Carnaval

Oh nou onze lokale omroep heeft het voor elkaar, zat net m’n tranen weg te slikken doordat deze liedjes achter elkaar kwamen:

:pleading_face::pleading_face::pleading_face:

5 likes

Net 't Verdriet van Oeteldonk op Nederland 2 gekeken, ken wel janken :sob:
Gisteren wel 6 uur gezoomd in carnavalsjas en met veel bier, dat was wel fijn.

1 like

Helaas geen 11e van de 11e. Was natuurlijk al te verwachten maar alsnog jammer. Zou sowiezo niet gaan maar wilde er thuis een feestje van maken met de 11e van de 11e op tv

Volges meej hed die wel met unne borrel op d’r eyeliner gedaon.

4 likes

Ik wèt nie of ik den dieje wel binne laot. :joy:

1 like

Ja ik was vd week kei blij met toch een kaartje en nu durf ik niet meer en ben ik bang voor de hoeveelheid mensen. Ik haat mensen sinds corona

Denk dat t nog wel afgelast wordt misschien. Zijn al twee deelnemende kroegen die toch dicht blijven

HOI ALLEMAOL

1 like

Wellekeee?

1 like

Dit en de overkant

1 like

Ach Bep dan hoef je nu ook niet naar NL te vliegen.

Gaan pas halverwege februari beslissen :sob:

1 like

Ja daaag, zitplaatsen grapjassen. Scheelt wel een hoop blauwe plekken :joy:

1 like

Ja en tijdslots. Alsof iemand ooit naar huis wil

Ik weet niet eens of ik een avondje nog vol zou houden! :rofl: Niets meer gewend…

Voor nu voor de 25ste met 3 vriendinnen afgesproken om ons te verkleden en te schminken en dan in iedergeval samen de graote vastelaovend show te kijken.
Tenminste iets op de planning!

1 like

Zou t dan toch?

En er wordt zowel 1g als 3g genoemd, krijg al bij voorbaat stress van 1g en dat ik dan corona heb net dan :

1 like

denk dat 1g veeeel te veel werk is om te controleren

edit: bedoel 3g ook natuurlijk, ik denk eigenlijk dat ze dat gewoon los gaan laten?

1 like

Ohhhh kan niet wachten :star_struck: hoop wel echt op 3g, snap het idee van 1g maar wat een CHAOS zou dat worden met heel brabant en limburg die zich willen laten testen.

1 like

Ja ze wilden niet dezelfde ellende als met de toegansbandjes met 11-11 in Den Bosch. Maar dit is veeeeel drukker. Ben benieuwd, geen carnaval gaat nu ook al eigenlijk niet meer. Ga mezelf ff twee weken isoleren :joy:

Ja en dan iedere dag opnieuw

nee precies, mensen gaan toch wel de straat op

lijkt me echt zo gek om weer in een volle kroeg te staan haha, wel echt zin in