Cadeautips voor kinderen

Een bed is denk ik het belangrijkst. En wat dingen die erbij horen zoals slaapzak.
Het voordeel daaraan vind ik ook dat ik altijd kan komen aanwaaien of langer blijven want m’n kind kan slapen. Hoef nooit naar huis vanwege dutjes kind.
En iets om overdag op te liggen zoals een speelmat of kleed. Dat miste ik ook bij m’n ouders en schoonmoeder.
Speelgoed en boekjes heb je zelf waarschijnlijk heel veel van en overal rondslingeren. Dat is zo gepakt

4 likes

Ik denk dat de belangrijkste dingen genoemd zijn. Ik vond het heel fijn toen onze baby kleiner was dat je ze zonder zorgen weg kon leggen zonder dat je je auto vol moest laden. Dus idd een ledikantje, m’n ouders hadden een campingbedje beneden klaarstaan die functioneerde als box en ze hadden een wipstoel. En de stokke stoel is wel goud waard, bij mijn ouders wordt het ook gebruikt door de oudere kleinkinderen. Voor paar tientjes op marktplaats scoren en verven in een kleur die zij leuk vinden.

Reservesetjes aan kleding neem je toch vaak snel zelf mee, omdat ze zo snel uit kleding groeien.

2 likes

Een wipstoeltje! Ik ga er even van uit dat ze geen box hebben staan en het is wel heel handig voor wanneer ze even hun handen vrij moeten maken

1 like

Aankleedkussen :smile:! Ik mis dat echt bij mn ouders. En inderdaad een eetstoel en voor kleine baby’s een wippertje.

4 likes

Mijn ouders hebben een campingbedje die veeeel gebruikt is en een inklapbare kinderstoel, ook heel veel gebruikt (en nog vechten de kinderen 3 jaar en ouder) erom haha.

Mijn ouders hebben een campingbedje met een verhoging voor als ze echt nog klein zijn, dat was wel heel handig ook met verschonen etc

1 like

Weet je nog welk bedje met verhoging dat is toevallig?

Bedankt voor alle tips, kunnen we zeker wat mee!

Je hebt gewoon losse verhogers voor in een campingbedje, heb ik zelf ook. Echt ideaal voor in het begin. Die kun je er in hangen als het ware.
Ik heb zelf deze: Ding Universele Bodemverhoger voor Campingbed Ding Universele Bodemverhoger voor Campingbed

3 likes

Geen idee meer! Wel bij prenatal gekocht. Was niet ssuper duur

1 like

Ik ga woensdag op kraambezoek bij een goede vriendin. Ik heb al een leuk cadeautje, maar ik zoek nog iets kleins (€5 à €10) om aan de grote broer van 2,5 jaar te geven. Ik weet alleen niet zo goed wat leuk is. Hebben jullie tips?

Iets wat hij zelfstandig kan doen zodat ze even haar handen vrij heeft. Een kleisetje bijv. (Als hij het niet meer in zijn mond steekt).

1 like

Een waterkleurboek van Hema of (vilt)stickers met een kleurboek? Altijd goed, en gaat ook “op”. Lief dat je wat voor de oudste meeneemt!

3 likes

De magna tiles adventskalender is nu op veel plekken 50% afgeprijsd. Ik heb hem dit jaar aan mijn zoontje gegeven en hij is er heel blij mee. Ik vind de uiteindelijke set ook heel leuk met die poppetjes.

9 likes

Weet iemand een leuk cadeau van rond de 10 euro voor een meisje van 8? Ik heb geen idee wat ze leuk vindt en ken haar niet zo goed, maar mijn zoon is uitgenodigd voor haar verjaardagsfeestje.

Ik vraag de ouders altijd om een cadeautip, de interesses kunnen zo uiteenlopend zijn (op alle leeftijden trouwens)

1 like

Tip voor de ouders die tegen herrie kunnen:

https://www.bol.com/nl/nl/p/spin-master-gecko-hex-bots/9300000184616826/?referrer=socialshare_pdp_androidapp

Maakt dus wel veel lawaai en is snel leeg, maar kind én kat vinden het fantastisch.

1 like

Dat ding heeft het zoontje van onze gastouder, omg wat een irritant ding :joy: De kinderen vinden het wel geweldig, maar Jezus als je na een werkdag moe op de bank ploft en je kind speelt hiermee dan heb je aan 1 fles wijn niet genoeg hoor.

2 likes

Nee daarom ook, als je tegen herrie kan haha.

Wat is leuk voor iemand van 7 met kerst; die al heel veel speelgoed heeft… liefst iets open-ended?
Als we hem vragen zegt hij alleen maar “een opruimrobot” :sweat_smile:

1 like

Robot stofzuiger dan!!

4 likes

Hex bots nano? Zijn verschillende sets van.

2 likes