Carnaval

Super leuk!

Kan niet wachteeeeen​:green_heart::orange_heart:!

9 likes

Ook leuk!
Vorig jaar zo gelachen om “schup ze allemaal terug over de Maas”

Wij hebben nu “m’n kiet uit gek”, iemand die er 's ochtends achter komt dat z’n m’n scharrel geen Bossche maar een Osse is :joy:

2 likes

@humordenbosch

1 like

Ga helemaal stuk hierop, thanks! :joy:

Zo jammer vandaag gaat de kinderoptocht niet door :sob: kut storm.

Ohh wat shit zeg. Als er volgend weekend dingen worden afgelast ben ik echt in staat om te janken geloof ik :joy:.

Anders ik wel, baal zo hard. Hij is verplaats naar 8 maart en dan moet ik natĂșĂșrlijk werken

@Pantalones Ja dat gelukkig wel, maar het waait en regent

Heb dit jaar ook voor het eerst een oeteldonkse jas met emblemen yesss (maar tering hee is wel een karwei om ze er allemaal op te krijgen :sweat_smile:)

Had eigenlijk ook nog een outfit via aliexpress maar die is nog steeds niet verzonden :woman_shrugging:

1 like

Ik had ook 2 pruiken besteld bij wish begin januari en die zijn er ook nog steeds niet :sob:

Ohhh dat is echt een hele goede tip!

1 like

Mja maar als er nieuwe bij komen moet er ooit geschoven worden, plus ik ben bang dat als ik ooit een nieuwe jas heb en ze er af moeten dat ik ze sloop

Carnavalsoptochten moeten rekening houden met onstuimig weer, vooral zondag harde windstoten #omroepbrabant

Nee nee nee

Ik ben al iedere dag dwangmatig het weer aan 't checken. Van de week zou het nog elf graden, droog en weinig wind worden

Ik zit ook de hele tijd te checken. Ik wil graag de voorspelling van vrijdag aanvragen voor het hele weekend tot en met dinsdag

1 like

Make-up/glitter/schmink oefenen :partying_face:

Rommel is van 2 personen trouwens hahah.

4 likes

Ik heb m’n rood wit gele nagellak ook al klaarliggen en m’n lippenstift. Ook m’n pak in z’n geheel ff aangetrokken met thermo legging en gewone en alles. Ben steeds meer in staat om toch vrijdagmiddag al te gaan ipv zondagochtend

1 like

Echt zĂł ontzettend kut als dit weer doorzet hĂš.

@Oprah welke dagen ga je vieren in zitterd?

Hahah oke. Ik ben vanaf donderdag tot en met dinsdag in zitterd te vinden :ok_hand:t3:

1 like

Hahah germ. Ik drink er wel eentje extra voor je. Weet je al als wat je verkleed gaat? Dan kan ik kijken of ik je zie.

1 like