Tipje voor mensen die houden van hout duurzaam / leerzaam speelgoed. Ik volg sinds kort Mooisuitmegen op insta. Zij heeft echt toffe tweedehands dingen. En volgens mij is ze pedagoog ofzo, want ze legt ook vaak uit wat je er allemaal mee kan. Nog niks besteld, maar wel van plan voor de decembermaand ![]()
Wat is dit, wat doet het? : )
Ik vind het er uit zien als zo’n bibberspiraal. En dat je dan een elektrische schok krijgt als je het touw aanraakt haha. Maar zal wel iets anders zijn.
Het is een lassowerper waar ze doorheen kunnen springen. Kan zowel binnen als buiten, erg leuk speelgoed!
Ah nu snap ik het een beetje. Mijn zoon had dit gekregen voor zijn verjaardag en we snapte allemaal het nut niet. Ik vond het zo’n random Ali Express prul😂. Het ging ook heel snel kapot dus we hebben het maar weggegooid.
Heeft iemand nog tips voor een leuke/goede ‘Maak je eigen squishy’ kit? Ik zag iets op insta voorbijkomen, maar na wat googlen bleek dat toch een wat dubieus bedrijf te zijn. Bij een andere set las ik over squishies die opeens ontploften…
Heeft iemand nog een goede tip?