Ja, ik wil ook een verkleeddoos maken met verkleedkleding erin. Maar ik zoek bijv een brandweerpakje. Nergens te vinden
Zo’n pak heb ik toevallig laatst nog aan mijn neefje cadeau gedaan, dat was deze: Melissa & Doug Verkleedset met brandweerkostuum (fantasiespel, helder rood, 6-delig,... | bol
Was een groot succes!
Ik had zelf op vinted gezocht naar een brandweerpak en daar vond ik best veel leuke dingen. Voor mijn zoon had ik uiteindelijk een brandweer regenjas van het merk kidorable gekocht.
Is echt heeeele een grote hit (en kan dus ook nog dubbele dienst doen als regenjas )
Is het misschien leuk om in de openingspost een lijstje te maken met populaire items per leeftijd?
Met baby van 6 maanden heb ik nog weinig toe te voegen, maar ik zoek altijd veel op het forum naar ideeën.
Voor 3-6 maanden is de Sophie de giraffe rammelaar wel een hit, die pakt ze altijd. De giraffe zelf laat ze links liggen. Denk dat die toch te weinig kleur heeft.
@appa nou toevallig was het pak op bol.com net online gezet op Vinted! Bedankt voor de tip beiden haha
Die is nu nieuw bij de hema! Online geen voorraad zie ik, maar ik zag hem hier in de winkel wel.
Ik vind een mooie pyjama ook altijd leuk in de zak of onder de boom. Liefst eentje van feetje.
Al eerder getipt, maar mijn tip voor 2 jarigen is de Fisher Price kassa. Dat ding bestaat trouwens al 50 jaar ofzo.
In het begin is het vooral spelen met de munten en op de toetsen rammen. Later kunnen ze 'm gebruiken om winkeltje te spelen.
Ohja, en hufterproof
Even een tip: bij Veepee is vanaf vandaag sale op Schleich, scheelt soms de helft! Moet je denk ik wel een account aanmaken.
Dit topic is echt niet goed voor mij
Schattig! Voor als je wel een keukentje wilt maar niet permanent zo’n groot Ikea ding in je kamer wilt hebben staan.
Heb je deze ergens nieuw gekocht of gewoon een tweedehandsje op de kop getikt?
Ik vraag dit omdat ik hem laatst nieuw nergens kon vinden
Ik zie het, die van ons hebben we een jaar geleden gewoon bij de Intertoys gekocht.
Zouden ze 'm nu na al die jaren uit de handel gehaald hebben?
Heeft iemand hier een speelbank? En aanraders voor welke goed zijn?
Lijkt me namelijk wel iets waar veel mee gespeeld kan worden en wat open ended speelgoed is.
Bedoel je misschien een speelbak?
Wij hebben thuis de Grapat houten speelbak en de Inspire my play Playtray plastic speelbak. Beiden worden ze vaak gebruikt. De houten vind ik zelf eigenlijk fijner, maar de playtray is handig voor materiaal dat nat of vies(?) is of afgeeft.
De speelbakken worden hier voor sensorisch spel gebruikt, maar ook bijvoorbeeld om in te Lego’en (de kleine onderdelen rollen dan niet van tafel).
Haha nee ik bedoel echt een speelbank, dat is een bank die uit allemaal losse onderdelen bestaat waar ze dan ook tenten mee kunnen bouwen en een auto en wat ze maar kunnen bedenken.
Ja wij hebben nu een jaar de beige rib versie van Funzy. Hij wordt voor vanalles gebruikt: hutten, leesplekje, stormbaan, tribune voor voorstellingen voor de poppen/knuffels, kasteel en gisteren was het een klaslokaal:
Ik vind de kwaliteit echt heel goed, er wordt ook op gesprongen en ik was bang dat de ribstof zou gaan lubberen (maar wilde qua looks wel per sé die rib) maar het ziet er echt nog top uit!
Ah dankjewel! Ik zat zelf ook al aan ribstof te denken, dan valt ook niet ieder vlekje zo op.
Vond je het het geld wel waard dus?
Is het randje van de Grapat speelbak hoog genoeg om alles binnen te houden maar laag genoeg om goed bij te kunnen als de bak op de eettafel staat? Of zet je dit op de grond neer?
Ik heb nu de laagste ikea trofast bak voor kinetisch zand. Die is 10cm hoog en daar moet ze te veel overheen reiken om lekker in de bak te kunnen spelen. De grapat speelbak is 7cm zag ik en vraag me af of dat genoeg verschil maakt.