Superbedankt voor de tips allemaal! Ik heb ze allemaal opgeslagen.
Ben uiteindelijk voor een treinset van Bandit & Angels gegaan…zag er mooi uit, van hout en enigszins creatief. En makkelijk uit te breiden met andere treinsets.
Superbedankt voor de tips allemaal! Ik heb ze allemaal opgeslagen.
Ben uiteindelijk voor een treinset van Bandit & Angels gegaan…zag er mooi uit, van hout en enigszins creatief. En makkelijk uit te breiden met andere treinsets.
Iemand tips voor reisspelletjes voor een 5-jarige. We gaan langere tijd op reis en willen iets war compact maar wel leuk is. Uno en dobble nemen we al mee.
Regenwormen junior?
Als je een smartgame meeneemt zou ik een kleinere doen, zoals Dora zoekt haar vriendjes, pirates hide and seek of chicken shuffle. Sommige smartgames zoals squirrels go nuts zijn iets groter maar hebben wel een deksel waardoor alles in 1 doosje past.
4 op een rij is ook leuk en daar is ook een reisversie van.
Vlotte geesten en speed cups zijn ook leuk, ook voor volwassenen en ook met jonge leeftijd al te spelen.
Heeft iemand een tip voor een baby van 8,5 maand (met kerst). Opa/oma willen iets cadeau geven voor max €50.
We hebben veel groter speelgoed al, denk aan duplo e.d.
Mij leek een loopwagen of kar wel leuk bijvoorbeeld die van v tech alleen lees dat die niet zo fijn is om te leren lopen omdat die niet op een rem kan. Het liefst zo hysterisch mogelijk.
Zat ook nog te denken aan een tweedehands wheelybug maar daar heeft ze niet gelijk wat aan denk ik. Vind het echt lastig om te bedenken hoe dat nou zat bij de eerste. ![]()
Je kan bij die loopwagen de wielen op 2 verschillende standen zetten. Ging hier echt niet te snel en is maanden favoriet geweest.
Ja de vtech was en is hier ook groot favoriet! Zoontje is nu 15 maanden, maar dochter van 3 vind ‘m ook nog leuk vanwege de hysterie ![]()
Ja, V-tech heeft wel een ‘rem’. Hier bij 2e kind weer een groot succes.
Ahhh top, dankjewel! Dan vraag ik die, was ook het meest hysterisch.
Haha ja, je hoort straks bij een geheim genootschap vsn mensen die al die V-tech deuntjes droomt (“mijn telefoontje rinkelt…”).
Wij hebben V-tech speelgoed in drie talen (ook de vormenstoof en wiggle en crawl bal) en als dat door elkaar heen gaat is het echt toppunt hysterie in huis haha.
Wie ben ik reisversie
Trauma unlocked
Rumikub is er ook in reisversie! Maar een zak steentjes van de gewone versie neemt ook niet veel
Plek in natuurlijk
Dobble, Yatzee?
Van smartgames heb je ook magnetische en kleine versies
En inpakken in zakjes / etuitjes ipv de doosjes!
Dit is een beetje een omgekeerd voor kinderen cadeau. Mijn moeder en stiefvader vragen voor kerst iets wat handig is voor bij hun thuis voor als onze baby geboren is zodat we niet alles steeds mee hoeven te sjouwen. Wat is dan handig om sowieso bij de grootouders te hebben liggen vinden jullie? Ik dacht sowieso aan hydrofiel doeken, monddoekjes en wat rompertjes. Misschien iets van een bijtring, boekjes en activiteiten kubus of zo?
Hoe vaak is de baby bij ze? Mijn ouders hebben een ledikant en commode omdat ze ook oppassen, maar het idee was dat ze dat al zouden gaan doen na zo’n 3 maanden, mijn moeder had daarvoor pyjama’s en slaapzakken gekocht in maat 68 “want dat zal hij tegen die tijd wel passen”, maarja ze hoeven nog niet op te passen dus ze heeft laatst alles aan mij gegeven om thuis maar aan te doen.
Dus dat soort dingen zou ik nog niet doen/pas kopen als het echt nodig is.
Hydrofieldoeken, slabbetjes, wipstoel, speelkleed evt met zo’n boog, bijtring oid en boekjes is altijd leuk. Die plastic IKEA kinderstoel is ook handig als ie wat ouder is.
Hydrofieldoeken, boekjes enzo neem je natuurlijk wel gemakkelijk mee. Als het iets groter mag zijn, zou ik eerder voor een tweedehands ledikantje of reisbedje gaan bv. Dat heb je de eerste één à twee jaar als je op korter bezoek gaat daar ook nodig en echt vervelend mee te slepen. Of een kinderstoel idd, voor wat later.
Het is wel de bedoeling dat ze echt gaan oppassen. Zal een paar keer per maand zeker wel zijn.
Beide al goede tips. Bedankt!
Mijn ouders hadden al een kleinkind op wie ze veel opgepast hadden en ik vond het m.n. handig dat ze daardoor al een tripp trapp, ledikant, aankleedkussen, (mouw)slab, kinderservies + bestek, wat speelgoed en een slaapzak hadden. Buggy, fietsstoel en autostoel hebben ze ook maar gebruik ik zelf nooit, is natuurlijk wel handig als je kind daar alleen achter blijft!
Autostoel of fietsstoel! Kunnen ze leuk uitjes ondernemen of gemakkelijk baby thuis brengen of naar huisarts als nodig is ![]()