Carnaval

Ich sprech nicht kartoffel.

7 likes

JONGENS HELP waar vind ik een dalmatier knuffel? Op marktplaats staan allemaal lellike waar ze gvd nog moeilijk doen als ik vraag om het te verzenden.

Joazekerrrrr. Wel optijd daar zijn.

Ga dit jaar weer een selfie met beppie proberen te scoren :ok_hand:t3:

1 like

Stiekem wil ik eigenlijk ook naar scholieren ookal ben ik daar te oud voor :joy:. Vrienden lachen me echt uit.

vandaag het eerste carnavalsfeestje hier, jeeeeuj zin in

Waar is donderdag avond wat leuks te doen? Brabant of Limburg is allebei goed!

Het antwoord op je vraag is ja! Heerlijk om daar mee bezig te zijn toch.

2 likes

Ik ben jaloerssss, veel plezier

1 like

Sinds ik carnaval in het Zwarte Woud heb meegemaakt, wil ik niks anders meer. Hier dragen de groepen in de optocht traditionele maskers en kostuums. Zo gaaf en anders dan carnaval in NL en de rest van Duitsland. Je hebt verschillende soorten heksen, dieren, ‘narren’ etc. Teveel om op te noemen.
Lan nu ff geen afb. invoegen maar gewoon ff googlen op ‘Fasnet’.

1 like

@Krabsalade gefeliciteerd mit de 3de plaats :heart::yellow_heart::green_heart:

3 likes

Dat vind ik altijd zo stom! Ik woon echt aan het “grensgebied” waar nog carnaval gevierd wordt maar dat zou ook niet “echt carnaval” zijn. Joe ik heb lol en m’n pakkie is leuk :wave:

2 likes

Als je maar lol hebt!

1 like

Ik ga dit jaar voor de tweede keer carnavallen en heb echt geeeeeeeeen idee wat ik aan moet
 ben ook niet creatief :joy: iemand tips??

Ohh ik hoop echt dat het weer lekker is. Wij vieren carnaval buiten. Jullie ?

Heb gisteravond de carnavals spullen van zolder gehaald en ben ze nu aan het wassen :heart::yellow_heart::green_heart:

3 likes

Ik ga dit jaar vreemd want op vrijdagavond ga ik naar Eindhoven i.p.v. Limburg :speak_no_evil: En zaterdag heb ik een bruiloft
 Zondag ga ik naar de optocht (in sittard) en dan ergens de kroeg in! Ik heb een nieuwe baan en dit bedrijf is dicht op carnavalsmaandag en -dinsdag! Dus ik ga maandag ook nog eens.

Ik heb een 70’s aerobics pakje en een pakje als haringverkoopster!

1 like

Omg. :anguished::anguished::anguished: je gaat gewoon vreemd.

Ik ga opzoek naar een haringverkoopster of 70’s chick haha

1 like

Ik ga altijd naar buiten en ook de kroegen in.
Maakt het ook zo lastig met kleding kiezen.

Iemand al geoefend met schminken?

Ja wij blijven gelukkig altijd buiten of net onder de luifel. Een vriendin sminkt mij, ik ben er echt heel slecht in :joy:

1 like

Ik ga ook naar Eindhoven op de vrijdag.

Verder is bij ons in het dorp ook binnen Ă©n buiten. Vooral op zondag, dan ga je met een stempelkaart langs verschillende kroegen en dan is het dus echt van ochtends tot s’avonds van binnen naar buiten. Inderdaad altijd moeilijk met kleding.

2 likes

Hahaha een snijboon :joy: gewéldig

1 like