Ik weet gewoon nog steeds niet wat ik aan moet doen, en ik heb er helemaal stress van.
Wil iets leuks en origineels maar kan het niet vinden, het staat me niet, het is niet zoals in mijn hoofd. etc.
heeft iemand nog een leuk pakje of tip?
(de glitter broek van boohoo was een drama, mega rare pasvorm dus kreeg hem niet eens over mijn billen heen, en heb helemaal geen grote billen)
Brabant, buiten en binnen. Dat maakt het extra lastig. 
Buiten en binnen is wel een extra moeilijkheidsgraad inderdaad.
Ik zit ineens te denken, volgens mij zag ik bij de h&m een glitterbroek met uitlopende pijpen. Misschien kan die nog? Niet zo spectaculair als die je eerst postte, maar met glitter make-up en alles wellicht wel alsnog disco te maken? (Met rolschaatsen eronder? ;))
Anders nog ideeën uit mijn archief:
- Inkleurjurkjes (jurk met witte vlakken vol getekend en nummertjes erin, en dan ben je dus zo’n kleurplaat die ingekleurd kan worden.)
- Clown met zo’n zelfgemaakte rok van tule (volgens mij heb ik die hier ook al voorbij zien komen).
- Dias de las muertos (wel vol in de schminck dan)
Ik heb bij de H&M een leuk wikkeljurkje gekocht met een soort jungle/tijger/dieren print. Een knots, een ketting met “slagtanden” en een panty met een slang er op.
Ik weet niet of je in de buurt woont van een carnavals winkel? Maar bij bijvoorbeeld van Cranen.broek hebben ze mega veel outfits voor ongeveer 10-15 euro.
Vind 't zo spannend met 't weer. Vond zo’n inhaaldag vier jaar geleden best leuk, maar werk veel weekenden komende tijd, dus nu liever niet…
Ja echt hè, hoe dan? Snap het ook niet. Wij lopen zondag in sittard ben echt benieuwd.
Heeft iemand nog makkelijke make-up tips voor een clown? Ik ben er zojuist weer achter gekomen dat ik zo slecht kan schminken 
Rood rondje op je neus en rondom je ogen allemaal gekleurde stipjes. Zag dat eens bij een groepje meisjes en dat zag er heel leuk en simpel uit! Alsof je allemaal confetti rondom je ogen hebt zeg maar.
En overal glitters overheen dan lijkt het meteen een succes haha
Ik ga een dag als zeemeermin en ben opzoek naar een (goedkoop) tasje in de vorm van een schelpje. Ik ben al de hele stad doorgeweest en bij carnavalswinkels geweest. Iemand een idee of er misschien eentje te koop? 
Welke kleur cake gebruiken jullie als basis onder de schmink? Ik wil m niet zo donker maar ben vergeten welke ik had, die was bijna op en heb ik weggegeven
(ik dacht 7w?).
Ik vind de Primark echt zo’n winkel die dat verkoopt haha
Brabant inderdaad, Oprah heeft hem goed gekeurd gelukkig
! Dus dan heb ik er vertrouwen in haha. Het is wel bedenkt maar gewoon heel strak, Kan jou geen privébericht sturen geloof ik?
Vriendin van mij heeft ooit een knuffel van botje (van ariel) gekocht en daar een rits in gezet en hengsel aan gemaaky als tas, was super leuk want past er helemaal bij.
Zoiets heb ik vorig jaar bij de So Low gekocht voor mijn zeemeermin outfit!
Nog 1 nachtje slapen 
Nee vanavond al, Auw Wieverbal 
Ohhh leuk!! Ik moet morgen nog werken tot 14:00u helaas! Daarna lekker 1,5e week vakantie en 5 dagen feest
. Veel plezier vanavond! Ik zie je look wel voorbij komen op inst.