Gezellig. Wij gaan naar Sittard.
@Rozecoupeschaar vast en zeker haha. Succes morgen met werken en daarna heel veel plezier
Gezellig. Wij gaan naar Sittard.
@Rozecoupeschaar vast en zeker haha. Succes morgen met werken en daarna heel veel plezier
Claires? Als die winkel nog bestaat Of een kinder(speelgoed)winkel?
So Low heeft sowieso een flinke carnaval collectie, je woont ook in Kruikenstad toch? Want daar ligt net voor de kassa aan de rechterkant nog een hele zeemeermin collectie. Meer bedoelt voor kindjes (mijn 6 jarige was er niet weg te krijgen) maar misschien heb je daar succes?
Ik woon sinds een jaar in Roermond! Maar woonde daar idd wel. Ik ben nu naar Venlo gegaan om daar even te kijken
Ik ga naar Oeteldonk! Beetje last minute allemaal, heb net sjaals besteld. Maar weet iemand of ik vandaag of morgen ergens in de randstad nog iets kan halen en zo ja waar? Edit: als in Utrecht of Amsterdam
Hahah geen gezamelijk dansje in Valkenburg dus
Veel plezier iedereen!!!
Utrecht zit een hele grote winkel op die weg richting Maarssen.
Edit; Straatweg bedoel ik dus
Hoe werkt dat eigenlijk in Limburg? want dat ken ik niet zo. Je hebt Vasteloavend? Is dat dan ook maar 1 avond of is het gewoon een ander woord voor carnaval?
Ik kom uit een klein dorp en “vroeger” hadden wij echt 5 dagen carnaval met onthulling prins, straatnaamonthulling, sleuteloverdracht, bonte merge etc. Maar nu woon ik in een wat groter dorp en is het vooral zaterdag en zondag. Gewoon in een tent met een soort kroegentocht. Dat was het.
Maandag gaat iedereen weer naar t werk. Ik vind dat jammer, want de meeste mensen gaan dus maar 1 dag. Misschien is het de leefijd met carriere/kinderen ofzo waardoor het niet meer zo leeft?
Ik drink nooit meer hahaha
Grapje, over 2 uur gaan we weer
Ik ben juist meer benieuwd naar het Limburgs carnaval want dat is echt anders dan hoe wij het hier vieren. Dat Brabants ken ik wel voortaan haha. Ook kei gezellig vind ik hoor Maar echt anders.
Is er vanmiddag/vanavond nog iemand carnaval vieren in Eindhoven trouwens?
Nou dan gaan we volgend jaar samen carnaval vieren in Limburg haha
@Krabsalade maar ook hier is nog een heel verschil, als je kijkt naar sittard en hoensbroek/heerlen bijvoorbeeld.
Jaaaa FF carnaval in Limburg
Ik doe altijd beetje losse staart met zo’n dun elastiekje en dan trek ik eerst n afgeknipte panty over m’n kop, dan kan t haar van m’n staart daar gewoon n beetje verdeeld in. Het open stuk van die panty aan de bovenkant klap ik dan naar voren en zet ik met schuifspeldjes vast (kun je dan soort van onder de elastieken rand bij je haarlijn proppen). Blijft al je haar lekker binnenboord en geen bobbels
Ik heb 1 invlecht gedaan en dat staartje dat over is er in geduwd. Of een lage staart maken en die staart met schuifspeldjes op je hoofd vast zetten.
Als je naar Eindhoven komt mag je aansluiten
Ik kan het zo snel niet terugvinden, maar iemand had zo’n mooie outfit gepost als hertje. Kwam gisteren in Kielegat een hele groep zulke hertjes tegen. Moest direct aan het forum denken.