Carnaval

Hoe dan :joy:?

1 like

Ik heb even mee gegoogled en op pinterest gekeken. Ik vond deze heel vet, en die simpelere blauwe misschien gecombineerd met jouw foto.

Grote foto’s

2 likes

Leeeeuk! Ik ga als cruella maar vind de inspiratie op pinterest niet echt leuk, ga denk ik maar los met rode en zilvere glitters.

Ik ga als wolkje. Dit, maar dan in het wit.

24 likes

Omg dit is geweldig!!!:heart_eyes:

2 likes

Haha ik zal naar je uitkijken

Ik twijfel om nog een dagje als minnie mouse te gaan en voor het vlgd seizoen een nieuw idee te bedenken. Dan wil ik bambi/hertje worden.

1 like

Hertje probeer ik ook al een tijdje, maar kan telkens niks vinden / maken wat ik leuk genoeg vind.

1 like

Ja, het is alleen nog een uitdaging om het zelf te maken. Hopelijk verpest ik het niet haha.

1 like

Vandaag de Kinjeroptocht in zitterd. :heart::yellow_heart::green_heart:

1 like

@Rozecoupeschaar Is het in Eindhoven gebruikelijk om erg verkleed/geschminkt op stap te gaan? Of is het een beetje meer zoals in Den Bosch?

1 like

Ligt er een beetje aan waar je heen gaat denk ik. Bij 3 uurkes vooraf is iedereen wel écht verkleed. Maar op de markt en stratum is het superverschillend wat er allemaal rond loopt. Ik ben wel alleen op vrijdagen geweest. Misschien dat het andere dagen of zaterdags met de optocht nog meer verkleed is.

Op stratum en de markt lopen mensen met bijwijze van alleen gekleurde beenwarmers en een sjaaltje tot mensen met pruiken, sminck en carnavalsjassen.

Ik ben wel van mening dat met carnaval niks te gek is.

Thanks! Mijn pakje ligt al klaar en ik ga helemaal verkleed, inclusief beenwarmers en pruik :yum:

1 like

Even totaal random he. Ik vier het niet eens maar vind het leuk om te zien wat jullie aandoen.

Anyhow hoe leuk zou het zijn als je bij @Krabsalade op de praktijk komt en al die dokters zitten daar verkleed.

2 likes

Ik doe een adriaan pakje aan en ik ga een dag als freddy mercury tijdens live aid (uiteraard inclusief snor)

3 likes

Ik zal iedere dag foto’s posten! Bij ons gaat de hele kappers keten de zaterdag verkleed. Dus als je verklede kapsters wil zien moet je bij ons in de kapsalon zijn. (We zijn geen dokters, maar we zien er wel grappig uit) Ik ben dan wel vrij gelukkig :partying_face:

2 likes

Habaha hoe leuk een hele salon vol verklede mensen!! De klanten zouden eigenlijk ipv een schort om een carnavals pak aan moeten.

@Krabsalade Hahah jammer! Stiekem even voor je weekend wat confeti achterlaten ? In ieder geval veul plezier mit (meej hahaha ) carnaval vieren.

2 likes

Jaaaa bijna, zin in!
Hier gewoon een oeteldonks jeske, lekker traditioneel maar ik hou er van. Nog drie dagen werken en dan zondag om 11.11 beginnen bij de intocht vd prins :frog::heart::white_circle::yellow_heart:

1 like

Ik moet nog wachten tot morgen :sob::sob::sob:.

Veel plezier voor wie het vandaag al begint!!!

2 likes

Ik lees dit topic maar ben een ex-brabander dus ik vier nooit meer carnaval.

Als ik dit topic lees krijg ik een nostalgisch gevoel en wil ik ook weer carnaval vieren. Willen jullie wel foto’s plaatsen van jullie pekskes? Dan kan ik stiekem meegenieten.

1 like

Haha is goed. Ik begin vrijdag dus zal foto’s posten als ik het niet vergeet

1 like