Ja vind ik wel! We hadden wel 75 euro korting, was met Black Friday ofzo geloof ik
Oh goed om te weten! Thanks😊
Heeft iemand nog een leuke aanrader voor een thee servies set van porselein of keramiek? Ik zit al een jaar die van DE in de gaten te houden maar nog steeds uitverkocht.
Oh stom, ik ging helemaal uit van een typefout maar snap ‘m nu. Sorry!
En @Feather ik snap wat je bedoelt ja. Hangt er misschien een beetje vanaf hoe oud je kind is? Ik merk nu bij de oudste (4,5 jaar) dat het eigenlijk geen belemmering meer vormt, maar dat was een poosje geleden soms nog wel. Dan ging hij bijv staan om er goed bij te kunnen. Hij zit wel op een hoge Tripp Trapp stoel goed bij tafel.
De ronde Inspire my play Play Tray heeft nog een hogere rand, maar daar zit ook een deksel bij met een klein opstaand randje. Dat is misschien ook nog een optie? Die gebruik ik vaker bij m’n dochter van anderhalf.
De piano was hier een groot succes vanaf ongeveer 10 maanden. Van bijna 2 tot 2,5 heeft ze er niet naar omgekeken maar nu is het weer een grote hit omdat ze de liedjes die op de papiertjes staan iets kan naspelen.
Is het open-ended speelgoed van verantwoorde materialen? Absoluut niet. Spelen mijn kinderen er graag mee? Jazeker!
Washimals, witte figuurtjes waar ze op kunnen kleuren en die je daarna met water weer kan schoonmaken. Zou zeker een set aanraden met een bad met sproeikop, dat is extra leuk
Ja deze vindt mijn dochter ook fantastisch!!
Ik ben op zoek naar een cadeautje om mee te spelen (dus geen puzzel/knutselspullen/loopfiets/praktische dingen) voor mijn kind, ze wordt 2. Ze is niet zo’n bouwer maar speelt wel veel met haar pop, keukentje en grapat seizoenset. Heeft iemand nog een leuk idee dat daar bij past? Keukentje is redelijk compleet dus zoek niet per see daar iets bij maar misschien is ook daarvoor nog wel iets heel leuks waar ik niet aan heb gedacht.
Heeft ze al een poppenbedje of een poppenwagen?
Ja! Een poppenwagen die ook als poppenbedje gebruikt wordt. Ze heeft ook een flesje en poppenluiers. De pop aankleden kan ze niet zelf dus denk dat extra kleertjes erbij niet leuk is. Of wordt dat snel leuk tussen 2 en 2.5 jaar?
Mijn dochter destijds en nu ook mijn zoontje (zelfde leeftijd als jouw kindje) kan zich heel lang vermaken met de poppenbuggy of -kinderwagen. Lekker rondwandelen, pop erin en eruit etc.
Edit: sorry, lees nu pas jouw bericht hierboven.
Mijn zoontje speelt ook graag met onze speelgoedijsjes. Een hoorntje met verschillende bolletjes ijs en een lepel waarmee je de bolletjes erop kunt zetten en af kunt halen. Wij hebben hem van Temu en die is qua kwaliteit niet echt aan te raden maar is vast ook in betere kwaliteit te vinden. In het keukentje speelt hij ook veel met de pizza en met de taart (van Hema beide).
Oh ja hij vindt knikkerbanen/autobanen (wij hebben een garage waarbij je auto’s van boven naar beneden kunt glijden) ook erg leuk!
Mijn zoontje speelt heel veel met zijn koffiehoekje in combinatie met zijn keukentje en een kassa. De ene keer is het een restaurant, dan weer een winkel of koffietentje.
Deze is het.
En met dit visspelletje speelt hij ook heel graag. Ook heel handig voor onderweg.
Heeft ze al iets á la de Fisher Price Ijskar of Winkelmand met scanner?
Mijn zoontje was echt lang zoet met de kassa van Fisher Price laatst. Hij begint nu ook opeens wat meer met diertjes en poppetjes enzo fantasierijk te spelen…
Autobaan/Garage (met toettoet autootjes) doet het ook vaak goed hier. Ook net 2
Ik vind een doktersset (bijv van Dille en Kamille) een dierenarts set of een tandartsset (van de action gekocht) ook leuk
Ik heb bovenstaande half jaar geleden gekocht voor de helft van de prijs als kado voor een 3-jarige, zij vond het erg leuk, de mand is best groot.
En deze boor destijds gekocht voor mn dochter, maar nu leuk voor mn zoontje van 15 maanden. de meeste kindjes op bezoek pakken deze uit de speelgoedmand om ermee te spelen. Soms zie ik mn zoon ermee lopen en dan houdt hij het al zoemend bij de deuren en muren etc.
Hier idd ook een dokterset waar tot in de treure toe doktertje mee gespeeld moet worden
Speelrijst met de grapat gekleurde bakjes+balletjes+pincet, of de glinsterstenen van Grimms, en zeefje/schepje.
Speelgoedkassa, dokterssetje, verkleedkleding, stapelstein, gereedschapskoffertje
Draagzak voor de pop. Houten poppenbedje van bijv Ikea. Buggy voor de pop ( hier kilometers mee door het park gelopen).
Bovengenoemde setjes inderdaad, kassa, dokter of tandarts setje.
Mijn kinderen ( zoon/ dochters) vonden rond die leeftijd gewoon van die ‘ terug trek autootjes’ ook leuk. Gewoon eindeloos heen en weer door de woonkamer.
Bedankt voor alle suggesties! Ik had verwacht dat al die ‘doen alsof’ dingen pas vanaf 4 ofzo leuk waren maar aangezien jullie dat allemaal tippen, gaat dat op het lijstje.