelt ook een beetje stom. En kan uit hun hobbies ook niet echt iets leuks gemeenschappelijks halen. Dacht hooguit nog iets om als gezin te doen? Of voor hun samen en dat wij oppassen haha.
Iemand anders nog inspiratie toevallig?

Aangezien ze allebei van bier houden misschien zo’n thuisbrouw-kit, om hun eigen bier te brouwen?

2 likes

Een bedrag voor een leuk restaurant (en dan van tevoren bijvoorbeed een fles wijn ofzo als “voorproefje”, bierproeverij, bonbons maken bij de bonte koe, kaartjes voor een concert/stand-up comedy cafe of een voorstelling in het theater. Of tickets voor een museum waar ze met het hele gezin naartoe kunnen (weet niet hoe oud die kinderen zijn en of dat dan leuk is) of voor naar de dierentuin of iets vergelijkbaars. En wat @Mexi zegt is ook leuk!

5 likes

Ik ben bang niet zoveel :frowning:

Wat gaat ze doen? Ander bedrijf of reizen ofzo? Wellicht een cadeau wat daarbij aansluit. Bijvoorbeeld een mooi notitieboek met een fijne pen en een doosje macarons ofzo. En als ze gaat reizen geef ik vaak een Christoffel munt, dat is de beschermheilige voor reizigers.

2 likes

Thanks, ze gaat naar een andere baan!

3 likes