Carnaval

Jaaaa! Ik ben opzoek naar originele en/of simpele carnavalsoutfits, ik zou eventueel ook zelf wat kunnen maken als het niet te ingewikkeld is maar ik ben inspiratieloos. Iemand n ideetje met t liefst n voorbeeldplaatje oid?

Bestaat dat? Vloeken met carnaval haha. Wat voor een jasje heb je?

Oh leuk! Ik hou echt van rood dus voor mij nooit te veel rood. Dan is het echt een mooie pruik ja, als mensen denken dat het je eigen haar is. Maar rood en rood moet vaak wel bij elkaar kunnen toch?

Ohh dit is heel gaaf! Zoiets lijkt me ook wel leuk. Ik zou dan alleen wel een kant en klaar pakje moeten vinden want ik ben helaas niet zo goed met naald en draad.

Ga dit jaar (sinds jaaaaaren) ook weer een keer uitgebreid carnaval vieren. Vind carnaval eigenlijk helemaal niet zo leuk, maar het pakje nu al bedenken wel haha! Ik ga waarschijnlijk als kwal. Het enige jammere is dat ik de dinsdag geen vrij meer kan krijgen, terwijl maandag de leukste dag is.

Ik quote even mezelf want ik heb maarliefst 4 nieuwe pakjes… die van vorige waren waren toch iets kleiner geworden dan ik had verwacht helaas haha.

Weten jullie al wat het gaat worden dit jaar? Liefste met foto’s natuurlijk!

1 like

Een vriendin van mij had vorig jaar het idee om allemaal dezelfde onesie aan te doen van een dier. Dat raad ik af als je voornamelijk binnen staat. Dat was echt te heet. Wat ik eigenlijk al wel een soort van had verwacht.

Ik ga een avond als Cruella, nog even een dalmatier knuffel ombouwen tot tasje en vuurrode lipstick halen. Ook een avond als tokkie in een febo/panter outfit die voor een foute party had gescoord. Verder heb ik nog hele leuke 80’s sport outfit die ik met een warme trui kan combineren voor buiten. Zal tegen die tijd foto’s plaatsen!

1 like

Misschien dat ik dit jaar als; mezelf ga.
Heb namelijk 0 inspiratie…

1 like

Nog niet, maar als ik het voor elkaar heb zal ik het delen! Word niks specials, ik ben totaal niet creatief hahaha

1 like

Carnavallers in onesies. Daar moeten ze een hek omheen zetten. Een soort strafkamp voor mensen met geen creativiteit.

10 likes

Wauwww!! Ik wil zoiets combineren met Mn giraffen pakje. Denk dat ik een soort giraffe print maak in deze vorm, en dan daar glitters is. Goede inspiratie dit! Ga ik ook doen. Als je nog leuke holbewoner of Viking schmink tegen komt laat maar weten.

Kan dit topic in een spoiler ik krijg hier een kater van…

2 likes

Ich sprech nicht kartoffel.

7 likes

Zet me maar op de trein alvast.

NEEEE! Op zaterdag moet je naar Zitterd, kanon van ‘t balkon.

1 like

Weaaaaaa auwwieverbal @ Vburg de 28e? :grin:

JONGENS HELP waar vind ik een dalmatier knuffel? Op marktplaats staan allemaal lellike waar ze gvd nog moeilijk doen als ik vraag om het te verzenden.

Nog nooit geweest op zaterdag :face_with_monocle:

Joazekerrrrr. Wel optijd daar zijn.

Ga dit jaar weer een selfie met beppie proberen te scoren :ok_hand:t3:

1 like