Ik ben BOOSS!!! optocht sittard gaat morgen ook niet door
Ik ben swat (origineel ja ja) met glitters op m’n gezicht en een grijze pruik. En ja ik zit op de wc in de kroeg hahah.
De optocht in ons dorp is ook afgelast, zo jammer . Ze komen altijd door onze straat, hoef alleen maar de statafel, speakers en drank buiten te zetten en gaan.
Morgenochtend elf uur de stad in voor intocht prins, heb mini beetje spijt dat ik morgen pas ga, maar wel verstandiger voor m’n lijf en portemonnee hopen dat 't bietje droogblijft en anders lekker vruug de kroeg in!
Helemaal over dit topic heen gelezen maar ik was ook bij het kanon
Jezus en waarom mag je niet springen
Dan valt je baby eruit, nooit gehad?
Ja godver vacuum voor niks dus?!
Ik zit hiernaar te kijken maar ik weet niet wat ik moet zien? wel een mooie wagen!
Aaah zo haha , die jongens staan er ook echt zo treurig bij te kijken.
Vind dat altijd wel leuk aan de optocht, vaak gaan dingen fout. Zeker met die zuipwagens. Vorig jaar was er bij ons in het dorp een wagen in de fik gevlogen.
Ze proberen nou ieder jaar de drank te verbieden maar dat lukt nooit.
De eerste afhakers dienen zich aan hier , hopelijk blijft er tenminste 1 iemand over die morgenavond nog met me mee gaat anders huil ik hard.
Aangeschoten wild! Vandaag optocht in Egchel. Jullie nog zin erin haha?
Oja, ik krijg het roze niet uit m’n haar, al 5 keer gewassen

Ik had echt zin om gisteren en vandaag nog te gaan maar echt niemand van mijn vrienden (die ik genoeg ken om mee te gaan) gaat. Dus ik zit heel jaloers telkens op insta te kijken naar feestende mensen. Heel erg voor mijn FOMO dit.
Dus ik loop de hele tijd hard mee te zingen… “Hartje voor de sfeer, voor de sfeer…” zegt m’n man maandagavond: “atje, niet hartje”.
Was wel weer een fijnfisjenie, misschien durf ik hier volgend jaar ook wel m’n hoofd te showen .
Zo, ik ben echt gestorven 6 dagen gevierd en jongens wat heb ik genoten, 8 maart nog 1 keertje voor de optocht en dan echt afscheid nemen.
Ja denk dat ik echt Carona heb
Ik vond het al zo’n lief liedje
Optocht Sittard gaat nu definitief niet door ivm met het virus. Echt zonde dat ze hun wagens niet kunnen tonen had het wel nog graag willen zien!