Carnaval

Ik vier online carnaval met vrienden dit jaar. Er zijn feestpakketjes rondgebracht, iemand heeft een schminkwedstrijd georganiseerd, we hebben een quiz, muziekspel, fotoronde met oude carnavalsfoto’s waarbij we onderschriften moeten bedenken en er komt een artiest optreden (iemands vriend die ooit een klein lokaal carnavalshitje had met zijn vriendengroep).

Ik woon niet meer in het zuiden dus merk helemaal niet dat het bijna carnaval is maar door de voorbereidingen zoals foto’s zoeken kom ik wel een beetje in de stemming!

6 likes

Wat leuk!!

Deze is echt :heart:

4 likes

Mijn vriendinnen willen niet online samen vieren, baal daar wel van.

Ik heb mijn raam maar leuke versierd en zet de muziek maar aan de komende dagen. :partying_face: Polonaise in mijn eentje! Whoop…

Er is ook een Carnaval-podcast, best leuk.

2 likes

Klinkt als een hele leuke vriendengroep!

1 like

Tip voor vanavond. Niet de meest geweldige zangers maar toch even vieren🎉

Hahahah Jerome Gelissen aka Mr. Loco Loco

1 like

Ik kende hem niet, net even opgezocht. Wat erg haha😂

1 like

Jaaa echt verschrikkelijk haha maar toch, als 'ie opkomt kun je niet niet meedoen :sweat_smile:

1 like

Loco Loco zit vandaag de hele dag in mijn hoofd. Bedank! Kan vanavond wel de geweldige tekst meezingen

Toch nog een beetje carnaval! :partying_face:

9 likes

Nu heb ik ook zin in nonnevotten

1 like

Alaaf vanuit de bank :heart::yellow_heart::green_heart:

5 likes

Zondag 11.11 bier, jasje/kiel, sjaal borrel. De tulpen staan (zie ik ze dit jaar ook nog eens een keer :sob:)
En zag allemaal kinderen in carnavalsdingen buiten spelen. Waarom valt carnaval volgend jaar laat, moeten we nog langer wachten

Omg dit ken ik helemaal niet (Brabander hier) lijkt het op een donut? Ik wil dit een keer! :two_hearts:

1 like

Ze noemen het een nonnevot, dat is Limburgs voor de kont van een non. euh tja… Maar je mag het ook een strik noemen. Het is een gefrituurd deeggerecht, je kunt het een beetje vergelijken met een donut. Echt heerlijk!

1 like

Ik kreeg vandaag flashbacks op Snapchat van carnaval 3 jaar geleden en pfff het valt me zwaar haha. Mis het zo

2 likes

ooooh ik mis het ook zooo. in de aanloop viel het wel mee, maar nu het zo ver is baal ik als een stekker dat het gewoon niet doorgaat. :sob:

Ik zit al de hele dag L1 en nu de lokale omroep te kijken, alles mee te zingen en nu zien we ons zelf hele tijd op tv in het publiek bij edities van vorige jaren, ook leuk, haha. “Jajaja ik zie ons!!!”

4 likes